Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

1 time siden, virkelig skrev:

Nei, ikke min stil. Kjøper ikke brukt, syr ikke selv så det er ikke aktuelt. Kjolen hadde jeg før CBE viste den frem, men  vesken er fin så den skal jeg bestile. Sparer miljø der jeg kan, bevist på plast og bruker ikke plast fra butikken. Hverken på frukt , grønt eller generelt (som plast poser) , vi bor ved sjøen og er bevisst forsøpling både ved strand ,til sjøs og ellers. 

Det er jo akkurat i cbe.no sin ånd, så da passer det helt perfekt. Vil fremstå som miljøvennlig med et høyt antall flyturer pr år, cruise og hyppig skifte av bil. Også kan man jo ikke glemme alt forbruke og oppussing av hus som prikken over i’en. Cbe.nl gjør også det bloggen, stusselig at den kan så lite.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, virkelig skrev:

Hva er det å henge seg opp i da? De fleste har vel både 3 og 4 uker ferie sammenhengende, og de har jo fordel av at de kan jobbe fra hvor som helst. Sikkert stille på fronten mot annonsører og samarbiedspartnere, så hvorfor ikke. Innleggene fra ferien har da vært mer enn to setninger, og sikkert jobb med bildene uansett om de er tatt på forhånd eller ikke. Hun har det sikkert ikke like hektisk hele året, noe som er vanlig for mange i arbeidslivet, ofte stille på sommeren flere steder. 

Du har nå svar på alt...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Emilie112 skrev:

Det er jo akkurat i cbe.no sin ånd, så da passer det helt perfekt. Vil fremstå som miljøvennlig med et høyt antall flyturer pr år, cruise og hyppig skifte av bil. Også kan man jo ikke glemme alt forbruke og oppussing av hus som prikken over i’en. Cbe.nl gjør også det bloggen, stusselig at den kan så lite.

Javel, fordi jeg ikke kjøper brukt? Trenger ikke være lite miljøvennlig fordi en ikke kjøper brukte klær, møbler eller annet. Eller er det kun det som er innafor ? Vi bruker veldig lite bil, bruker ikke mye fly, spiser stort sett kort reist mat, spiser nesten ikke kjøtt osv. Ellers var den siste setningen din fra CBE.nl lite forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Surikatt skrev:

Hva i all verden har skjedd på dette bildet? Hva er det som stikker ut som to svære kuler på magen, og ansiktet er helt ugjenkjennelig. 

Frua har ribbein og lys og skygge i ansiktet muligens?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt instastoryen, de hadde ventet på flyplassen i 4 timer også mistet de flyet? Eller ble det kansellert?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Gunvald skrev:

Jeg lurer på om blodfansen forstår det. Jeg har flere bekjente på Instagram med barn/familie som legger ut bilder/tekst som minner mye om en viss frue. Enkelte av de "reklamerer" til og med for produkter og lignende de liker, og linker til butikkens/nettsidens side. Uten å være sponset, det virker mer som om de hermer etter bloggere, og fisker etter spons. Pinlig. 

Jeg tror det har blitt sånn. På grunn av utallige influencere som utallige vanlige mennesker følger. Det er blitt den nye samfunnsnormen. Snakk om hverdagen din, men den skjedde ikke hvis du ikke dokumenterer og lenker, selv om du ikke tjener en krone på det. Ser flere og flere som gjør dette. Det har blitt til "Vi var ute og spiste nydelig mat på Griser kan fly, og den anbefalingen syns jeg at du også trenger, uten at jeg egentlig reflekterer over kommunikasjonen."
Det er word-of-mouth faktoren.

De var nok forut for sin tid, Kilevold og Bieler:
https://no.wikipedia.org/wiki/Ute_til_lunch

Endret av Cavatina
presisering?
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de større kjendisene skriver mer om eldre bloggere snart. Heier på Mads Hansen. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg syns forøvrig at den rosa bløtkakekjolen så langt mer behagelig ut enn den altfor trange olashortsen hun pinet seg inn i for noen dager siden:

https://imgur.com/a/KU1K5g3

Henger meg mest opp i ansiktsuttrykket på bildet som ikke henger på greip med hva kroppen signaliserer. Det er så merkelig når de tar så mange bilder, men det er akkurat som at de glemmer at ansiktet også må se bra ut. Hun ser jo direkte misfornøyd ut, og sånn er det ofte.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
2 minutter siden, Sol79 skrev:

Henger meg mest opp i ansiktsuttrykket på bildet som ikke henger på greip med hva kroppen signaliserer. Det er så merkelig når de tar så mange bilder, men det er akkurat som at de glemmer at ansiktet også må se bra ut. Hun ser jo direkte misfornøyd ut, og sånn er det ofte.

Her skal vel kanskje bildet signalisere lykke og frihetsfølelse under en roadtrip i fantastiske omgivelser.

I stedet ser man nok en gang modellens krampaktige posering, der mage må suges inn og lår løftes i en shorts som ser direkte vond ut. Og i stedet for et smil ser vi nærmest en grimase. Tenk så mye finere bildet ville vært om CBE for en gangs skyld var avslappet og glad! Det kan nesten virke som hun ikke klarer akkurat det - å være avslappet og naturlig på bilder. Men kanskje det blir sånn, etter mange år med stram regi, egne krav, og egen formening om i hvilke vinkler kroppen tar seg best ut. Det ser direkte ubehagelig ut, på grensen til smertefullt.

Blir nesten glad av å tenke at en selv slipper alt dette, og kan sitte normalt, med lår som flyter ut og armer som henger, og likevel se mot kamera med et SMIL😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor de nå plutselig skal vise ansiktet til barna, etter en så lang periode med skjerming? Mye eksponering i syden og nå også ansiktsbilder på Lars Kristian sin Instagram.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PippiLa skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor de nå plutselig skal vise ansiktet til barna, etter en så lang periode med skjerming? Mye eksponering i syden og nå også ansiktsbilder på Lars Kristian sin Instagram.

De mistet mange lesere, og det er eksponerings bilder av de mindreårige som får mest likes.... dessverre.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Liver skrev:

De mistet mange lesere, og det er eksponerings bilder av de mindreårige som får mest likes.... dessverre.

Min tanke nøyaktig. Du svarte før meg. 

Det er ikke greit. At de ikke ser det selv er for meg en gåte. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Interessant hvor ´posh´ hun insisterer på å være. Hun blir, forståelig nok, irritert over å måtte vente i 5-6 timer på flyplassen med hele familien sin, skriver FML, men pose foran kamera der hun fremdeles insisterer på kun å vise ansiktets venstre side til kameraet, DET prioriterer hun. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
15 hours ago, VildeS said:

Skjønte ikke helt instastoryen, de hadde ventet på flyplassen i 4 timer også mistet de flyet? Eller ble det kansellert?

Nei. De kom for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å holde gliset tilbake over at noe gikk frua i mot. Rakk ikke flyet gitt.. også bare ett min for sent da.. auda.

Så scroller jeg ned å ser en poserende Caroline på benken med kaffe og favorittstillingen mot kamera 🙄

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele blir bare så parodisk. 

FML... etterfulgt av DET bildet poserende med en liten espressokopp, med struttepupper som er så store at øverste knappen i kjolen må være åpen, uten BH. Det blir bare så komisk fjernt fra ALLE andre sine liv. Jeg har aldri sett sånne folk "live" noen gang.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser henne kave rundt i den kjolen så puppene skvetter ut. 

Beklagligvis for henne så venter ikke flyet når de er så sent ute. De vanlige innsjekkingstidene på osl innland er 1 time. Poser litt mindre og planlegg litt bedre neste gang😂

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
25 minutter siden, Tro Smo Konosoro skrev:

Det hele blir bare så parodisk. 

FML... etterfulgt av DET bildet poserende med en liten espressokopp, med struttepupper som er så store at øverste knappen i kjolen må være åpen, uten BH. Det blir bare så komisk fjernt fra ALLE andre sine liv. Jeg har aldri sett sånne folk "live" noen gang.

Veldig spesielt at bildet på biltaket i Hellas, som skal formidle glede, har hun nærmest en forpint grimase, mens på bildet, som skal illustrerer en såpass kjedelig hendelse som det er å miste flyet når man har to småbarn på slep, har hun et slags dvelende(?) smil. Bilde og tekst passer rett og slett ikke sammen i noen av innleggene.

Legger forøvrig merke til at  grunnene til at de ikke rakk flyet er andres feil. Treige folk, både i trafikken, på butikken og på flyplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...