Gå til innhold

Redd for rødhåret barn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:sjokkbla: håper dette er tull :sjokkbla: heldigvis har alle forskjellig smak TS, jeg kjenner jenter som har en greie for rødhårede menn, de som er nøytrale til det og de som ikke synes det er så fint. Akkurat som andre utseende ting. Personlig synes jeg ikke noe spesielt om blonde menn, men er jo ikke sånn at jeg ALDRI kan si at en blond mann var pen eller ville blitt skuffet om jeg fikk et blondt barn for det! 

Ja det har vært en greie at rødhårede blir mobbet, sikkert fordi det er sjeldent og alt som stikker seg ut blir lett mobbet blant barn. Men heldigvis blir de fleste av oss voksne og lærer da, med noen unntak tydeligvis.

Anonymkode: 68e9a...fa2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anthrax skrev:

TS: vet barnefar noe om denne frykten din for rødhåret unge? Deler han samme syn som deg? Eller tørr du ikke si det til han? (syns forøvrig det er en ekkel tanke som man pent bør holde for seg selv)

Ja, han er helt enig med meg. Ingen av oss syntes det er pent.. Jeg syntes aldeles ikke dette er en elkel tanke, tror de fleste har bekymringer/tanker rundt utseendetrekk de ikke ønsker at barnet deres skal få, for noen er det fedme,høyde, øyenfarge, fregner etc. For meg er det rødt hår...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, han er helt enig med meg. Ingen av oss syntes det er pent.. Jeg syntes aldeles ikke dette er en elkel tanke, tror de fleste har bekymringer/tanker rundt utseendetrekk de ikke ønsker at barnet deres skal få, for noen er det fedme,høyde, øyenfarge, fregner etc. For meg er det rødt hår...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Da håper jeg ungen blir rødhåret og fregnete og stereotypisk ginger, så kan dere bite ordene i dere og se at de er vakre mennesker de også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anthrax skrev:

Da håper jeg ungen blir rødhåret og fregnete og stereotypisk ginger, så kan dere bite ordene i dere og se at de er vakre mennesker de også :) 

Herlighet! For en ting å si. Håper du får feite barn, med kvisete hud, ørnenese  som sjeler... eller hva enn du syntes er mindre pent...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet! For en ting å si. Håper du får feite barn, med kvisete hud, ørnenese  som sjeler... eller hva enn du syntes er mindre pent...

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Hva betyr det uthevede?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere tusen kvinner sliter med å bli gravide og ville gjort hva som helst for å få ett barn, og du er redd for at barnet blir rødhåret, aka stygt som du selv mener??? Har du noen anelse om hva du egentlig burde være redd for? Barnet kan få alvorlige sykdommer, men du er så overfladisk at du er redd for at det får et utsende du ikke liker??? Er du helt borte eller? Du fortjener ikke ha barn! Rødhåra barn, både jenter og gutter, er nydelige alle sammen! Æsj ass, blir kvalm av denne tråden. Du burde faen meg skjerpe deg skikkelig før barnet blir født! 

Herregud er du gal? Barnet kan få downs, aspergers, autisme, adhd, add, kreft, bli utsatt for mobbing, vold, ulykker og du er redd for hårfarge. Syns ufattelig synd på barnet ditt ass. 

Endret av Spiteful
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spiteful skrev:

Flere tusen kvinner sliter med å bli gravide og ville gjort hva som helst for å få ett barn, og du er redd for at barnet blir rødhåret, aka stygt som du selv mener??? Har du noen anelse om hva du egentlig burde være redd for? Barnet kan få alvorlige sykdommer, men du er så overfladisk at du er redd for at det får et utsende du ikke liker??? Er du helt borte eller? Du fortjener ikke ha barn! Rødhåra barn, både jenter og gutter, er nydelige alle sammen! Æsj ass, blir kvalm av denne tråden. Du burde faen meg skjerpe deg skikkelig før barnet blir født! 

Ja, det er jeg klar over og jeg er bekymret for mange andre ting også, men nå var det rødt hår jeg tar opp her. Jeg tror alle kommende foreldre har fysiske trekk de ikke ønsker at barna skal arve dette er helt normalt, det er bare ikke alle som sier det høyt. 

 

Ts

Anonymkode: 4a6da...817

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr det uthevede?

*'øyne' falt ut...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr det uthevede?

*'øyne' falt ut...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr det uthevede?

*'øyne' falt ut...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Maleficenta skrev:

Har ikke hørt om noen oppegående foreldre som har sagt at deres egne barn er stygge... selv om det jo fins en hel haug av ikke-oppegående foreldre og. 

det har jeg!

min gamle sjef hun har en sønn og en datter i tenårene. Hun sa at datteren var nydelig når hun var liten, men at sønnen var "drit grim".

men gjett om hun elsker dem? hun gir dem alt og stiller opp på hver minste og store ting. De barna driver mye med idrett og hun er alltid der å heier og jubler på dem. har de vondt i hode? kjører hun fra jobb for å levere ibux, står opp klokken 04.30 for å lage frokost,matpakke å kjøre dem på trening før skolen. Hun tar de med på altslags gøy og de sover tom i sengen hennes når de er syke.

ps. jeg er ikke TS

Anonymkode: 9ac0c...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jeg klar over og jeg er bekymret for mange andre ting også, men nå var det rødt hår jeg tar opp her. Jeg tror alle kommende foreldre har fysiske trekk de ikke ønsker at barna skal arve dette er helt normalt, det er bare ikke alle som sier det høyt. 

 

Ts

Anonymkode: 4a6da...817

Dette tror jeg også... men er sikker på at når barnet blir født synes du de er flotte uansett og elsker dem til det uendelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jonasmann skrev:

 

Husk også at kvinner ikke bryr seg like mye om utseende, det er ofte selvtillit, utdanning, penger osv. de går etter. I alle fall i høyere alder.

Hallo.. Selvsagt bryr kvinner seg om utseende. Vi bryr oss mer om utseendet til menn enn hva menn noensinne vil tørre å tenke. At vi kvinner ikke bryr oss like mye om utseendet til menn er noe dere menn prøver å trøste dere med, særlig dere som har under middels utseende. Men tro du meg, vi kvinner vet meget godt hva som kjennetegner en pen mann og en mindre pen mann, og det vil alltid være den pene og veltrente mannen som vekker vår interesse og lyst til fulle, uansett om den mindre pene mannen har en såkalt "fin personlighet". :P

Anonymkode: ccff5...108

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vin_fruen skrev:

Dette tror jeg også... men er sikker på at når barnet blir født synes du de er flotte uansett og elsker dem til det uendelige.

Selvfølgelig kommer jeg til å elske barnet mutt over alt på jord, uansett! Kanskje kommer jeg til å syntes at et evt. Rødhåret barn blir pent også, men jeg må si jeg håper slipper.

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt gjør vi det, men for barnets egen del er det jo lov å håpe at han slipper...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Hvorfor? 

Jeg har rødlig hår og det er så nydelig! Ville aldri byttet mot en blond farge for eksempel.

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det "ikke finnes" kjekke gutter med rødt hår. Ofte blir de sett på som den rake motsetningen til en kjekkas. Noen jenter kan derimot være flotte med rødt hår,spesielt hvis de har mørke-rødt hår.

Må understreke at dette ikke er min mening,men det inntrykket jeg får at samfunnet mener.

Men utrolig overfladisk problem,TS! Hvis du får et barn med rødt hår,så må du ALDRI nevne disse tankene for barnet!

Anonymkode: 588b8...e96

Feil.

Jeg har som nevnt rød hår, og er en kjekkas. 

Feil igjen: Samfunnet mener ingenting om dette, det er hva du mener du sier her. Samfunnet har ikke sagt noe. Sier samfunnet noe om rødt hår så er det iallefall det at de ønsker enda flere rødhårede menn. 

17 timer siden, Silje Lien skrev:

Hva er så ille med rød hårfarge? Det er jo bare fint! Ja, det påvirker også produksjonen til endorfinene, slik at rødhårede personer kjenner smerte litt mer enn andre, men det har lite å si.

Har aldri hatt noe problem med smerte, så dette er nok en myte. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, sier selvsagt ikke at livet går dårlig for alle rødhårede gutter. Sier bare at drt ikke er estetisk pen med rødt hår...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Det er nydelig! Du burde håpe sønnen får rødt hår.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja JEG syntes ikke det er pent og dett er mange med meg som ikke syntes det er pent, det er en kjent greie...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Dette er ingen kjent greie. Og nei, det er ikke mange hos deg som ikke syntes det er pent. De aller fleste synes det er pent. Viss ikke, så sier det nok mer om venneflokken din! :) 

 

- Ung rødhåret mann. 

Anonymkode: 92934...b79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han får Downs -og- er rødhåret :)

Anonymkode: db1ac...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteniluka
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han får Downs -og- er rødhåret :)

Anonymkode: db1ac...2a6

Denne kommentaren er usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Solsikk skrev:

Denne kommentaren er usmakelig.

Enig i det. Ds er jo en faktisk ting å bekymre seg for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...