Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har slettet kommentarer på siste IG-bilde, så helt off er de da ikke. 🙄

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latterlig heile opplegget!! 

• Liker 10
Skrevet

Jeg håper stuntet går ut på at de tar seg en ukes pause fra sosiale medier, og at alt de likevel tjener på bloggen når de har fri uavkortet går til veldedighet.:nigo:

• Liker 7
Gjest Zeitgeist
Skrevet
7 minutter siden, mia pia skrev:

Jeg håper stuntet går ut på at de tar seg en ukes pause fra sosiale medier, og at alt de likevel tjener på bloggen når de har fri uavkortet går til veldedighet.:nigo:

Det hadde vært så fint - men jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje. Hva var det de donerte av inntektene fra julekalenderen? 20 % eller noe slikt? 

Skrevet
13 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Det hadde vært så fint - men jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje. Hva var det de donerte av inntektene fra julekalenderen? 20 % eller noe slikt? 

Du har helt rett. Jeg hadde bare blitt så imponert om det hadde vært tilfelle.:)

Ja,ja, vi får vel bare drømme..

• Liker 3
Skrevet

Eneste jeg kan tenke meg er at det er reklame for Huawei eller hva den mobilprodusenten heter - de har vel som slagord at man skal logge av og "be present" eller noe. Men snodig 

• Liker 2
Skrevet

Er det noen som vet om CBE har svart på kritikken angående det etisk sett veldig problematiske løshår? Eller gikk hun rett i bloggpause før hun "rakk" det? 

• Liker 13
Skrevet

Hun ble meldt som gjest på God Morgen Norge i dag, da de presenterte ulike gjester/saker. Temaet var viss at hun hadde vært avlogget i 5 dager...

• Liker 4
Gjest Xstrella
Skrevet
26 minutter siden, Roadrunner skrev:

Hun ble meldt som gjest på God Morgen Norge i dag, da de presenterte ulike gjester/saker. Temaet var viss at hun hadde vært avlogget i 5 dager...

Nå står ikke verden til påske 😨 5 dager. Verden kollapser. Permisjon med full lønn tenker jeg....

Skrevet
41 minutter siden, Roadrunner skrev:

Er det mulig :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Jaja, jeg tok en for laget og sjekket bloggen hennes i to sekunder nå. Det var Freia Melkesjokolade som sto bak stuntet, ta den gode tiden tilbake eller noe liknende. Pokker altså. 

• Liker 20
Gjest Hold the door
Skrevet

Bra med en pause innimellom, for alle og enhver, men jeg synes av en eller annen grunn det var litt morsomt at det er :sjokolade: som står bak.  :sprettoy:.  Jeg lurer på hva de av fansen som bekymra seg så fælt tenker nå. 

Skrevet
1 time siden, Inocybe skrev:

Er det noen som vet om CBE har svart på kritikken angående det etisk sett veldig problematiske løshår? Eller gikk hun rett i bloggpause før hun "rakk" det? 

Jeg har ikke sett noe..opplegget har sikkert vært bestemt på forhånd sammen med pause, slik at folk skal glemme disse spørsmålene! Det er nesten slik at alle burde kommentere hos henne for å kreve svar nå!!

• Liker 8
Gjest TulleteKatt
Skrevet

Melkesjokolade-reklame fra hun som shamer mannen om han kjøper en på bensinstasjonen. Troverdig. Spesielt siden hun hele veien har holdt seg til en liten knekk mørk sjokolade som sukkerinntak/skeie ut, til og med etter de kastet lavkarbo av båten.

Skrevet (endret)

Ser frua på "God morgen Norge"... "Ta tiden tilbake" er altså en kampanje fra Freia... Er det virkelig mulig spør jeg meg selv? Og det mest ironiske er at HUN som lever av klikk skal tale til folket om hvor viktig det er å ta seg en pause fra SoMe. Når den egentlige grunnen er at hun har fått godt betalt for denne pausen sin! 

Så da hadde jeg rett, bunnpunktet ble ikke nådd fra suiten på Continental. Det var ikke engang et forsøk på å bruke innflytelsen sin på å gjøre noe godt for andre. Det er en kampanje for Freia Melkesjokolade, noe hun ikke engang spiser selv 😂 Det paret har ingen grenser, og ler hele veien til Særp Sparebank.

Grunnen til at hun ikke varslet om denne pausen er jo selvfølgelig fordi hun får mer klikk og penger i kassa når folk lurer på hva som har skjedd... Mer penger ITILLEGG til det Freia betalte henne!

Innlegget er tydelig merket med "annonse". Lurer på hvem som er markedssjef i Freia... Som kjører en sånn kampanje med en blogger som vi alle vet ikke spiser deres produkt! Hvor mye har dette kostet dem...? Dette har ikke vært billig! Og paret får jo i pose og sekk nok engang...http://www.carolinebergeriksen.no/

Endret av Hummingbird2
  • Liker 34
Gjest Bergensia
Skrevet

Godt høyskolelektoren presiserer at dette er en kampanje for Freia, skuffende dårlig av GMN.

Men hun hadde vel ikke deltatt om det ble kritiske spørsmål på direkte.

Nå blir det spennende å se hvordan fansen reagerer, særlig fordi vi som er kritiske til CBE stadig får høre at vi alltid tolker henne i verste mening. 

Skrevet
6 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Ser frua på "God morgen tilbake"... "Ta tiden tilbake" er altså en kampanje fra Freia... Er det virkelig mulig spør jeg meg selv? Og det mest ironiske er at HUN som lever av klikk skal tale til folket om hvor viktig det er å ta seg en pause fra SoMe.

Så da har jeg rett, bunnpunktet ble ikke nådd fra suiten på Continental. Det var ikke engang et forsøk på å bruke innflytelsen sin på å gjøre noe godt for andre. Det er en kampanje for Freia Melkesjokolade, noe hun ikke engang spiser selv 😂 Det paret har ingen grenser, og ler hele veien til Særpreg Sparebank.

Grunnen til at hun ikke varslet om denne pausen er jo selvfølgelig fordi hun får mer klikk og penger i kassa når folk lurer på hva som har skjedd...

Akkurat det tror jeg var en del av avtalen...

• Liker 6
Skrevet

Lurer mest på hvordan Freia kom fram til at det var en god idé  og sponse en blogger som er kjent for å ikke spise vanlig sjokolade..?

• Liker 35
Skrevet

Lurer på hva Freia ga for den femdagers ferien til CBE og co. Det kunne ikke ha vært billig...

• Liker 22
Skrevet

Og DER ble plutselig slankekuren betydelig lettere. 

Takk, Freia!

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...