Gå til innhold

Æ - hva 10% besparelse på de 10 produktene du bruker mest penger på kan bety for en familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Ey, jeg har skrevet

 

 

Anonymkode: 570de...b80

Sant nok, et hederlig unntak. Gi gjerne opp noen av produktene du kjøper(med nsvn så jeg kan identifisere dem) og hvor ofte, så skal jeg finne Rema-prisen.

Anonymkode: 6c269...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så fint da, jeg nekter å tro at du sparer ti ganger mer bare ved å få litt avslag på ti varer. Men ok :)

Anonymkode: ba3a3...556

Jeg vet at jeg sparer ganske nøyaktig ti ganger mer på det, hva du tror er irrelevant.

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg sparer ganske nøyaktig ti ganger mer på det, hva du tror er irrelevant.

Anonymkode: 6c269...6a4

Du vet at du sparer nøyaktig ti ganger mer? Jeg nekter å tro at du er så dum som dette. Vær så snill, si at du tuller nå.

Anonymkode: ba3a3...556

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget skeptisk til Æ-appen.

Kanskje mange bruker mye tid på å planlegge å handle slik at de får mest mulig 10%er, og også velger å kjøpe middager som de egentlig ikke hadde kommet til å kjøpt den dagen fordi de får 10% på den middagen (fordi de har kjøpt den noen ganger nylig) og ikke 10% på en annen men sunnere middag.

Jeg var nesten fristet til å skaffe meg Æ-appen. Men det høres ut som for mye bryderi for meg. Og KIWI er best :)

Takk for meg :)

Anonymkode: d1707...b72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var nesten fristet til å skaffe meg Æ-appen. Men det høres ut som for mye bryderi for meg. Og KIWI er best :)

 

Jepp, Kiwi med trumfmedlemskap er langt bedre enn denne tulle-appen.

Anonymkode: ba3a3...556

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeje, jeg har regnet litt på mine siste handlekurver og kommet frem til at jeg holder meg til Kiwi og trumf, så kan jeg heller kjøpe tilbudsvarer på Rema når det er interessant.

Æ-appen høres i utgangspunktet veldig bra ut, men den er ikke det.

Anonymkode: ba3a3...556

Det kan godt hende, ikke alle er vanedyr som holder seg til de 25-30 samme produktene, slik vi gjetne gjør her. De som har kraftig variasjon i handelen sin vil ikke ha samme utbyttet av Æ som oss. 

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, Kiwi med trumfmedlemskap er langt bedre enn denne tulle-appen.

Anonymkode: ba3a3...556

En latterlig prosent er ikke stort å skryte av, men jeg tar imot den også :)

Anonymkode: 6c269...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende, ikke alle er vanedyr som holder seg til de 25-30 samme produktene, slik vi gjetne gjør her. De som har kraftig variasjon i handelen sin vil ikke ha samme utbyttet av Æ som oss. 

Anonymkode: 6c269...6a4

Det er jo DU som sier du er dette vanedyret, siden du kun handler ti varer. :)

Men sånn fra spøk til alvor, Kiwi med trumf er bedre for meg NETTOPP fordi jeg ikke holder meg til de samme varene konstant. Trumfen dekker alle varegrupper, noen av med mange prosent trumf.

Anonymkode: ba3a3...556

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at du sparer nøyaktig ti ganger mer? Jeg nekter å tro at du er så dum som dette. Vær så snill, si at du tuller nå.

Anonymkode: ba3a3...556

Jeg nekter du er så dum at du ikke tror ande folk vet hva de spiser.

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En latterlig prosent er ikke stort å skryte av, men jeg tar imot den også :)

Anonymkode: 6c269...6a4

Det er ikke 1 %. Det er 15 % på frukt og grønt, trippel trumf mange torsdager, 5 % trumf på mandager på Joker osv osv osv.

Trumf får du i mange nettbutikker som vita, ellos osv, og da er det snakk om alt fra 7 til 15 % trumf.

Anonymkode: ba3a3...556

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter du er så dum at du ikke tror ande folk vet hva de spiser.

Anonymkode: 6c269...6a4

Men du hevder du sparer ti ganger mer med denne appen :fnise:

Anonymkode: ba3a3...556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke 1 %. Det er 15 % på frukt og grønt, trippel trumf mange torsdager, 5 % trumf på mandager på Joker osv osv osv.

Trumf får du i mange nettbutikker som vita, ellos osv, og da er det snakk om alt fra 7 til 15 % trumf.

Anonymkode: ba3a3...556

Jo, det er 1%. Unntaksvis er det mer. På frukt og grønt må man være medlem av Kiwi plyss(ikke noe problem). 5% på joker på mandag,men de har priser langt over Kiwi og Rema, dessuten begynner jo ikke tilbudsuka før tirsdag der.

Anonymkode: 6c269...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, det er 1%. Unntaksvis er det mer. På frukt og grønt må man være medlem av Kiwi plyss(ikke noe problem). 5% på joker på mandag,men de har priser langt over Kiwi og Rema, dessuten begynner jo ikke tilbudsuka før tirsdag der.

 

So? Jeg handler tilbudsvarer på Joker, så trumfen kommer som en bonus for min del.

Jeg sammenligner med Rema og har gjort det i hele høst. Kiwi kommer garantert best ut. Og hvor vanskelig er det å melde seg inn i Kiwi pluss? Det er snakk om noen tastetrykk.

Anonymkode: ba3a3...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du hevder du sparer ti ganger mer med denne appen :fnise:

Anonymkode: ba3a3...556

Jq, jeg gjør jo det. Allerede på melk er det jo 600 kroner, i motsetning til de mellom 6 og 10 kroner det ville blutt med Trumf og Kiwi. Dette er grunnleggende økonomikunnskap.

Anonymkode: 6c269...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, et hederlig unntak. Gi gjerne opp noen av produktene du kjøper(med nsvn så jeg kan identifisere dem) og hvor ofte, så skal jeg finne Rema-prisen.

Anonymkode: 6c269...6a4

- Kaffe (espresso), ca 64 kr

- Hvitost (kg-pakke selvsagt) (blir en stund til neste gang da jeg hamstret edamer før jul ;) ), 1 kg norvegia ligger vel på rundt 70,-

- fisk Ca 70 kr/kg Lettsaltet torsk

- Matfløte (går flere pakker i uka, tenker da totalprisen), 19,90 pr pakke

- kyllingfilet,  hentes fra 50%-plassen ;)

- bacon (høyt forbruk), ca 25 kr Gilde stjernebacon

- egg 25 kr for 12 pk

Går bare ett brød (31,90 pr stk) her i uka, kanskje to pakker melk (kr 25 for 1,75 L).

Er ikke det sånn ca rett da? :)

 

Venter på flere skal skrive produkter dem bruker mye av :)

Anonymkode: 570de...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jq, jeg gjør jo det. Allerede på melk er det jo 600 kroner, i motsetning til de mellom 6 og 10 kroner det ville blutt med Trumf og Kiwi. Dette er grunnleggende økonomikunnskap.

Anonymkode: 6c269...6a4

Nei, du gjør ikke det. At du tror det viser vel bare hvor liten økonomisk forståelse du har.

Anonymkode: ba3a3...556

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jq, jeg gjør jo det. Allerede på melk er det jo 600 kroner, i motsetning til de mellom 6 og 10 kroner det ville blutt med Trumf og Kiwi. Dette er grunnleggende økonomikunnskap.

Anonymkode: 6c269...6a4

Mener selvsagt 60 og 100 kr her :)

Anonymkode: 6c269...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg får jeg knallgode kuponger med 20 % avslag på Meny hver måned. Glimrende, siden de kartlegger hva jeg kjøper mest av.

Koster meg lite å stikke innom Meny mens jeg allikevel er ute og farter.

Anonymkode: ba3a3...556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Jeg skal vurdere om jeg skal skaffe meg Æ-appen, og kjøpe kun 10 varer der gjennom hele året. KUN 10 forskjellige artikler hver gang, som jeg på forhånd har sjekket at blir billigst med Æ-appen. (Ps jeg har ikke sjekket om dette blir billigere med æ-app enn på KIWI.)

Så min handleliste blir nok rar:  F.eks tannkrem, vaskepulver, toalettpapir, knekkebrød, kaffe, melk, brunost, bacon, fiskeboller, hapå. :laugh:

Anonymkode: d1707...b72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du gjør ikke det. At du tror det viser vel bare hvor liten økonomisk forståelse du har.

Anonymkode: ba3a3...556

Du må gjerne forklare hvorfor besparelsen ikke blir 600 kroner når melk er noe jeg bruker 6000 kroner på og får 10% på. 

Anonymkode: 6c269...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...