Nebel86 Skrevet 18. mars 2015 #10781 Del Skrevet 18. mars 2015 Så man skal aldri diskutere andre lovbrudd heller, for det er mellom den siktede og politiet? Dette ble forferdelig usaklig. Det finnes garantert andre der ute som begår større lovbrudd enn Caroline og som får mindre oppmerksomhet, men jeg vet ikke om dem og får derfor heller ikke kommentert det. Dessuten ville det jo ifølge deg uansett vært en sak mellom vedkommende og Forbrukerombudet. Jo, klart man kan diskutere lovbrudd, men hun her er verken siktet, dømt, eller under etterforskning. Poenget er at det ikke er folk i denne tråden som bestemmer straffen, eller om det er lovbrudd, men FO, og når dem ikke har kommet på banen, så har ikke noen andre så mye de skulle ha sagt egentlig. Det at man er villig til å bruke så mye tid på å sende inn klager til alle som er involert, så dem om det, det er ikke ulovlig, men noe spesielt i mine øyne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 18. mars 2015 #10782 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Men hun vet jo at folk holder henne under oppsyn. I mine øyne graver hun sin egen grav med den kommentaren/ løgnen der, med mindre det er en forklaring/sannhet i det hun skriver Det er for mange tilfeldigheter til at forklaringen er troverdig. I tillegg virker taktikken ift at det er bare hets og mobbing her inne på KG. Endret 18. mars 2015 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. mars 2015 #10783 Del Skrevet 18. mars 2015 Lurer på hvem som har bodd under en stein... Og DET var alt du klarte å svare? Du burde følge opp med et argument i det minste, men du finner kanskje ingen siden du ikke kan argumentere mot fakta? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solan123 Skrevet 18. mars 2015 #10784 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Det er for mange tilfeldigheter til at forklaringen er troverdig. I tillegg virker taktikken ift at det er bare hets og mobbing her inne på KG.Men å lyve folk midt i fleisen etter det som skjedde i jula. Ærlig talt altså. Jeg er nok ganske naiv som fortsatt tror at det er et snev av ei sympatisk jente i Caroline, men som har vært litt uheldig med valg av mann. Endret 18. mars 2015 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 18. mars 2015 #10785 Del Skrevet 18. mars 2015 Men å lyve folk midt i fleisen etter det som skjedde i jula. Ærlig talt altså. Jeg er nok ganske naiv som fortsatt tror at det er et snev av ei sympatisk jente i Caroline, men som har vært litt uheldig med valg av mann. Hun har da løyet gjentatte ganger etter jula, både i aviser og på tv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. mars 2015 #10786 Del Skrevet 18. mars 2015 Jo, klart man kan diskutere lovbrudd, men hun her er verken siktet, dømt, eller under etterforskning. Poenget er at det ikke er folk i denne tråden som bestemmer straffen, eller om det er lovbrudd, men FO, og når dem ikke har kommet på banen, så har ikke noen andre så mye de skulle ha sagt egentlig. Det at man er villig til å bruke så mye tid på å sende inn klager til alle som er involert, så dem om det, det er ikke ulovlig, men noe spesielt i mine øyne. Problemet her er jo at Forbrukerombudet ikke har kapasitet til å granske bloggere i detalj. Jeg skulle tro de satte pris på å få tips herfra, faktisk. Mye av diskusjonen her har også handlet om hvordan regelverk skal forstås generelt sett, og jeg forstår det som at de fleste her er over gjennomsnittlig interesserte i markedsføring og sosiale medier. Jeg synes ikke det er så spesielt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 18. mars 2015 #10787 Del Skrevet 18. mars 2015 Veldig rart at brukerne her inne har hatt rett i ALLE spekulasjoner her inne da. Folk er ikke dumme (selv om en del er det......).Graviditeten, redigering av bilder, manipulering av kommentarfelt, diverse sponsinger som hun "glemmer" å merke, utdannelsen. Hadde hun merket gaver hun mottar og viser frem, hadde ikke det vært noen diskusjon i det hele tatt. Men når hun blir tatt på løgn og lønn, hun Beklager seg og FORTSETTER deretter med løgnene, må både hun og dere skjønne at det blir diskusjoner. For nei, hun merker fortsatt ikke alt som er reklame. Og hvordan kan du vite at vi hadde funnet på ting å kritisere dersom hun begynner å følge reglene? Siden hun har lyvd, manipulert og brutt reglene siden dag 1 har hun aldri gitt kritikerne en mulighet til å gi seg med kritikken. Hva var det som var galt med den da? Nå er jeg spent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 18. mars 2015 #10788 Del Skrevet 18. mars 2015 Hva var det som var galt med den da? Nå er jeg spent. Det at hun var gravid i det hele tatt kom ut her inne lenge før det ble avslørt. Og ikke minst redigering av gravidmagen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 18. mars 2015 #10789 Del Skrevet 18. mars 2015 Det at hun var gravid i det hele tatt kom ut her inne lenge før det ble avslørt. Og ikke minst redigering av gravidmagen. Seriøst? Dette mener du virkelig at du/dere har noe som helst med? Ja, dette er virkelig så langt unna mobbing som man kan komme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 18. mars 2015 #10790 Del Skrevet 18. mars 2015 Jo, klart man kan diskutere lovbrudd, men hun her er verken siktet, dømt, eller under etterforskning. Poenget er at det ikke er folk i denne tråden som bestemmer straffen, eller om det er lovbrudd, men FO, og når dem ikke har kommet på banen, så har ikke noen andre så mye de skulle ha sagt egentlig. Det at man er villig til å bruke så mye tid på å sende inn klager til alle som er involert, så dem om det, det er ikke ulovlig, men noe spesielt i mine øyne. Tror du virkelig at hele tråden dreier seg om manglende merking av reklame? Kan være greit å ha litt fakta hvis man skal være med å diskutere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. mars 2015 #10791 Del Skrevet 18. mars 2015 Seriøst? Dette mener du virkelig at du/dere har noe som helst med? Ja, dette er virkelig så langt unna mobbing som man kan komme. Er det mobbing? Seriøst? At kjendisers graviditeter blir omtalt er helt normalt, har ingenting med mobbing å gjøre. Hør på det selv: " Jeg tror X er gravid, har lagt merke til at hun ikke drikker alkohol." "Ikke si slikt, det er mobbing!" 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 18. mars 2015 #10792 Del Skrevet 18. mars 2015 Jo, klart man kan diskutere lovbrudd, men hun her er verken siktet, dømt, eller under etterforskning. Poenget er at det ikke er folk i denne tråden som bestemmer straffen, eller om det er lovbrudd, men FO, og når dem ikke har kommet på banen, så har ikke noen andre så mye de skulle ha sagt egentlig. Det at man er villig til å bruke så mye tid på å sende inn klager til alle som er involert, så dem om det, det er ikke ulovlig, men noe spesielt i mine øyne. nei, men nå snakker vi ikke om brudd på straffebestemmelser heller. Det er ingen her som snakker om etterforskning, siktelse og dom. Slapp av litt da. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 18. mars 2015 #10793 Del Skrevet 18. mars 2015 Det at hun var gravid i det hele tatt kom ut her inne lenge før det ble avslørt. Og ikke minst redigering av gravidmagen. Er det galt at hun ville holde graviditeten hemmelig også nå da? Og at noen avslørte graviditeten her inne sier vel litt mer om de som gjorde det enn henne. Ikke måte på hva enkelte mener de har rett til å få vite om tydeligvis. Akkurat som brukere avslørte navnet til dattera lenge før hun hadde lyst til å si det selv. Og om hun har lyst til å redigere bildet av sin egen gravidmage så er hun vel helt fri til å gjøre det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solan123 Skrevet 18. mars 2015 #10794 Del Skrevet 18. mars 2015 Hun har da løyet gjentatte ganger etter jula, både i aviser og på tv. Ja jeg vet det. Er bare vanskelig å forstå at noen gjør dette gang på gang 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 18. mars 2015 #10795 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Er det mobbing? Seriøst? At kjendisers graviditeter blir omtalt er helt normalt, har ingenting med mobbing å gjøre. Hør på det selv: " Jeg tror X er gravid, har lagt merke til at hun ikke drikker alkohol." "Ikke si slikt, det er mobbing!" Nei. Graviditet er for de aller fleste, også kjendiser, noe helt privat. At du synes det er greit å spekulere i andres graviditet får stå for din egen regning. Endret 18. mars 2015 av Shopgirl2014 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. mars 2015 #10796 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Er det galt at hun ville holde graviditeten hemmelig også nå da? Nei, har noen sagt det? Og at noen avslørte graviditeten her inne sier vel litt mer om de som gjorde det enn henne. Ikke måte på hva enkelte mener de har rett til å få vite om tydeligvis. Ikke noen som mener de har rett til å få vite, men av og til er det noen som vet, likevel. Akkurat som brukere avslørte navnet til dattera lenge før hun hadde lyst til å si det selv. Hun er en offentlig person og legger igjen digitale spor som ikke var vanskelige å finne. Helt greit, om ikke veldig hyggelig gjort, å avsløre det. Og om hun har lyst til å redigere bildet av sin egen gravidmage så er hun vel helt fri til å gjøre det? Ja, så mye hun vil, men da må hun ikke lyve om det på direkte spørsmål, det er å lure leserne. Endret 18. mars 2015 av Francis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 18. mars 2015 #10797 Del Skrevet 18. mars 2015 Seriøst? Dette mener du virkelig at du/dere har noe som helst med? Ja, dette er virkelig så langt unna mobbing som man kan komme. Det driter jeg i. Mest for å understreke at det har vært hold i ALLE "ondskapet beskyldninger" her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 18. mars 2015 #10798 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Er det galt at hun ville holde graviditeten hemmelig også nå da? Og at noen avslørte graviditeten her inne sier vel litt mer om de som gjorde det enn henne. Ikke måte på hva enkelte mener de har rett til å få vite om tydeligvis. Akkurat som brukere avslørte navnet til dattera lenge før hun hadde lyst til å si det selv. Og om hun har lyst til å redigere bildet av sin egen gravidmage så er hun vel helt fri til å gjøre det? Joda, men å blånekte for redigeringen og da svare de som spør nedlatende er litt "underlig" (Jf. den dansende lyktestolpe) Og hvorfor redigere magen mindre når hun flere ganger skrev at hun følte alle påpekte at magen var så liten og hun tok seg nær av det? Edit: lagt til tekst Endret 18. mars 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. mars 2015 #10799 Del Skrevet 18. mars 2015 Nei. Graviditet er for de aller fleste, også kjendiser, noe helt privat. At du synes det er greit å spekulere i andres graviditet får stå din regning. Jeg har nok aldri spekulert I noens graviditet, må skuffe deg der. Jeg var heller ikke her da det ble spekulert PÅ en graviditet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. mars 2015 #10800 Del Skrevet 18. mars 2015 Hun hintet da nokså grovt med innkjøp av baby sko og div. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg