Gå til innhold

Æ - hva 10% besparelse på de 10 produktene du bruker mest penger på kan bety for en familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regner med at det er melk som er varen som kjøpes mest her. Men hvis man kjøper mest øl, er det lov å gi rabatt på alkohol da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, kvinneguide skrev:

Regner med at det er melk som er varen som kjøpes mest her. Men hvis man kjøper mest øl, er det lov å gi rabatt på alkohol da?

Nei. Det står i appen og på rema.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med denne tråden? Jeg vet ikke hva det koster på Kiwi. Det er bare å trekke fra 10% på de varene du handler mest. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kvinneguide skrev:

Regner med at det er melk som er varen som kjøpes mest her. Men hvis man kjøper mest øl, er det lov å gi rabatt på alkohol da?

Bæreposer, pant, alkohol, tobakk, medisiner, gavekort og pengespill inngår ikke i beregning av 10-på-10. I tillegg får du alltid 10% på ubearbeidet frukt og grønt når du bruker Æ, disse vil derfor ikke legges inn i lista di.

Anonymkode: 570de...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Evilposelos skrev:

Hva er poenget med denne tråden? Jeg vet ikke hva det koster på Kiwi. Det er bare å trekke fra 10% på de varene du handler mest. 

Hva er poenget med enhver tråd på dette forumet? Jeg vet hva det koster på kiwi.

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med enhver tråd på dette forumet? Jeg vet hva det koster på kiwi.

Anonymkode: 6c269...6a4

Ja, men da trenger du jo ikke den tråden her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et lite tips, dersom man har lagringsplass:

Ettersom man får 10% rabatt på det man har brukt mest penger på i de 10 siste ukene:

Hamstre inn det man trenger av forbruksartikler (toalettpapir, såpe, bleier, vaskepulver etc) for et år i løpet av 1-3 handleturer, slik at du får 10% på disse varene nå og aty du ikke trenger å "bruke opp" 10%en din på disse varene resten av året.

Deretter får du løs på andre forbruksartikler som ikke trenger å lagres kjølig. OSV :)

Anonymkode: d1707...b72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Evilposelos skrev:

Ja, men da trenger du jo ikke den tråden her. 

Ingen her trenger vel noen som helst tråd, men nå sto det vel heller ikke i åpningsinnlegget at mitt behov for den var årsaken. Enten bidrar du, eller klikker du videre.

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et lite tips, dersom man har lagringsplass:

Ettersom man får 10% rabatt på det man har brukt mest penger på i de 10 siste ukene:

Hamstre inn det man trenger av forbruksartikler (toalettpapir, såpe, bleier, vaskepulver etc) for et år i løpet av 1-3 handleturer, slik at du får 10% på disse varene nå og aty du ikke trenger å "bruke opp" 10%en din på disse varene resten av året.

Deretter får du løs på andre forbruksartikler som ikke trenger å lagres kjølig. OSV :)

Anonymkode: d1707...b72

Liker tanken :D

 

Bare en liten rettelse til deg. Det er ikke de 10 siste ukene, men de 10 siste gangen "Æ oppdaterer listen jevnlig og tar utgangspunkt i dine 10 siste handleturer"

 

Anonymkode: 570de...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et lite tips, dersom man har lagringsplass:

Ettersom man får 10% rabatt på det man har brukt mest penger på i de 10 siste ukene:

Hamstre inn det man trenger av forbruksartikler (toalettpapir, såpe, bleier, vaskepulver etc) for et år i løpet av 1-3 handleturer, slik at du får 10% på disse varene nå og aty du ikke trenger å "bruke opp" 10%en din på disse varene resten av året.

Deretter får du løs på andre forbruksartikler som ikke trenger å lagres kjølig. OSV :)

Anonymkode: d1707...b72

Det fungerer ikke sånn, varen registreres bare en gang selv om du kjøper flere. Man får altså 10% på en vare per gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker tanken :D

 

Bare en liten rettelse til deg. Det er ikke de 10 siste ukene, men de 10 siste gangen "Æ oppdaterer listen jevnlig og tar utgangspunkt i dine 10 siste handleturer"

 

Anonymkode: 570de...b80

Ok :) Takk! :blomst:

Anonymkode: d1707...b72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Evilposelos skrev:

Det fungerer ikke sånn, varen registreres bare en gang selv om du kjøper flere. Man får altså 10% på en vare per gang.

Jo, det fungerer slik b72 beskriver. Sett deg inn i hva du uttaler deg om!

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan man nok spekulere masse i. Håper vi sammen kan finne den beste metoden for å utnytte dette så mye som overhodet mulig. :)

Anonymkode: 570de...b80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv med 10% hos Rema på 10 varer vil det være langt lønnsomere å handle de varer en trenger der det er tilbud.

Hos coop får jeg 4 kroner avslag på en kartong med melk. Hjelper ikke at rema da gir meg 10% på en kartong.

I tillegg så blir det jo ganske magert utvalg hos Rema fremover slik de kutter i sortimentet. Når jeg da kan kjøpe alt jeg trenger hos Kiwi eller Coop og prisen er lik så går jeg der jeg får alt jeg trenger på samme sted.

Nesten så jeg vurderer å velge ut 10 varer jeg ofte handler, men som sjeldent er på tilbud noe sted og kun handle disse en gang i uken på Rema fremover, så tar jeg resten av handelen hos andre.

Endret av PhilosopherSe7en
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, PhilosopherSe7en skrev:

Selv med 10% på Rema på 10 varer vil det være langt lønnsomere å handle de varer en trenger der det er tilbud.

Hos coop får jeg 4 kroner avslag på en kartong med melk. Hjelper ikke at rema da gir meg 10% på en kartong.

I tillegg så blir det jo ganske magert utvalg hos Rema fremover slik de kutter i sortimentet. Når jeg da kan kjøpe alt jeg trenger hos Kiwi eller Coop og prisen er lik så går jeg der jeg får alt jeg trenger på samme sted.

Hvilken Coop gir deg 4 kr i avslag på en karting melk? Uten at den koster flesk i utgangspunktet.

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun handlet en gang på rema siden appen ble lansert, har smør, lettmelk, brød og brunost på listen min.

1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Selv med 10% på Rema på 10 varer vil det være langt lønnsomere å handle de varer en trenger der det er tilbud.

Hos coop får jeg 4 kroner avslag på en kartong med melk. Hjelper ikke at rema da gir meg 10% på en kartong.

I tillegg så blir det jo ganske magert utvalg hos Rema fremover slik de kutter i sortimentet. Når jeg da kan kjøpe alt jeg trenger hos Kiwi eller Coop og prisen er lik så går jeg der jeg får alt jeg trenger på samme sted.

Stemmer! Kjenner at jeg vil nok handle mindre på rema framover enn tidligere. Nå bor man dessverre slik til at det er ikke så mange butikker å velge mellom. Extra blir nok min butikk.

Men jeg skal finne mine 10 dyreste varer for å handle dem på rema og få tilbudet der.

Anonymkode: 570de...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken Coop gir deg 4 kr i avslag på en karting melk? Uten at den koster flesk i utgangspunktet.

Anonymkode: 6c269...6a4

Coop Obs har 4 kroner avslag på 1,75 liters kartonger fra Tine for medlemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Coop Obs har 4 kroner avslag på 1,75 liters kartonger fra Tine for medlemmer.

Gjevt :) Synd det er komplett umulig å registrere seg som coop-medlem. Ikke det at obs er et alternativ for meg, men skulle gjerne betalt mindre på Coop Marked, for nå vurderer jeg å leie helikopter og bli flydd til en Shell-stasjon for å komme bedre ut økonomisk :P

Anonymkode: 6c269...6a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dine 10 dyreste (samlet) ting du handler på butikken?

En liten brainstorm her :)

- Kaffe (espresso)

- Hvitost (kg-pakke selvsagt)

- fisk

- Matfløte (går flere pakker i uka, tenker da totalprisen)

- kyllingfilet

- bacon (høyt forbruk)

-

Går bare ett brød her i uka, kanskje to pakker melk.

Akkurat nå, PhilosopherSe7en skrev:

Coop Obs har 4 kroner avslag på 1,75 liters kartonger fra Tine for medlemmer.

Søren, har ikke obs her :(

Har coop prix, mega og extra her (en av hver). Kiwi, 2 stk rema og en bunnpris. Det er utvalget her...

Anonymkode: 570de...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 x 1,5 liter melk koster sv.kr  25,-  hos søta bror :)

Anonymkode: d1707...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...