Gå til innhold

Redd for rødhåret barn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg har et barnebarn, en gutt, som har nydelig, mørkt oransjerødt hår. Han er populær på skolen og har mange venner, både jenter og gutter. Det er stadig noen som ringer på døren hjemme hos ham, forteller han.

Som sagt, sier selvsagt ikke at livet går dårlig for alle rødhårede gutter. Sier bare at drt ikke er estetisk pen med rødt hår...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jonasmann
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff det var veldig vondt å lese denne tråden. :(

Hilsen mann med rødt hår...

Anonymkode: 9882d...e67

Ikke hør på slike vesen! De eier ikke skam. Det er selvtillit, at du er sosial, utdanning, penger osv. kvinner går etter uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

Hvor gammel er du, TS, om jeg kan spørre?

31, nå snart. Dett handler ikke om umodenhet, og jeg er langt fra alene om å syntes rødt hår er stygt. 

 

Ts

Anonymkode: 4a6da...817

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, sier selvsagt ikke at livet går dårlig for alle rødhårede gutter. Sier bare at drt ikke er estetisk pen med rødt hår...

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Du får snakke for deg selv og si at du ikke synes det er pent, ikke generelt at rødt hår ikke er pent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, sier selvsagt ikke at livet går dårlig for alle rødhårede gutter. Sier bare at drt ikke er estetisk pen med rødt hår...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Jo det kan det være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja JEG syntes ikke det er pent og dett er mange med meg som ikke syntes det er pent, det er en kjent greie...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja JEG syntes ikke det er pent og dett er mange med meg som ikke syntes det er pent, det er en kjent greie...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Mente å sitere @Arabella

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, sier selvsagt ikke at livet går dårlig for alle rødhårede gutter. Sier bare at drt ikke er estetisk pen med rødt hår...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Du vet ikke at gener kan hoppe over en generasjon eller fler?

Gutten kan bli sorthåret og brunøyd som en av sine oldefedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja JEG syntes ikke det er pent og dett er mange med meg som ikke syntes det er pent, det er en kjent greie...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Om ungen din blir rødhåret så får du se til å lære deg å synes at det er pent. Dey verste må være dersom ungen får føle på det at hans egen mor syns han er stygg..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare rent estetisk er det jo ikke så fint...

værre for gutter å farge håret da... 

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Idiot. 

Skaff deg time til abort du. Barn fortjener mødre som elsker og beskytter barnet sitt uansett. Ikke ei gal hønemor som er redd for at barnet skal få en viss hårfarge. 

Hva har du tenkt å gjøre hvis han blir rødhåret da? Tvinge han til å farge håre hele livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

31, nå snart. Dett handler ikke om umodenhet, og jeg er langt fra alene om å syntes rødt hår er stygt. 

 

Ts

Anonymkode: 4a6da...817

Barnevernet kommer nok på din dør en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Idiot. 

Skaff deg time til abort du. Barn fortjener mødre som elsker og beskytter barnet sitt uansett. Ikke ei gal hønemor som er redd for at barnet skal få en viss hårfarge. 

Hva har du tenkt å gjøre hvis han blir rødhåret da? Tvinge han til å farge håre hele livet? 

 

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Barnevernet kommer nok på din dør en vakker dag.

Oj, oj! Her var det 0-100 på to sek. Virkelig?! Fordi jeg ikke syntes rødt hår er pent så bør barnet mitt dø eller bli tatt fra meg? Tenk dere om to ganger nå og pust med magen...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Oj, oj! Her var det 0-100 på to sek. Virkelig?! Fordi jeg ikke syntes rødt hår er pent så bør barnet mitt dø eller bli tatt fra meg? Tenk dere om to ganger nå og pust med magen...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Men seriøst ts hvordan reagerer du dersom han får rødt hår? Du kan ikke for alvor gå rundt å mene at din egen unge er stygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja da, jeg vet det er teit av meg, men jeg kan ikke noe for det. Jeg er blond, og samboer er blond, men hvis han gror skjegg så er det rødlig. Hva er sjansen for at barnet blir rødhåret? Vi fikk akkurat vite at det er en gutt vi venter og da føler jeg det liksom er dobbelt kjipt om han blir rødhåret...

Anonymkode: 4a6da...817

Dette. 

Anonymkode: 0474f...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men seriøst ts hvordan reagerer du dersom han får rødt hår? Du kan ikke for alvor gå rundt å mene at din egen unge er stygg..

Man får jo de barna man får og man elsker dem betingelsesløst, men det er jo lov til å ønske seg noe. Mange ønsker seg et spesifikt kjønn selvfølgelig...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja JEG syntes ikke det er pent og dett er mange med meg som ikke syntes det er pent, det er en kjent greie...

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Er du virkelig så lite selvstendig at du bryr deg om hva andre mener? Jeg tror du overdriver mye her. Selv har jeg aldri truffet på noen som synes at spesielt rødt hår ikke er pent. Jeg synes for eksempel ikke at blast, "kommunefarget" hår eller ihjelbleket hår er pent, heller.

Hva kommer du til å gjøre om barnet ditt er/blir rødhåret, da? Barbere det bort?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Oj, oj! Her var det 0-100 på to sek. Virkelig?! Fordi jeg ikke syntes rødt hår er pent så bør barnet mitt dø eller bli tatt fra meg? Tenk dere om to ganger nå og pust med magen...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Det barn trenger er oppegående foreldre. Som elsker barna sine uansett. 

Men trøster meg med at du troller. 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som bør puste med magen TS. Hva gjør du om han blir stygg da? Hva om du får et pent bar senere? Vil du klare å elske et stygt barn like mye som det pene, når du er såpass overflatisk av deg? 

Håper for barnets skyld at det blir blondt, så han slipper å vokse opp med dette. Det må være vondt å vite at ens egen mor synes han er stygg. 

 

Anonymkode: 30c13...557

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får jo de barna man får og man elsker dem betingelsesløst, men det er jo lov til å ønske seg noe. Mange ønsker seg et spesifikt kjønn selvfølgelig...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Jojo bare så lenge du ikke blir så skuffet over det røde håret at du behandler han deretter og påvirket srlvtilliten hans i negativ retning. Er fort gjort at holdninger vises selv om man prøver å skjule det. Så jeg mener seriøst at du burde forberede deg mentalt på rødt hår slik at su tenker at set slett ikke er så ille 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...