virkelig Skrevet 3. august 2018 #58641 Del Skrevet 3. august 2018 9 minutter siden, Surikatt skrev: Synes jeg ser henne kave rundt i den kjolen så puppene skvetter ut. Beklagligvis for henne så venter ikke flyet når de er så sent ute. De vanlige innsjekkingstidene på osl innland er 1 time. Poser litt mindre og planlegg litt bedre neste gang😂 Det stemmer ikke, det er 30 minutter før avgang på Oslo innland, gjelder både SAS og Norwegian . Men de kom for sent til bagdrop.og der er de strenge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 3. august 2018 #58642 Del Skrevet 3. august 2018 2 minutter siden, formula skrev: Veldig spesielt at bildet på biltaket i Hellas, som skal formidle glede, har hun nærmest en forpint grimase, mens på bildet, som skal illustrerer en såpass kjedelig hendelse som det er å miste flyet når man har to småbarn på slep, har hun et slags dvelende(?) smil. Bilde og tekst passer rett og slett ikke sammen i noen av innleggene. Legger forøvrig merke til at grunnene til at de ikke rakk flyet er andres feil. Treige folk, både i trafikken, på butikken og på flyplassen. Er det privat personen som diskuteres eller CBE.no ? Føles det alltid som det er privat personen. Og analyse av alle innlegg , hvert eneste ett uansett. 🙉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. august 2018 #58643 Del Skrevet 3. august 2018 4 minutter siden, virkelig skrev: Er det privat personen som diskuteres eller CBE.no ? Føles det alltid som det er privat personen. Og analyse av alle innlegg , hvert eneste ett uansett. 🙉 Innlegget du siterer diskuterer tekst og bilder i blogginnlegg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. august 2018 #58644 Del Skrevet 3. august 2018 (endret) 11 minutter siden, virkelig skrev: Er det privat personen som diskuteres eller CBE.no ? Føles det alltid som det er privat personen. Og analyse av alle innlegg , hvert eneste ett uansett. 🙉 Bloggeier/privatperson har samme navn som bloggen, men siden vi ikke kjenner til privatpersonene går vi ut fra at det er blogg/bedrift som diskuteres. Og det er flere ulike brukere i tråden som tar frem innhold i ulike innlegg som tema. Du er vel den eneste som går i forsvar for bloggen generelt uansett hvilken annen bruker som tar opp noe som helst. Endret 3. august 2018 av Revenge of Cthulhu Omformulering 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. august 2018 #58645 Del Skrevet 3. august 2018 (endret) 9 minutter siden, virkelig skrev: Er det privat personen som diskuteres eller CBE.no ? Føles det alltid som det er privat personen. Og analyse av alle innlegg , hvert eneste ett uansett. 🙉 Hva du føler er lite interessant. Det jeg kommenterer her er det jeg som leser oppfatter som et misforhold mellom tekst og bilde i to innlegg på CBE.no. At CBE ikke tar noe som helst ansvar for at de ikke kom med flyet, ser jeg på som komisk, og ikke minst typisk. Endret 3. august 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 3. august 2018 #58646 Del Skrevet 3. august 2018 2 minutter siden, formula skrev: Hva du føler er lite interessant. Det jeg kommenterer her er det jeg som leser oppfatter som et misforhold mellom tekst og bilde i to innlegg på CBE.no. At CBE ikke tar noe som helst ansvar for at de ikke kom med flyet, ser jeg på som komisk, og ikke minst typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. august 2018 #58647 Del Skrevet 3. august 2018 Ser ikke eierne av det glansede nettmagasinet hvor latterlig bildene av hovedpersonen er når hodet er vridd att-fram kun for å få frem go’sia? #LatterligItIs 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. august 2018 #58648 Del Skrevet 3. august 2018 30 minutter siden, formula skrev: Veldig spesielt at bildet på biltaket i Hellas, som skal formidle glede, har hun nærmest en forpint grimase, mens på bildet, som skal illustrerer en såpass kjedelig hendelse som det er å miste flyet når man har to småbarn på slep, har hun et slags dvelende(?) smil. Bilde og tekst passer rett og slett ikke sammen i noen av innleggene. Legger forøvrig merke til at grunnene til at de ikke rakk flyet er andres feil. Treige folk, både i trafikken, på butikken og på flyplassen. ALDRI om noe er deres feil. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 3. august 2018 #58649 Del Skrevet 3. august 2018 Nesten rart at de ikke sjekket inn på hotellet slik de ofte gjør, så kunne de jo fått seg en god brekkie og en instagramvennlig lunsj, eventuelt spa. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. august 2018 #58650 Del Skrevet 3. august 2018 Det bildet med vridd hodet var ekkelt å se på. Ser ut som en utstillingsdukke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. august 2018 #58651 Del Skrevet 3. august 2018 1 time siden, virkelig skrev: Er det privat personen som diskuteres eller CBE.no ? Føles det alltid som det er privat personen. Og analyse av alle innlegg , hvert eneste ett uansett. 🙉 Tja, du kan så si. Når bloggeren - som hevder å bare skrive om en brøkdel av livet sitt, velger å skrive om at de ikke rakk et fly, så undrer jeg også. Du som er en positiv leser som liker bloggen godt - hva synes du om det innlegget? Har du glede av å lese det? Er det god underholdning? Jeg undrer meg nemlig over valg av tema her. Hvem er interessert? og hvorfor? Forøvrig er det fortsatt slik at det som publiseres på bloggen ikke er privatpersonen eller privatlivet - det er jobben hennes. Så da kan man vel vanskelig hevde at det er privatpersonen som diskuteres når det er innlegg på bloggen som omtales? (Og så håper jeg at bilutleiefirmaet ikke leser bloggen hennes. Jeg tror neppe det er veldig poppis at hun sitter på taket.) 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 3. august 2018 #58652 Del Skrevet 3. august 2018 «12 timer med fly fra Sarpsborg til Ålesund».. Litt av en overskrift skrevet av en journalist.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 3. august 2018 #58653 Del Skrevet 3. august 2018 1 time siden, LilleSnupp skrev: Ser ikke eierne av det glansede nettmagasinet hvor latterlig bildene av hovedpersonen er når hodet er vridd att-fram kun for å få frem go’sia? #LatterligItIs Frua har bare én side og det er go'sida! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 3. august 2018 #58654 Del Skrevet 3. august 2018 Alle andre hadde vel delt seg opp, så hadde den ene tatt med seg ungene på flyet uten bagasje, så hadde den andre tatt bagasjen på neste fly, men det passet ikke for cbe.no Utrolig at det er mulig å være så avhengig og lite selvstendig. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 3. august 2018 #58655 Del Skrevet 3. august 2018 22 minutter siden, Emilie112 skrev: «12 timer med fly fra Sarpsborg til Ålesund».. Litt av en overskrift skrevet av en journalist.. Hele innlegget oser av hadtverksarbeid. Bortsett fra bildene, seff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 3. august 2018 #58656 Del Skrevet 3. august 2018 23 minutter siden, pøbelsara skrev: Tja, du kan så si. Når bloggeren - som hevder å bare skrive om en brøkdel av livet sitt, velger å skrive om at de ikke rakk et fly, så undrer jeg også. Du som er en positiv leser som liker bloggen godt - hva synes du om det innlegget? Har du glede av å lese det? Er det god underholdning? Jeg undrer meg nemlig over valg av tema her. Hvem er interessert? og hvorfor? Forøvrig er det fortsatt slik at det som publiseres på bloggen ikke er privatpersonen eller privatlivet - det er jobben hennes. Så da kan man vel vanskelig hevde at det er privatpersonen som diskuteres når det er innlegg på bloggen som omtales? (Og så håper jeg at bilutleiefirmaet ikke leser bloggen hennes. Jeg tror neppe det er veldig poppis at hun sitter på taket.) Enkel hverdagsunderholdning, Og tydeligvis ikke bare jeg som leser bloggen siden innlegget analyseres med en gang det er publisert. Veldig mange som venter på innlegg fra CBE og som er interessert. Ellers ville vel ikke vedkommende brukt av tiden sin , det vises tydelig. Og den med det er jobben og firma som omtales, den tror ingen på. Det er kun for at det skal virke bedre å diskutere og dra frem alt negativt om et "firma" enn om privat person. Det er det mest barnslige jeg leser uansett, det er CBE:No og ikke CBE som diskuteres. Uansett hvordan det vries og vrenges på så er det personen CBE og alt hun foretar seg som diskuteres, firma eller ikke . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 3. august 2018 #58657 Del Skrevet 3. august 2018 13 minutter siden, Sol79 skrev: Alle andre hadde vel delt seg opp, så hadde den ene tatt med seg ungene på flyet uten bagasje, så hadde den andre tatt bagasjen på neste fly, men det passet ikke for cbe.no Utrolig at det er mulig å være så avhengig og lite selvstendig. Ja, herlighet! Det tenkte jeg ikke på, men det måtte jo være en super løsning. Spesielt siden farfar også var på samme fly. De er jo koblet sammen ved hoften, de to der. Heller la småbarn være våkne til kl 1 enn at en voksen måtte vente alene. Men kanskje lett å miste hode og ikke tenke så langt i den situasjonen da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. august 2018 #58658 Del Skrevet 3. august 2018 15 minutter siden, virkelig skrev: Enkel hverdagsunderholdning, Og tydeligvis ikke bare jeg som leser bloggen siden innlegget analyseres med en gang det er publisert. Veldig mange som venter på innlegg fra CBE og som er interessert. Ellers ville vel ikke vedkommende brukt av tiden sin , det vises tydelig. Og den med det er jobben og firma som omtales, den tror ingen på. Det er kun for at det skal virke bedre å diskutere og dra frem alt negativt om et "firma" enn om privat person. Det er det mest barnslige jeg leser uansett, det er CBE:No og ikke CBE som diskuteres. Uansett hvordan det vries og vrenges på så er det personen CBE og alt hun foretar seg som diskuteres, firma eller ikke . Så du mener at dette ikke er et firma enda det er opprettet mtp på å selge reklameplass og tjener godt med penger? Hvor mener du grensen skal gå for hva som diskuteres? Eller mener du at det ikke skal diskuteres i det hele tatt siden det blir om privatpersonen? Du ser ikke at dette er mye av hensikten, at bloggere bruker nettopp dette som argument for å slippe kritikk? En del går rett i fella tydeligvis. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 3. august 2018 #58659 Del Skrevet 3. august 2018 20 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Ja, herlighet! Det tenkte jeg ikke på, men det måtte jo være en super løsning. Spesielt siden farfar også var på samme fly. De er jo koblet sammen ved hoften, de to der. Heller la småbarn være våkne til kl 1 enn at en voksen måtte vente alene. Men kanskje lett å miste hode og ikke tenke så langt i den situasjonen da. Men hvem skulle tatt bilder om en av dem dro med flyet..hallo..? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 3. august 2018 #58660 Del Skrevet 3. august 2018 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Så du mener at dette ikke er et firma enda det er opprettet mtp på å selge reklameplass og tjener godt med penger? Hvor mener du grensen skal gå for hva som diskuteres? Eller mener du at det ikke skal diskuteres i det hele tatt siden det blir om privatpersonen? Du ser ikke at dette er mye av hensikten, at bloggere bruker nettopp dette som argument for å slippe kritikk? En del går rett i fella tydeligvis. Så lenge det er konstruktivt så, men det er det lenge mellom. Så diskusjoner som går på gapeglis, pupper son spretter ut, stive brystvorter , lista er lang. Det er hverken konstgruktivt eller diskusjon av annet en personen. Om de har opprettet et firma pga inntekter og salg av reklame så er det innafor så lenge de merker og skatter, kunne ikke brydd meg mere. Men all diskusjon blir mere på personen CBE , selv om det påstås annet. Går rett i fella ? Javel, dine ord. Men det handler om usakligheter som går mer på personen og utseende og det er ikke greit 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg