Gå til innhold

Redd for rødhåret barn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre folk håper barnet er friskt. 

Tenk om du får en med rødt hår? Vil jo ødelegge den sosiale statusen du har. Utskjelt.  Se der....der går hun blonde,hun som Har en unge med rødt hår

Anonymkode: b1478...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fins hårfarge å få kjøpt. Parykk og type også.

Anonymkode: b1478...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, var bekymret for det selv hehe. Så

flad for at mine barn hverken fikk rødt hår eller andre skavanker. Ikke særlig pent med hår som er like Orange som ei gulrot.

Anonymkode: 4bfff...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt, var bekymret for det selv hehe. Så

flad for at mine barn hverken fikk rødt hår eller andre skavanker. Ikke særlig pent med hår som er like Orange som ei gulrot.

Anonymkode: 4bfff...785

Rødt hår er en skavank altså? Bedre med hår enn ikke noe hår, uansett farge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at dersom du får et barn som (etter din meining) er stygt så er det fordi barnet arver dine trekk, ikke på grunn av hårfarge. Du har rett i at rødt hår ikke gjør et barn pent,  men  det gjør ikke blondt/brunt/svart/blått hår heller. 

Alle har preferanser på hva de syns er pent eller penere (som jeg foretrekker å si), men få synker så lavt som å poste en rasist tråd på KG.

Ønsker ditt kommende barn lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fins hårfarge å få kjøpt. Parykk og type også.

Anonymkode: b1478...57e

Bruk det på en baby, du. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt, var bekymret for det selv hehe. Så

flad for at mine barn hverken fikk rødt hår eller andre skavanker. Ikke særlig pent med hår som er like Orange som ei gulrot.

Anonymkode: 4bfff...785

Er du seriøs nå? Kjenner jeg blir provosert!:kjefte: Hvorfor skal hårfargen, av alle ting, være så viktig?:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som har vært dum nok til å synes rødt hår er nydelig på både jenter og gutter! Takk for at du opplyste meg ts! 

Anonymkode: e46a7...3cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødt hår er jp noe mange blir mobbet for, ønsket ikle det for mine barn. Er en gutt som bor her i nærheten med knall Orange hår, det fjlr han ikke akkurat pen for å si det sånn. Han blir bare omtalt som han med det røde håret stakkar. Hadde igrunn synes det hadde vørt litt flaut også.

Anonymkode: 4bfff...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får seriøst vondt på vegne av den lille spiren i magen din, som fortjener å bli elsket og løftet fram i verden, uansett hvilke "avvik" han måtte ha. Alle barn er unike og en gave til oss, uan-fucking-sett!

Endret av Stella84
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han er helt enig med meg. Ingen av oss syntes det er pent.. Jeg syntes aldeles ikke dette er en elkel tanke, tror de fleste har bekymringer/tanker rundt utseendetrekk de ikke ønsker at barnet deres skal få, for noen er det fedme,høyde, øyenfarge, fregner etc. For meg er det rødt hår...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Da jeg var gravid, var det overhodet ingen bekymringer angående utseende på babyen. Jeg var mer bekymret for om det skulle feile babyen noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sommermor skrev:

Da jeg var gravid, var det overhodet ingen bekymringer angående utseende på babyen. Jeg var mer bekymret for om det skulle feile babyen noe.

Her også. Utseendemessige ting var ikke i våre tanker.

Folk som er engstelige for en spesifikk hårfarge hos barnet fortjener ikke å få barn. De fremstår som overfladiske undermennesker, og de vil antagelig overføre sine grunne verdier og dårlige holdninger på barna de får. Verden trenger ikke sånt, altså.

Anonymkode: 00743...d31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg jeg TS, var selv også redd for å få et barn med rødt hår eller et barn som ikke var så pent (grusomme tanker). Det er lov å være redd for slikt, du er ikke noe dårligere menneske av den grunn. Rødt og og hvite øyebryn ikke ikke så veldig pent på barn, men som regel så vokser de seg penere. Er enig i at det høres fryktelig ut å tenke sånt, men utseende er nå engang veldig viktig da (de som sier noe annet tuller tror jeg).....

Anonymkode: f9244...e6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var nysgjerrig på babyens utseende og er det nå også. Men bekymret er jeg for fødselsskader på barnet, at barnet dør, for tidlig fødsel, morkakesvikt, krybbedød.. Jeg klarer ikke sette meg inn i å bekymre seg for utseendet. At man lurer på hvilken farge de får på øynene, hvem det ligner på.. Det er naturlig å være NYSGJERRIG på.. Ikke bekymret for, eller redd for. 

Anonymkode: 43d37...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg jeg TS, var selv også redd for å få et barn med rødt hår eller et barn som ikke var så pent (grusomme tanker). Det er lov å være redd for slikt, du er ikke noe dårligere menneske av den grunn. Rødt og og hvite øyebryn ikke ikke så veldig pent på barn, men som regel så vokser de seg penere. Er enig i at det høres fryktelig ut å tenke sånt, men utseende er nå engang veldig viktig da (de som sier noe annet tuller tror jeg).....

Anonymkode: f9244...e6c

Altså, hæ??? Hvilken planet er dere fra? Fy faen, jeg har ikke ord. :overrasket: 

Anonymkode: 00743...d31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er nydelig! Jeg kommer fra en slekt med mange med blå øyne og rødt hår. Min mor og hennes 3 søstre har alle nydelig rødt, tykt hår. Merkelig nok hadde begge foreldrene deres helt mørkt hår. Av oss etterkommere så er det kun en av oss som har fått rødt hår, jeg har brunt hår og grønne øyne og sønnen min har mørkt blondt og blå øyne.

Så hvilken hårfarge barna våre får tror jeg er ganske tilfeldig.

Anonymkode: 0d136...09b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ts er totalt usmakelig som ønsker fedme og sjeling på andres barn fordi de unner henne en hårfarge. Altså, det er jo helseproblemer. En hårfarge er kosmetisk. 

Blir som å sidestille små pupper med åpen ganespalte. 

Tror ikke det går an å få noe fornuft inn i ts. Men jeg håper karma eksisterer. Virkelig. Og at ts får akkurat det som fortjenes. 

Anonymkode: 43d37...ab5

Det var en kommentar til en ganske så usmakelig kommentar om at hun håpet jeg ville få en rødhåret unge bare fordi jeg ikke ønsker det. 

Da håper jeg karma eksisterer for den brukeren også som driver å ønsker stygge ting for andres barn på pur F...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS.. Ungen din kan bli "stygg" uansett hårfarge. Ungen din kan bli mobbet selv om ungen er "pen" etter hva samfunnet mener som du sier. Hva hvis h*n blir dum? Hva hvis h*n får stor nese? 

Eneste måten du kan hjelpe ditt barn på er å forandre på dine egne holdninger å lære din egen unge å være rakrygget. Det er så klart helt forferdelig med barn som blir mobbet, men hvordan kan du være redd for det før ditt eget barn er FØDT? Du av alle må ha tro på barnet ditt. 

Husker en mann en gang fortalte meg han var alt faren hans ikke ville han skulle være.. Det siste faren ville ha var en kort og rødhåret sønn. Og det var akkurat det han fikk! Han var ikke noe mobbeoffer, og artig fyr og pen. 

 

Anonymkode: 40fdb...629

Som sagt; tror det er HELT normalt å ha visse trekk man ikke ønsker å videreføre til sine barn og det er helt normalt å tenke på dette før barnet er født. For andre er det høyde eller fedme, for meg er det rødt hår. 

 

Ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Vilunich skrev:

Vet du hva. Denne tråden er rett og slett ufyselig!! "Håper ikke jeg får en unge som er stygg" er ikke veldig sjarmerende utsagn fra en kommende mor. Jeg klarer ikke tro at du er noe annet enn et troll. 

Uansett ; kan virkelig en hårfarge gjøre at noen er stygge??? Nei!

dårlige holdninger kan absolutt gjøre den estetisk vakreste personen stygg 

 

håp på at du får et friskt barn

håp på at du blir en god mor

håp på at du får en god fødsel

håp på at barnet ditt vil vokse opp å bli en god mann

 

men ikke sitt her og håp på noe så dumt som en hårfarge!!! 

Jeg tror ABSOLUTT alle kommende mødre tenker 'jeg håper ikke ungen min blir stygg' hvem ønsker det for sitt barn??? Selvsagt kan jeg håpe på noe så dumt som hårfarge, eller neseform, eller høyde, eller hva enn det skulle være, det tror jeg er helt normalt. Det betyr ikke at jeg ikke bekymrer meg for og tenker på mer alvorlige ting som kan ramme et barn.

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Arabella skrev:

Bruk det på en baby, du. :fnise:

Jeg googlet "wig for babies" av nysjerrighet. 

Og ja... Det viser seg at det finnes. Alt det rare folk finner på.

http://baby-bangs.com/index2.php

Anonymkode: 79710...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...