Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Men det er jo så delikat og solkysset og elegant. Hvorfor er du så misunnelig?

🙈

saltvannskysset! 🙊

Endret av Ultiva
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Ultiva skrev:

saltvannskysset! 🙊

Stemmer det🙈 men hun er vel rundkyssa av både sol og sjø, vil jeg tro. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det full eksponering av mindreårige på bloggen, der de har tatt del i en iscenesatt fotoshoot. De annullere "skjermingen" de har prøvd seg på på bloggen, bare for å få inn litt cash.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
15 minutter siden, Liver skrev:

Nå er det full eksponering av mindreårige på bloggen, der de har tatt del i en iscenesatt fotoshoot. De annullere "skjermingen" de har prøvd seg på på bloggen, bare for å få inn litt cash.

Og likevel får de skryt: "....varmer det hjertet å se at du skjermer de nydelige småjentene dine litt og ikke publiserer bilder av dem hele tiden, men kun en gang iblant."

Det er så langt fra sannheten som det er mulig å komme, ja det er til å gråte av egentlig. Når man vet hvor mye disse blir eksponert, spesielt på snap og instagram. De blir jo absolutt ikke skjermet, men tvert i mot eksponert nærmest hele tiden.

Men CBE tar det til seg med største selvfølgelighet "Så hyggelig å høre, ....Tusen takk <3"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller se flere kattebilder enn ungene til CBE, helt ærlig. Selv leken deres på ferie blir business. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, formula skrev:

Og likevel får de skryt: "....varmer det hjertet å se at du skjermer de nydelige småjentene dine litt og ikke publiserer bilder av dem hele tiden, men kun en gang iblant."

Det er så langt fra sannheten som det er mulig å komme, ja det er til å gråte av egentlig. Når man vet hvor mye disse blir eksponert, spesielt på snap og instagram. De blir jo absolutt ikke skjermet, men tvert i mot eksponert nærmest hele tiden.

Men CBE tar det til seg med største selvfølgelighet "Så hyggelig å høre, ....Tusen takk <3"

Jeg er så glad at jeg har bakkekontakt, og at penger er noe jeg må ha for de mest nødvendige tinga, og klarer meg med det jeg har. 

Trenger ikke å selge sjel og unger for jeg har sykelig behov for det materielle og anerkjennelse.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, formula skrev:

Jeg skrev en kommentar med det stikk motsatte budskapet. Høflig og pent, men ble ikke mottatt med hverken takk eller hjerte gitt. 

Kyniske egoister!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, formula skrev:

Men hvem kunne skrevet en slik kommentar mon tro?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt som en voksen person å publisere en masse skryt av seg selv og så sitte og takke for det. Pinlig oppførsel. Hvorfor i all verden publiserer hun sånt? For at alle skal ta del i hyllesten? Det er vel strengt takk bare henne selv som får noe ut av det. Hun er så selvopptatt at jeg har ikke ord.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

"See you next year" skriver hun på hellasbilde på ig. 

Men...med leilighet på Granka blir det vel ikke Hellas neste sommer? For det var vel ikke bare et pr stunt, den visningsturen? 

Gran Canaria er et vinter reise mål da, så det blir nok begge deler. Dessuten tror jeg det var snakk om en del utleie også der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Christina73 skrev:

Gran Canaria er et vinter reise mål da, så det blir nok begge deler. Dessuten tror jeg det var snakk om en del utleie også der? 

Vinterreisemål? Det er da fint der hele året. 

Jeg tviler bare på at det blir noen leilighet der, det var nok bare arrangert for å ha noe å vise frem på Bloggerene. 

Kaffekopp, treningsturer og 'møter' i Oslo fyller ikke mange episoder. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg forholder meg ganske likegyldig til hvilke grunner CBE har for å publisere bilder av mindreårige. For uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det ikke annet enn sjofelt, etisk og juridisk uforsvarlig, samt respektløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, formula skrev:

Den kommentaren til cbe.no om skjerming av barna må da være ironisk ment? Oppegående folk som tar del i den alminnelige samfunnsdebatten skriver ikke slikt og mener oppriktig at norske småbarn med flere googletreff enn...hvilken Hollywoodstjerne var det igjen..? er skjermet. På den annen side, ikke så fryktelig mange oppegående leser våset generelt på CBE.no uten å fnise.

Barnets beste, så lenge det gagner den selvopptatte bloggeieren, ja.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta

Særdeles illustrativt bilde på den selvopptatte bloggbobla i den siste posten. Ser ut som de går rundt helt alene, i sin konstruerte lykke, fullstendig ignorante for skogbrannrøyken i bakgrunnen.

https://imgur.com/a/ZWNUZD0

Et moderne let them eat cake..

Endret av Snøsøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord for hvor ignorant bloggeierne bak CBE.no er med tanke på tragedien som utspilte seg i kulissene for deres photoshoots i Hellas, komplett med erværvsmessige annonselinks, godt synlig i dagens innlegg "Anna (brant ihjel) i skogen".

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
18 minutter siden, Snøsøta skrev:

Særdeles illustrativt bilde på den selvopptatte bloggbobla i den siste posten. Ser ut som de går rundt helt alene, i sin konstruerte lykke, fullstendig ignorante for skogbrannrøyken i bakgrunnen.

OMG. Hvis det er røyken fra skogbrannen vi ser i bakgrunnen, så....ja, da sier dette bildet mer enn tusen ord.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Snøsøta
2 minutter siden, formula skrev:

OMG. Hvis det er røyken fra skogbrannen vi ser i bakgrunnen, så....ja, da sier dette bildet mer enn tusen ord.

Det er det forhåpentligvis ikke! Det hadde virkelig vært for morbid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snøsøta skrev:

Altså. WTF! Om det er fra skogbrannen som har tatt livet av mange, mange mennesker. Så er det så kvalmt og uetisk og...jeg har ikke ord. :sad:

Bloggen forsøker framstille seg om den søte snille venninna. Men minner jo mest om den liksom-populære på skolen som alle holdt seg inne meg i redsel for å bli mobbet og utstøtt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...