mikrobe Skrevet 4. august 2018 #58701 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, Sandin skrev: Aha! Så hun bruker denne musesprayen altså! Og serverer familien hermetisk, ihjelkokt spagetti med MUK. 11
Gjest formula Skrevet 4. august 2018 #58702 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, Sandin skrev: Aha! Så hun bruker denne musesprayen altså! Altså dette produktet...og måten hun selger det inn på. Hvordan hun henvender seg til andre kvinner med argumenter som: - vi vet alle hvor svette vi blir i løpet av en dag - også i underlivet. svettekjertler i underlivet. lukt. uønsket lukt. du er vel opptatt av god hygiene? innestengt og klamt. lukt. lukt. lukt. -Bare et lite skjønnhetstips - Ja, det er gått noen måneder, men denne var virkelig ille.
Sandin Skrevet 4. august 2018 #58703 Skrevet 4. august 2018 Jøss... Sluppet gjennom en kommentar som er kritisk til cruiset. Også godkjent et svar til dette. Men å si noe selv går ikke. De må nok lese noen forskningsrapporter som kan tolkes dithen at det er greit. Tar bare litt tid å lete opp. 20
Keaton Skrevet 4. august 2018 #58704 Skrevet 4. august 2018 Bedriften fremstår veldig tonedøve tanke på hva det reklameres for og hvilke signaler som sendes. 13
Sandin Skrevet 4. august 2018 #58705 Skrevet 4. august 2018 Jeg har over lengre tid fulgt med i kommentarfeltet, samt postet noe selv. Jeg legger merke til at hun gjerne slipper gjennom noen kritiske kommentarer, og ofte overser de og lar fansen forsvare henne hvorpå hun takker de etterpå. Jeg har dog selv prøvd å følge opp en del av disse kritiske kommentarene, men det blir i svært mange tilfeller ikke godkjent, det til tross for at jeg skriver omtrent det samme som det hun har godkjent, eller faktisk bare applauderer det vedkommende har skrevet. Slik jeg oppfatter det, så prøver hun å fremstille det som at hun bare har noen få kritikere, og at de har lite støtte. I tillegg gjør hun seg selv til et offer. Det er ikke alltid de mest velformulerte innleggene med kritikk som kommer, men ofte noe med litt lav kvalitet som man fort kan dra misunnelseskortet på. Ja, jeg har prøvd å skrive velformulerte og relativt snill kritkk, men det er sjeldent det kommer gjennom. Jeg lurer virkelig på hvor mange kommentarer hun sletter daglig. 42
Keaton Skrevet 4. august 2018 #58706 Skrevet 4. august 2018 For å være ærlig tror jeg de fleste har gitt opp å skrive noe. Er sikkert ett år siden jeg forsøkte. Det mønsteret du beskriver @Sandin har hun fulgt i mange år. 15
Gjest Truka Skrevet 4. august 2018 #58707 Skrevet 4. august 2018 Hun er utspekulert på de fleste måter, og kommentarfeltet taler for seg. Hun vet nøyaktig hva hun skal slippe gjennom, for deretter å overse negative kommentarer og så høste ros etterpå - som hun takker for.
Elhaym Skrevet 4. august 2018 #58708 Skrevet 4. august 2018 3 timer siden, Cocosa skrev: Men vi må ikke finne på å tro at hun trenger det 🙄 til og med jeg, som ikke trener, lukter svett mus etter endt arbeidsdag (om ikke før). Kan ikke tenke meg hvor grusomt det må lukte med kokosduft oppå der igjen 😂🤮 Må bare fortelle at etter å ha lest om deodoc her inne kjøpte jeg den og elsker den! Ble en livredder i varmen- haha. 1
Gjest Truka Skrevet 4. august 2018 #58709 Skrevet 4. august 2018 (endret) Jeg har sett litt i bloggen nå, og den rosa blondesaken, der de flagrende kappene står i kø, er malplassert der de oppholder seg. Jeg vet forresten ikke hvor man kan bruke en sånn kakekreasjon Hva er det som får henne til å dolle seg opp på den måten, og tro hun er fotomodell. Folk som passerer må jo få hakesleipp av denne poseringen dag etter dag. CBE er en søt jente, men at blir for mye med henne Alt Endret 6. august 2018 av Truka
Vipser Skrevet 4. august 2018 #58710 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, Takida skrev: Må bare fortelle at etter å ha lest om deodoc her inne kjøpte jeg den og elsker den! Ble en livredder i varmen- haha. Så nå lukter du ikke lenger svette nedentil...? 🤔 2
Elhaym Skrevet 4. august 2018 #58711 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, Vipser skrev: Så nå lukter du ikke lenger svette nedentil...? 🤔 Jeg syns faktisk at den gjorde så man kjentes tørrere ut i varmen. Føler ikke at jeg luktet noe særlig før, men føler meg tørrere og renere nå etter en dag i varmen helt enkelt:) 1
Gjest spaniasol Skrevet 4. august 2018 #58712 Skrevet 4. august 2018 Jeg synes det er veldig rart at verken fruen eller fruens mann har fått mer tan, eller blitt brunere, altså, etter 14 dager i Hellas. Er man utendørs noen få timer hver dag kan man ikke unngå å bli nøttebrun på den tiden. Dette vet jeg alt som, siden jeg faktisk bor i Spania. Jeg har ikke klart å henge meg opp i noe annet enn at de er så bleike, jeg. Se på dem sammen med ålesundinger. Ikke rare forskjellen.
Mrs O'Donell Skrevet 4. august 2018 #58713 Skrevet 4. august 2018 4 minutter siden, spaniasol skrev: Jeg synes det er veldig rart at verken fruen eller fruens mann har fått mer tan, eller blitt brunere, altså, etter 14 dager i Hellas. Er man utendørs noen få timer hver dag kan man ikke unngå å bli nøttebrun på den tiden. Dette vet jeg alt som, siden jeg faktisk bor i Spania. Jeg har ikke klart å henge meg opp i noe annet enn at de er så bleike, jeg. Se på dem sammen med ålesundinger. Ikke rare forskjellen. Kanskje ålesunderene har vært 3 uker i syden? 5
Gjest spaniasol Skrevet 4. august 2018 #58714 Skrevet 4. august 2018 4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Kanskje ålesunderene har vært 3 uker i syden? 🤣😎
Cinzia Skrevet 4. august 2018 #58715 Skrevet 4. august 2018 11 minutter siden, spaniasol skrev: Jeg synes det er veldig rart at verken fruen eller fruens mann har fått mer tan, eller blitt brunere, altså, etter 14 dager i Hellas. Er man utendørs noen få timer hver dag kan man ikke unngå å bli nøttebrun på den tiden. Dette vet jeg alt som, siden jeg faktisk bor i Spania. Jeg har ikke klart å henge meg opp i noe annet enn at de er så bleike, jeg. Se på dem sammen med ålesundinger. Ikke rare forskjellen. Må bare kommentere denne. Det finnes faktisk mennesker som ikkevold brune. Jeg er blant dem selv. Har nettopp vært i sydligere strøk selv og var ute mange timer hver dag, men har ikke antydning til farge (bruker normalt høy solfaktor). Sånn har min hud alltid vært. Sier ikke at CBE og mannen er sånn, men vil bare nyansere påstanden om at alle blir nøttebrune i sola... 19
LilleSnupp Skrevet 4. august 2018 #58716 Skrevet 4. august 2018 Frua blir i følge tidligere uttalelser like brun som de fastboende.. 20
RompeRusk Skrevet 4. august 2018 #58717 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, Cinzia skrev: Må bare kommentere denne. Det finnes faktisk mennesker som ikkevold brune. Jeg er blant dem selv. Har nettopp vært i sydligere strøk selv og var ute mange timer hver dag, men har ikke antydning til farge (bruker normalt høy solfaktor). Sånn har min hud alltid vært. Sier ikke at CBE og mannen er sånn, men vil bare nyansere påstanden om at alle blir nøttebrune i sola... Signerer denne. I mitt yrke har vi siden mai vært ute 7 timer om dagen, i mellom 25 og 30 grader og full sol. Skulle tro jeg ble brunsvidd, men har knapt fått farge 😛 4
Xmasclovn Skrevet 4. august 2018 #58718 Skrevet 4. august 2018 8 timer siden, mikrobe skrev: Og serverer familien hermetisk, ihjelkokt spagetti med MUK. Hva?!?! Muk??? Hvor??? 😮 1
Gjest spaniasol Skrevet 4. august 2018 #58719 Skrevet 4. august 2018 4 minutter siden, LilleSnupp skrev: Frua blir i følge tidligere uttalelser like brun som de fastboende.. Og grekere er meget brune, i hvert fall de som bor ute på øyene.
Morgan Le Fay Skrevet 4. august 2018 #58720 Skrevet 4. august 2018 Nå kommenterer jeg "engelsken" hennes for siste gang, for det er faktisk sånn at ikke bare noe, men det meste hun poster er feil, for eksempel: "Looking forward to take a swim here" - nei, Caroline, det heter "Looking forward to TAKING a swim..." - og det lærte du nok på grunnskolen. Det er så pinlig at dette liksom er jobben hennes - og så gidder hun ikke engang å prøve.Hvis det står så dårlig til, hvorfor ikke få en eller annen venn eller nabo til å lese korrektur? De aller fleste i Norge kan jo engelsk bedre enn denne damen. 32
Fremhevede innlegg