Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å skrive her at man ikke likte det nye håret, eller er det kommentarer om kropp?? Prøver meg i hvert fall: jeg synes det overhodet ikke var noe fint! Synes hun ser ut som en 40-åring som skal delta i Hollywood-frue-programmet eller en russisk dame som prøver lykken i Norge. Tipper hun ser det selv også, og det ryker nok av igjen ganske fort... :P

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dette med kart og terreng..

Hvor dårlig samvittighet hun får ovenfor uteliggere, mens hun står i hotellsuiten illustrert med flerfoldige bilder av frokosten de har fått servert på rommet og sitt sponsede hår.

• Liker 16
Skrevet
27 minutter siden, Pås skrev:

Er det ok å skrive her at man ikke likte det nye håret, eller er det kommentarer om kropp?? Prøver meg i hvert fall: jeg synes det overhodet ikke var noe fint! Synes hun ser ut som en 40-åring som skal delta i Hollywood-frue-programmet eller en russisk dame som prøver lykken i Norge. Tipper hun ser det selv også, og det ryker nok av igjen ganske fort... :P

Håret er sponset og derav klart en del av bedriften. Soleklart at publikum da kan kommentere dette. Jeg vil ikke legge meg borti hvor ærlig man skal være mtp hvilke assosiasjoner man får :fnise: men jeg har jo gjort det samme selv tidligere her. 

• Liker 12
Skrevet
38 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Det var dette med kart og terreng..

Hvor dårlig samvittighet hun får ovenfor uteliggere, mens hun står i hotellsuiten illustrert med flerfoldige bilder av frokosten de har fått servert på rommet og sitt sponsede hår.

Kanskje hun prøver å late som om hun samfunnsengasjert?

• Liker 12
Gjest Bergensia
Skrevet
45 minutter siden, KaraThrace skrev:

Håret er sponset og derav klart en del av bedriften. Soleklart at publikum da kan kommentere dette. Jeg vil ikke legge meg borti hvor ærlig man skal være mtp hvilke assosiasjoner man får :fnise: men jeg har jo gjort det samme selv tidligere her. 

Enig, et sponset produkt på link linje med kremer, sminke, behandlinger etc.

Jeg har ikke noe å ønske om å benytte den frisøren basert på CBE sine bilder. 

Og det er basert på håret, ikke hvem det sitter på.

Skrevet
3 timer siden, Sol79 skrev:

Det sponsa håret er ikke god reklame for salongen.

Det ser tørt og kunstig ut. Og hvorfor flaker det seg som tau, er det stylingen som gjør det?

Håret kommer som regel fra indiske jenter/kvinner og må derfor gjennom en heftig blekeprosess for å bli såpass lyst som det veteranbloggeren har blitt sponset med her.

• Liker 8
Skrevet
54 minutter siden, Inocybe skrev:

Kanskje hun prøver å late som om hun samfunnsengasjert?

Hun skriver at hun håper å gi litt ekstra til de som trenger det i tiden fremover.... og det var alt vi kommer til å få høre om den saken.

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, omtale av kropp.

Edie, mod.

Skrevet

Akk, så dårlig samvittighet fruen får, når hun kikker ut av den 60kvm store Royal suiten til 10.000kr pr døgn og tenker på Petter uteligger og de som ikke har en plass å bo. Ref. bloggen.

• Liker 23
Skrevet

Hmmm...dårlig samvittighet ja. HUn er jo i en perfekt situasjon til å gjøre noe i stede for bare å se ut vinduet fra luksus-suiten sin og tenke på de stakkarene som fryser. Som en av Norges største og mest innflytelsesrike bloggere, så kunne hun gjort mye for å hjelpe, og ikke minst få fokus på sånne saker i stede for å bruke all sin tid og verdi på å selge extentions, sminke, klær og dill. Å faktisk bruke sin innflytelse på noe annet enn seg selv og sitt. Det hadde vært en forfriskende forandring. Det blir bare så lite troverdig når det kommer som et slikt hjertesukk, før hun haster videre på neste sponsa oppdrag eller på neste innlegg viser oss alt hun har handlet på salg...

• Liker 22
Gjest TulleteKatt
Skrevet

Vet liksom ikke helt hva man skal føle og tenke. Hun vil hjelpe vanskeligstilte, og det er jo bra. Men vil hun i det hele tatt gjøre noe? I såfall, vil det komme et innlegg på bloggen uten spons/annonse/selfier som også kan oppfordre leserene til å hjelpe og hvordan? Ser for meg at om hun hadde stått på f.eks et suppekjøkken ville det blitt bilder av henne med trutmunn viftende med en sleiv iført sponsede klær. (<3)

Blir litt som 'Jeg vil slutte med rødt kjøtt for miljøet' som hun ikke har gjort, og den evige kjøpefesten, og de 'miljøvennlige' kaffeknottene dagen gjennom... 

Nei, jeg tror nok ikke vi kommer til å høre mer om dette temaet fra fruen.

Skrevet

Jeg tror dette var hinting til noe som skal komme på bloggen nå i førjulsstria, at hun skal gjøre noe veldedig/gi bort noe etc, ellers hadde hun ikke turt å skrive det. Hun vet alle vil henge seg opp i dette, så om det ikke skjer noe på den kanten, så vil hun bli påminnet om det til evig tid om at hun "skal gi litt ekstra til de som trenger det i tiden fremover".

• Liker 8
Skrevet (endret)

De spiste jo ute her om dagen og hun hadde den store salaten, mens gubben hadde chips å noe burger el noe, husker ikke i farta. så det stemmer jo med at han har sluttet med lavkarbo.

Det med håret kan jo også være pga når man ammer kan man miste mye hår, men å lime nytt hår på da vil vel iallfall gjøre ting værre... Men det er vel til årest julebilde kanskje? haha

Ryddet for kommentar om kropp.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 4
Skrevet

En annen ting jeg lurer på med cbe, hun drikker jo kaffe hele tiden! Trudde ikke det var tingen verken som gravid eller ammende...?!

• Liker 3
Skrevet

Æsj, fa.. for et motbydelig innlegg på bloggen.

Bilder av den fuc.... kaffekoppen, fin utsikt og stakkars uteliggere. Hæ???

Dette var tragisk og tåpelig av henne med det kunstige håret.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Pfføy.. dersom noen konfronterer henne vil hun referere til at de har da gitt til trengende tidligere.

De 20.000,- bedriften ga i samarbeid med blivakker.no/blush.no/et-eller-annet til  en eller annen stiftelse

De  115.000,- de samlet inn (hvorpå leserne ga over 90%)

Klærne hun donerer til freetex

Tilføyelse: Ser hun refererer til mer i kommentarfeltet

-hun skrev om sykehusklovnene (merket med sponset plakat)

-Lars-Kristian som tilfeldigvis hadde vært innom Lindex for å kjøpe CPs rosa sløyfe 

-hun oppfordret folk til å gi til Tv-aksjonen

-og nå sist at hun har redigert inn om aksjonen til Kirkens bymisjon

#sådetså

Endret av LilleSnupp
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Dette med uteliggere tipper jeg peker mot noe...enten er sponset opplegg eller noe managementet har bestemt at hun skal gjøre. Se på Camilla Phil som laget den rosa sløyfa og har vært i Rawanda. Skulle ikke forundre meg om det er noe av det samme..

edit: sikkelig skrivefeil ..

Endret av Emilie112
  • Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, Emilie112 skrev:

Dette med uteliggere tipper jeg peker mot noe...enten er sponset opplegg eller noe managementet har bestemt at hun skal gjøre. Se på Camilla Phil som laget den rosa sløyfa og har vært i Rawanda. Skulle ikke forundre meg om det er noe av det samme..

edit: sikkelig skrivefeil ..

CBE kan umulig ha glemt hvilken dag det er idag, der hun atter viser frem bilder fra innsiden av en suite på Hotel Continental?
Please fortell meg at det kommer et gratis samarbeidsinnlegg med Kirkens Bymisjon i dag, slik at innlegget ikke blir fullstendig meningsløst og tomt. http://www.tv2.no/a/8698925/

• Liker 12
Skrevet

Ingen med huet på rett plass (og hjertet) kunne skrevet det innlegget uten å mene det ironisk. Du legger da ikke ut et slikt blide som feks det med kaffekoppen foran vinduet og mener det du skriver i teksten på alvor? Det er jo full diskrepans mellom hva tekst og bilder kommuniserer. 

• Liker 18
Skrevet
6 timer siden, WalkerTexas skrev:

Hun minnet meg om Maria Montazami på det bildet på Instagram :) Jeg føler så "mye" hår passer bedre på yngre jenter, og jeg trodde egentlig at denne trenden var ganske passé, disse voldsomme hårmankene som åpenbart er kunstige. Jeg har også lurt på hvorfor håret hennes ser så "flakete" ut, men det ser ut til at det er en look hun går for, så det må være meningen?

Produktet er merket som sponset på Instagram. Legger også merke til at hun presiserer at dette bare er for en liten stund. Det får meg til å lure på hvorvidt ideen med langt hår først oppsto i CBE sitt hode, eller om hun fikk en forespørsel fra frisøren om hun kunne tenke seg å stille som "reklameplakat". Om det siste er tilfelle, føyer det seg inn i rekken av ting jeg syns er litt trist med retningen bloggen hennes har tatt.. alt er til salgs, ferier, barn, utseende..

Jepp, jeg må visst til frisøren..... Hun har helt likt hår som meg nå....mitt har ikke extensions, farging bleking og helt ærlig er det sikkert snart ett år siden sist frisør besøk..... I tillegg er jeg eldre enn henne..... Så etter å ha lest her hva folk tenker når de ser meg er det visst absolutt overtid for ny sveis....

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...