Vitulina Skrevet 18. september 2015 #17841 Del Skrevet 18. september 2015 Har det kommet noe mer svar fra Thynnes? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 18. september 2015 #17842 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg synes at det er rimelig sykt å redigere noe som helst på seg selv, enten det er poser under øynene, hudfarge eller rynker. Nå har FF dratt dette ekstremt langt i lang tid, det ville ikke forundret meg om hun har blitt litt hektet av redigeringsfunksjonen. Bilder skal fortelle historier, ikke misbrukes for status, likes eller oppmerksomhet. Pynter man på bildet blir historien helt uinteressant. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 18. september 2015 #17843 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Dobbelpost Endret 18. september 2015 av Vitulina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. september 2015 #17844 Del Skrevet 18. september 2015 Hehe, fire snapper etterhverandre av pulsklokka, etterfulgt av kaffekoppen. En smule forutsigbart og 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 18. september 2015 #17845 Del Skrevet 18. september 2015 Hehe, fire snapper etterhverandre av pulsklokka, etterfulgt av kaffekoppen. En smule forutsigbart og 100 kroner på at det kommer en skål med tre blåbær og to mandler før klokka 12 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vimme Skrevet 18. september 2015 #17846 Del Skrevet 18. september 2015 Når hun legger ut bilder på instagram av veskene sine og kledd i treningstøy fra getinspired uten å nevne merke eller hvor de kjøpt så slipper hun jo å skrive at det er reklame. Og når leserne på instagram spør hvor veskene er kjøpt så svarer jo de andre leserne for henne. Godt gjennomtenkt, egentlig. Bare sjekk kommentarene på siste veskebildet på instagram, hun svarer på alt av spørsmål bortsett fra hvor veskene blir solgt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. september 2015 #17847 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Når hun legger ut bilder på instagram av veskene sine og kledd i treningstøy fra getinspired uten å nevne merke eller hvor de kjøpt så slipper hun jo å skrive at det er reklame. Og når leserne på instagram spør hvor veskene er kjøpt så svarer jo de andre leserne for henne. Godt gjennomtenkt, egentlig. Bare sjekk kommentarene på siste veskebildet på instagram, hun svarer på alt av spørsmål bortsett fra hvor veskene blir solgt.Hun skal vel merke alt hvor Get inspired er representert? Endret 18. september 2015 av neiognei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vimme Skrevet 18. september 2015 #17848 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg ser siste instagrambilde er av veske, lommebok og nøkkelring fra kolleksjonen men ingen merking som reklame. Jeg ser også at hun svarer folk men ingen direkte på hvor veskene er kjøpt kun at man kan finne forhandlerliste på siden hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 18. september 2015 #17849 Del Skrevet 18. september 2015 dette kommer garantert PFU til å slå hardt ned på... Det kan jo tenkes at PFU gjør det, jfr klage på Det Nye og produktplassering tidligere i år. http://www.dagbladet.no/2015/03/24/kultur/pfu/tv_og_medier/38364692/ jeg sier jo det... Dette kommer pfu til lage sak av Kan du utdype? Tenker du at en klage til PFU på samrøre mellom Adax, Det Nye og Caroline Berg Eriksen garantert kommer til å resultere i at Den Nye blir felt for brudd på god presseskikk? Hvorfor er du så sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vimme Skrevet 18. september 2015 #17850 Del Skrevet 18. september 2015 Hun skal vel merke alt hvor Get inspired er representert? Sjekk bilde for 2 uker siden da. Hun står i treningsklær med mobilen i hånda og skriver at hun gleder seg til sin treningsøkt. Og leserne skriver til @getinspired og spør om strl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vimme Skrevet 18. september 2015 #17851 Del Skrevet 18. september 2015 Hun skal vel merke alt hvor Get inspired er representert? Sjekk bilde for 2 uker siden da. Hun står i treningsklær med mobilen i hånda og skriver at hun gleder seg til sin treningsøkt. Og leserne skriver til @getinspired og spør om strl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2015 #17852 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) De vil ikke merke. De kan ikke være så dumme. De utfordrer gråsonene og prøver helt bevisst ut hvor langt de kan gå, tror jeg. Endret 18. september 2015 av pøbelsara 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. september 2015 #17853 Del Skrevet 18. september 2015 Å ikke merke er en aktiv handling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 18. september 2015 #17854 Del Skrevet 18. september 2015 Det er jo helt utrolig at de tar denne veien mtp hvor lite troverdighet de har hos folk. Men jeg kan ikke si at jeg er spesielt overrasket heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 18. september 2015 #17855 Del Skrevet 18. september 2015 Sjekk bilde for 2 uker siden da. Hun står i treningsklær med mobilen i hånda og skriver at hun gleder seg til sin treningsøkt. Og leserne skriver til @getinspired og spør om strl. Og som på dette instagrambildet hvor hun umerket viser fram en sponset kjole og andre og designeren selv forteller hvor kjolen er fra😉https://instagram.com/p/7YajZ0gsXx/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 18. september 2015 #17856 Del Skrevet 18. september 2015 Det jeg blir forbanna på, er hvor LK gikk ut i media (http://www.kjendis.no/2009/11/08/kjendis/beyonce/fotball/slanking/8918510/) og fortalte at Beyonce er MINST 15 kg for tung. Dette har jeg skrevet UTALLIGE kommentarer om, om hun kan kommentere utsagnet hans. Men disse kommentarene blir ALDRI godkjent. Det gjør meg rett og slett forbanna egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. september 2015 #17857 Del Skrevet 18. september 2015 Det jeg blir forbanna på, er hvor LK gikk ut i media (http://www.kjendis.no/2009/11/08/kjendis/beyonce/fotball/slanking/8918510/) og fortalte at Beyonce er MINST 15 kg for tung. Dette har jeg skrevet UTALLIGE kommentarer om, om hun kan kommentere utsagnet hans. Men disse kommentarene blir ALDRI godkjent. Det gjør meg rett og slett forbanna egentlig. Det var med omtalen av disse utsagnene jeg for første gang hørte om Fotballfrue. Så dette var nok et strategisk opplegg og dette opplegget la vel i grunn agendaen for resten av bloggtiden. Provoser-få flere lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 18. september 2015 #17858 Del Skrevet 18. september 2015 Det var med omtalen av disse utsagnene jeg for første gang hørte om Fotballfrue. Så dette var nok et strategisk opplegg og dette opplegget la vel i grunn agendaen for resten av bloggtiden. Provoser-få flere lesere. Uff... Men allikevel, hun burde svare på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. september 2015 #17859 Del Skrevet 18. september 2015 Det jeg blir forbanna på, er hvor LK gikk ut i media (http://www.kjendis.no/2009/11/08/kjendis/beyonce/fotball/slanking/8918510/) og fortalte at Beyonce er MINST 15 kg for tung. Dette har jeg skrevet UTALLIGE kommentarer om, om hun kan kommentere utsagnet hans. Men disse kommentarene blir ALDRI godkjent. Det gjør meg rett og slett forbanna egentlig. Leste artikkelen og så på bildet av FF som er under artikkelen. Jeg er glad hun ser mer sunn ut nå enn den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 18. september 2015 #17860 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg får ikke så lyst til å handle fra de butikkene som er med på denne snikreklameringeb jeg. Som den der kjolen på instagram over her. Butikken er jo tydeligvis med på det når de går inn å kommenterer i kommentarfeltet. De har nok blitt enige om å gjøre det sånn. De har jo også bilde av Caroline i den kjolen på instagramsiden sin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg