Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan det være mulig at hovedavtalen er med Egmont Publishing?

Fire av disse bladene figurerer ofte på bloggen i en eller annen form.

Egmont eier Kvinneguiden.....

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egmont eier Kvinneguiden.....

*Tråkker rundt på tangentene i salaten*

• Liker 8
Skrevet

Synes i grunn veskene er ganske fine jeg, men det sitter alt for langt inne å gå rundt med navnet til en blogger dinglende på skulderen... Det er rett og slett litt flaut.    

• Liker 11
Skrevet

*Tråkker rundt på tangentene i salaten*

jeg tror egentlig du har rett i at hun har en avtale med Egmont - jeg syntes bare det var så komisk å se Kvinneguiden blant dem!!!

• Liker 8
Gjest Snøsøta
Skrevet

Skjønner at du mener Det Nye, men DN er Dagens Næringsliv og jeg håper ikke de skriver om fotballfrue-veskene.

Det er et litt artig sammentreff at begge de to mediene som har publisert tvilsomme intervjuer med henne kan forkortes til DN :D DN er Dagens Næringsliv også for meg, men litt på grunn av det over og mest fordi jeg ikke liker å skrive hele produktnavn på kommersielle aktører når jeg kan la være. De får nok eksponering som det er.  

Men skjønner at akkurat denne kan oppfattes feil :)

Skrevet

Det ligger nok noen Det Nye i goodiebags osv på arrangementet, skal dere se.

Jepp! Både Det Nye og nøkkelringen fra kolleksjonen :P 

• Liker 8
Skrevet

Har noen sendt inn klage til PFU? Det går virkelig ikke an, de krysser jo snart av alle punktene på VV-plakaten. Synes dette er mye verre enn Dagens Næringsliv-saken.

• Liker 8
Skrevet

Snapchat er forresten et nytt medium for meg.

Idag fikk jeg en oppdatering av appen, der det ligger mange nye selfie-filtre (kalt lenses) som kan endre utseendet radikalt. Den har kanskje kommet tidligere, men jeg er litt treig av meg på akkurat sånt.

Har lurt litt på snappene fra CBE der hun virker så frisk og storøyd, med liten hake og store dådyrøyne. Nesten litt som en manga-figur, og ikke lik den redigerte CBE vi er vant til å se på bloggen.

Jeg har nettopp fikset noen slike selfier selv.

Det er helt amazing hvor magisk skjønne, søte meg blir...avhengighetsskapende, faktisk.

• Liker 8
Skrevet

Er ikke Nelia syk da?

Er ingen tvil om at han kjører på det siste bildet der ihvertfall. Veldig veldiiiig idiotisk.

Synes hun ser like pen ut som alltid. Mye penere enn på de overredigerte bildene de legger ut på bloggen. Ser bare litt sky og forsiktig ut.

• Liker 2
Skrevet

Link til bilder LKE tok i fart i bilen mens han kjører med Nelia i baksetet:

http://tinypic.com/r/2ywv68z/8

http://tinypic.com/r/2yxf32g/8

Er selvfølgelig slettet nå ja.

Jeg undrer meg gang på gang. Skjønner ikke ekteparet at helt uavhengig om LKE faktisk kjører eller ikke vil slike bilder skape negativ oppmerksomhet? Etterpå-sletting av kompromiterende materiale like så.

Enten så er det en del av en gjennomtenkt strategi for å skape blest. Ellers så er han regelrett dum og usmart.

• Liker 13
Gjest Hold the door
Skrevet

Var du der? Hvordan foregikk det, ble Det Nye "representert" på noen måte, og var det Det Nye-logo rundt omkring (utenom bladet)?

Skrevet

Var du der? Hvordan foregikk det, ble Det Nye "representert" på noen måte, og var det Det Nye-logo rundt omkring (utenom bladet)?

Gikk bare innom, siden jeg skulle på noe en gate unna 18.15 :) Lå Det Nye blader i hyllene, men la ikke merke til noe annet.. Var bare en veldig rask tur innom, før jeg dro vidre. 

Gjest Hold the door
Skrevet

Gikk bare innom, siden jeg skulle på noe en gate unna 18.15 :) Lå Det Nye blader i hyllene, men la ikke merke til noe annet.. Var bare en veldig rask tur innom, før jeg dro vidre. 

Ok. :-)

Skrevet

Hva gjør en? Spiser og ser på vesker? Rabatt på veskene?

Skrevet

Nyheten om Adax stod i Kamille samtidig som i Det Nye.

Samtidig som Pihl var i bladet.... Og ineste nr av Kamille kommer det noe om CBE...

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og latterliggjøring samt svar. 

- Pavilion, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...