Gå til innhold

Redd for rødhåret barn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, det er trist at du TS i det hele tatt skriver noe sånt.... Trykker de som er rødhårete rett ned i dritten! At det går an å tenke dette, er en ting, men enkelte ting kan man holde for seg selv, så kanskje det kan bli slutt på mobbing????

Anonymkode: c5d42...ba0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ts er totalt usmakelig som ønsker fedme og sjeling på andres barn fordi de unner henne en hårfarge. Altså, det er jo helseproblemer. En hårfarge er kosmetisk. 

Blir som å sidestille små pupper med åpen ganespalte. 

Tror ikke det går an å få noe fornuft inn i ts. Men jeg håper karma eksisterer. Virkelig. Og at ts får akkurat det som fortjenes. 

Anonymkode: 43d37...ab5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS.. Ungen din kan bli "stygg" uansett hårfarge. Ungen din kan bli mobbet selv om ungen er "pen" etter hva samfunnet mener som du sier. Hva hvis h*n blir dum? Hva hvis h*n får stor nese? 

Eneste måten du kan hjelpe ditt barn på er å forandre på dine egne holdninger å lære din egen unge å være rakrygget. Det er så klart helt forferdelig med barn som blir mobbet, men hvordan kan du være redd for det før ditt eget barn er FØDT? Du av alle må ha tro på barnet ditt. 

Husker en mann en gang fortalte meg han var alt faren hans ikke ville han skulle være.. Det siste faren ville ha var en kort og rødhåret sønn. Og det var akkurat det han fikk! Han var ikke noe mobbeoffer, og artig fyr og pen. 

 

Anonymkode: 40fdb...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mormor var livredd for rødtopper før hun fikk barn.

Fikk for barn totalt, hvorav tre ildrøde, fregnete blyanter!! 

Anonymkode: 2f68b...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
1 time siden, Anthrax skrev:

Da håper jeg ungen blir rødhåret og fregnete og stereotypisk ginger, så kan dere bite ordene i dere og se at de er vakre mennesker de også :) 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet! For en ting å si. Håper du får feite barn, med kvisete hud, ørnenese  som sjeler... eller hva enn du syntes er mindre pent...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

:sjokkbla: Jeg er skeptisk til om noen av dere er modne nok til å få barn...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilunich
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

31, nå snart. Dett handler ikke om umodenhet, og jeg er langt fra alene om å syntes rødt hår er stygt. 

 

Ts

Anonymkode: 4a6da...817

Vet du hva. Denne tråden er rett og slett ufyselig!! "Håper ikke jeg får en unge som er stygg" er ikke veldig sjarmerende utsagn fra en kommende mor. Jeg klarer ikke tro at du er noe annet enn et troll. 

Uansett ; kan virkelig en hårfarge gjøre at noen er stygge??? Nei!

dårlige holdninger kan absolutt gjøre den estetisk vakreste personen stygg 

 

håp på at du får et friskt barn

håp på at du blir en god mor

håp på at du får en god fødsel

håp på at barnet ditt vil vokse opp å bli en god mann

 

men ikke sitt her og håp på noe så dumt som en hårfarge!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfargen på barnet deres burde ha vært den minste bekymringen..Er ikke det viktigste at barnet er friskt? Dessuten finnes det mange flotte menn med rødt hår! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mormor var livredd for rødtopper før hun fikk barn.

Fikk for barn totalt, hvorav tre ildrøde, fregnete blyanter!! 

Anonymkode: 2f68b...d54

Sier mer om din mormor enn rødtopper.

1 time siden, Maleficenta skrev:

Enig i det. Det er jo en faktisk ting å bekymre seg for

TULL. 

Hårfarge betyr INGENTING i det lange løp. Dette er ingenting å bekymre seg for. 

---

Enkelte brukere her inne er så kort-tenkt. :) Tråden er forresten rapportert. 

Anonymkode: 92934...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Salka skrev:

Fy faen, når utseendet er så viktig at du går rundt og er REDD for at barnet skal bli rødhåret foreslår jeg at du tar abort! Faen, nå ble jeg provosert! Jeg har ikke rødt hår selv, så er ikke derfor jeg reagerer, men dette innlegget gjorde meg rett og slett kvalm. Du kunne like gjerne sagt at du er redd for at ungen skal bli stygg! 

Og jeg blir ekstremt kvalm av DEG som mener at hun skal DREPE barnet i magen. Forstår du egentlig hva du skriver selv? Skam deg!!! 

Anonymkode: f3875...b3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet! For en ting å si. Håper du får feite barn, med kvisete hud, ørnenese  som sjeler... eller hva enn du syntes er mindre pent...

 

ts

Anonymkode: 4a6da...817

Nåja, feite barn er ikke født feite, kvisete hud skjer alle i tenårene, ørnenese er bare genetisk.. Honey, you are making a fool out of yourself. Du kommer nok til å elske ungen selv med rødt hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier mer om din mormor enn rødtopper.

TULL. 

Hårfarge betyr INGENTING i det lange løp. Dette er ingenting å bekymre seg for. 

---

Enkelte brukere her inne er så kort-tenkt. :) Tråden er forresten rapportert. 

Anonymkode: 92934...b79

Hallo dowms syndrom er en faktisk ting å bekymre seg over sa jeg. Ikke hårfarge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har rødgyllent hår og blå øyne etter meg, det er en av de vakreste kombinasjonene som finnes  <3 kan nesten garantere deg at sønnen deres kommer i deres øyne til å være den fineste i hele verden uansett hårfarge ;)

Anonymkode: a5d41...0f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt satt ut over hvor grunn det er mulig å være. Håper du endrer holdningene dine før du får barn, ts. Du skal være et forbilde, og med de holdningene der kan du slite med å være et godt et. Jeg tenker faktisk at man kanskje burde revurdere å få barn i det hele tatt, når man tenker som deg. Én ting er de overfladiske holdningene dine til dette, men enda mer alvorlig er jo hva slags holdninger du bevisst eller ubevisst kan komme til å overføre på barna dine.

Jeg har en datter og en sønn med nydelig rødt hår. De har fått merke ekle kommentarer, begge to, men er heldigvis sterke nok til å heve seg over dem. Håper aldri de kommer over tråder som dette på nettet, og at de vil få slippe å forholde seg til voksne som deg.

Jeg har problemer med å forstå at du tenker i de baner du gjør. At du i tillegg er istand til å uttrykke det skriftelig... Jeg er helt målløs. 

Anonymkode: 00743...d31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja da, jeg vet det er teit av meg, men jeg kan ikke noe for det. Jeg er blond, og samboer er blond, men hvis han gror skjegg så er det rødlig. Hva er sjansen for at barnet blir rødhåret? Vi fikk akkurat vite at det er en gutt vi venter og da føler jeg det liksom er dobbelt kjipt om han blir rødhåret...

Anonymkode: 4a6da...817

Sånne folk som deg altså. Har du ikke større ting å bekymre deg for eller tenke på?.. Enn at barnet ditt kan få rødt hår? Henger meg på en over her, og bruker ordet overfladisk om deg. Du har mye å lære om livet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må barre krysse fingrene og håpe på det beste! Gutter bør absolutt ha mørkt hår, så da stiller dere uansett dårlig.

Anonymkode: 6d2da...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må barre krysse fingrene og håpe på det beste! Gutter bør absolutt ha mørkt hår, så da stiller dere uansett dårlig.

Anonymkode: 6d2da...a3f

Say what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Tror nok du kan få noe støtte i en slik sak. Fra nav kanskje?

Lurer på hvorfor du er redd for rødhåret barn.

Ser du skrev du er blond....unnskyld.Så det ikke før nå. Du bekrefter det med å være blond

Anonymkode: b1478...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Say what?

It is known.

Anonymkode: 6d2da...a3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...