Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

hvordan er Lindex' egen bekreftelse ikke bevis?????

Det er faktisk ikke bevis det som Lindex svarte siden de ikke har bekreftet at CBE mottar gaver, kun snakket om bloggere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Hun laget middagen tidlig idag, for å rekke lyssettingen.

Og igjen kommer "venninnepraten" hvor hun håper de ikke hadde bestemt middagen, for dette mååå du prøve.

Dette er venninna som forresten synes det er greit å ha reklame foran en sommervideo med familie og venner, for da er de en mediebedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Kjempebra innlegg mamsi. Jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å forstå at hun lyver i kommentaren sin om at kimonoen er kjøpt. Hun har løyet før, men at hun tør å gjøre det igjen er for meg helt uforståelig.

Det er mye her som er uforståelig for meg også, så uforståelig at jeg ikke klarer å formulere meg. Jeg sliter med å tro at at Caroline lyver når hun skriver i kommentarfeltet at hun var på Lindex og kjøpte den på vanlig måte. Selv etter alle avsløringer og løgner, så sliter jeg med å forstå hvordan det skulle gått an å lyve på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye her som er uforståelig for meg også, så uforståelig at jeg ikke klarer å formulere meg. Jeg sliter med å tro at at Caroline lyver når hun skriver i kommentarfeltet at hun var på Lindex og kjøpte den på vanlig måte. Selv etter alle avsløringer og løgner, så sliter jeg med å forstå hvordan det skulle gått an å lyve på den måten.

Hvorfor

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke en forbryter så lenge man ikke er blitt dømt, kanskje noe å tenke på for noen av dere. Det her er intet annet enn forfølgelse. 400 sider! Hva kaller man slikt? Det er hets, å forfølge noen og komme med ondsinnede beskyldninger er intet annet enn hets. Mobbing er jeg enig i at det ikke er, men det er jammen meg ikke langt unna. Som Lin10 skriver så er det så lett å lese mellom linjene her, om hun fulgte merkingen til punkt og prikke så skal man banne på at det kommer andre beskyldninger, noe som har vart i årevis før noen klarte å avsløre at hun ikke merker. Er det virkelig litt manglende merking som er kjernen her? Virkelig? Hvorfor ikke et like brennende engasjement ovenfor andre? Ovenfor andre som faktisk skader omdømmet og andre mennesker. Fordi det ikke er Fotballfrue. Om det ikke er merking så er det stilen, forbruket, redigering av bilder, at hun er falsk, planlegger alt i minste detalj, trening, kosthold, ting hun har sagt for flere år siden ++

Tror alt bunner i en enkel ting "Du skal ikke tro du er noe, Du skal ikke tro du er noe bedre enn oss"

Kommer det en person som er uenige så skal man banne på at hele horden kommer på banen og hoverer med at "Slik er det! Vi har rett!" Mens om noen av dere blir kritisert så er det ikke måte på hvor fans man er, at man selv er Caroline eller mannen, og at det såå dårlig gjort å kritisere en blogger som ikke har gjort noe feil og som faktisk har publisert sitt eget navn. Oh, the irony! Manglende merking gjør ikke en person til en kriminell, det er Forbrukerombudet sin jobb, ikke deres. Det er ikke dere mot henne, for dette angår ikke dere på noe som helst måte, ikke skader det dere på noen som helst måte, helt ærlig så skader det absolutt ingen. Bortsett fra Caroline selv, dersom hun gjør noe som er ulovlig.

Dette er som Paradise Hotel, Ungdomsskolen. "Hun gjør ikke slik vi har fortalt henne, så da må vi minne henne på det hver eneste dag, helt til hun gjør nøyaktig som vi sier, for vi styrer jo tross alt showet her" Nei, det er ikke slik, og det er kanskje på tide at dere innser det. FO har kontrollen, og med tanke på hvor mange klager og mail som er blitt sendt inn så ville de nok gjort noe dersom det var så klandreverdig som dere skal ha det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Og da setter jeg meg tilbake og venter på at Lin10 skal svare for seg. Men det aner meg at da blir jeg sittende veeeldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er ikke en forbryter så lenge man ikke er blitt dømt, kanskje noe å tenke på for noen av dere. Det her er intet annet enn forfølgelse. 400 sider! Hva kaller man slikt? Det er hets, å forfølge noen og komme med ondsinnede beskyldninger er intet annet enn hets. Mobbing er jeg enig i at det ikke er, men det er jammen meg ikke langt unna. Som Lin10 skriver så er det så lett å lese mellom linjene her, om hun fulgte merkingen til punkt og prikke så skal man banne på at det kommer andre beskyldninger, noe som har vart i årevis før noen klarte å avsløre at hun ikke merker. Er det virkelig litt manglende merking som er kjernen her? Virkelig? Hvorfor ikke et like brennende engasjement ovenfor andre? Ovenfor andre som faktisk skader omdømmet og andre mennesker. Fordi det ikke er Fotballfrue. Om det ikke er merking så er det stilen, forbruket, redigering av bilder, at hun er falsk, planlegger alt i minste detalj, trening, kosthold, ting hun har sagt for flere år siden ++

Tror alt bunner i en enkel ting "Du skal ikke tro du er noe, Du skal ikke tro du er noe bedre enn oss"

Kommer det en person som er uenige så skal man banne på at hele horden kommer på banen og hoverer med at "Slik er det! Vi har rett!" Mens om noen av dere blir kritisert så er det ikke måte på hvor fans man er, at man selv er Caroline eller mannen, og at det såå dårlig gjort å kritisere en blogger som ikke har gjort noe feil og som faktisk har publisert sitt eget navn. Oh, the irony! Manglende merking gjør ikke en person til en kriminell, det er Forbrukerombudet sin jobb, ikke deres. Det er ikke dere mot henne, for dette angår ikke dere på noe som helst måte, ikke skader det dere på noen som helst måte, helt ærlig så skader det absolutt ingen. Bortsett fra Caroline selv, dersom hun gjør noe som er ulovlig.

Dette er som Paradise Hotel, Ungdomsskolen. "Hun gjør ikke slik vi har fortalt henne, så da må vi minne henne på det hver eneste dag, helt til hun gjør nøyaktig som vi sier, for vi styrer jo tross alt showet her" Nei, det er ikke slik, og det er kanskje på tide at dere innser det. FO har kontrollen, og med tanke på hvor mange klager og mail som er blitt sendt inn så ville de nok gjort noe dersom det var så klandreverdig som dere skal ha det.

Så man skal aldri diskutere andre lovbrudd heller, for det er mellom den siktede og politiet?

Dette ble forferdelig usaklig. Det finnes garantert andre der ute som begår større lovbrudd enn Caroline og som får mindre oppmerksomhet, men jeg vet ikke om dem og får derfor heller ikke kommentert det. Dessuten ville det jo ifølge deg uansett vært en sak mellom vedkommende og Forbrukerombudet.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er ut selvsagt helt enig i at det er en uting å kritisere stilen eller smaken hennes. Det er både uhøflig og uinteressant.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er ut selvsagt helt enig i at det er en uting å kritisere stilen eller smaken hennes. Det er både uhøflig og uinteressant.

Men er det Caroline sin smak eller er det stilen til magasinet da?

Kjenner jeg blir litt forvirret her..

Tilføyelse: Interiøret er sponset/gitt rabatter på. Klærne er gaver og sponset. Det vi ser på bloggen er kjøpt, betalt, iscenesatt og nøye utvalgt for å promotere bloggen. Hvorfor kan ikke dette diskuteres?

Ved å definere slik diskusjon som uhøflig legitimerer man påstanden at diskusjonen omhandler privatpersonen CBE mener jeg!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man skal legge så mye følelser i å forsvare et menneske en ikke kjenner for ganske teite handlinger fra de som er rimelig tydelige på at det er oppførselen til selskapet bak en vil få fram...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondsinnede beskyldninger? Herregud, nå lo jeg høyt. Hvilken stein har du bodd under siste tida? Fått med deg at alle disse ondsinnede beskyldningene er SANNE, dermed ikke beskyldninger.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det Caroline sin smak eller er det stilen til magasinet da?

Kjenner jeg blir litt forvirret her..

Ja, det skal ikke være lett. Rent prinsipielt mener jeg egentlig at man bør kunne kritisere både klær og stil, for det gjør man jo glatt med moteblader. Men såvidt jeg vet sier Caroline at hun bare bruker klær hun liker, så sånn sett er det jo hennes personlige smak også. Og som oppmerksomhetssøkende blogger burde hun tåle at ikke alle deler den smaken.

Selv synes jeg likevel det blir noe ekkelt ved det hvis det skulle vært side opp og side ned her om hvor håpløst hun kler seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal ikke være lett. Rent prinsipielt mener jeg egentlig at man bør kunne kritisere både klær og stil, for det gjør man jo glatt med moteblader. Men såvidt jeg vet sier Caroline at hun bare bruker klær hun liker, så sånn sett er det jo hennes personlige smak også. Og som oppmerksomhetssøkende blogger burde hun tåle at ikke alle deler den smaken.

Selv synes jeg likevel det blir noe ekkelt ved det hvis det skulle vært side opp og side ned her om hvor håpløst hun kler seg.

Her tror jeg man skal ha tillit til sine meddebatanter..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg man skal ha tillit til sine meddebatanter..

Eller rett og slett følge egen magefølelse. Personlig liker jeg ikke å kommentere andres utseende og klær, andre får velge annerledes.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller rett og slett følge egen magefølelse. Personlig liker jeg ikke å kommentere andres utseende og klær, andre får velge annerledes.

Nå må man ikke glemme at de fleste plaggene hun benytter på bloggen, eller er på en må-ha-liste er knyttet opp mot en annonselenke.

Klærne og interiøret er en del av produktet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondsinnede beskyldninger? Herregud, nå lo jeg høyt. Hvilken stein har du bodd under siste tida? Fått med deg at alle disse ondsinnede beskyldningene er SANNE, dermed ikke beskyldninger.

Lurer på hvem som har bodd under en stein... :rolleyes:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man ikke glemme at de fleste plaggene hun benytter på bloggen, eller er på en må-ha-liste er knyttet opp mot en annonselenke.

Klærne og interiøret er en del av produktet.

Jeg er ikke uenig. Selv holder jeg meg til å kommentere feilmerking o.l, dere andre får kommentere hva dere vil :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun vet jo at folk holder henne under oppsyn. I mine øyne graver hun sin egen grav med den kommentaren/ løgnen der, med mindre det er en forklaring/sannhet i det hun skriver
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...