Trill Skrevet 6. oktober 2005 #161 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei på dei!! E du i nabolaget eller? Eg syns nemlig eg såg en Saab der i sta? Du skjønna- eg har kava litt idag, uten batteri på telefonen og sånt.. Gikk tom for diesel ned på Rema og. Max uflax- herregud also. Trøtt no- skal hoppe i seng. Vi snakkes snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 12. oktober 2005 #162 Del Skrevet 12. oktober 2005 *dytte opp* Har akkurat sett "Along came Polly", og no er den beste filmen som nokon gong har blitt laga akkurat begynt. Lovlig blond! Heilt suveren film, spør du meg! God helg!! ← Begge de filmene er kjempesøte. Along Came Polly minnte meg alltid om meg og eksen. Han var skikkelig ordentlig og bakteriefriik mens jeg var mer lik Jennifer Aniston i filmen. Meeeeen, hvordan har denne jenta det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter #163 Del Skrevet 19. oktober 2005 seroxata, #Spidergirl#, Trill og CocoPuff: Hyggelig at dokke kikar innom sjølv om eg er slapp med oppdateringane!! Well well... Eg lever fortsatt!! Er egentlig lite nytt i livet mitt. Eg går no her i Volda og traskar... For tida stressar eg med eksamensoppgåva i Pedagogikk. Hovuddelen skal vere "ferdig" til fredag og egentlig leggast ut på Classfronter i dag. Also... Stressar og stressar, fru Blom... Eg har hatt god tid, men har ikkje gjort noko likevel. Men det ligger liksom og gneger i bakhaudet. You fat? Eg måtte heldigvis framføre innleiinga mi sist, så eg veit 100% sikkert at eg ikkje må framføre hovuddelen. Så eg kan egentlig ta det som det kjem ei stund til. Fikk ei forelesning om temaet eg har på oppgåva idag. Og det får vi også imorgon, mandag og tirsdag, så eg trur eg drøyar det litt. Mamma er i Kina no... Om eg er missunnelig? Jaaaa, bittelitt berre! *sukk* Eg har virkelig lyst på sol og varme no. Fablar om å slutte på skulen og reise på tur istaden. Men eg skal ikkje gjere det altå!! Don`t worry! Berre litt dagdrømming Dessuten nærmar jula seg og... Gruuuar meg til å kjøpe julegaver!! Skjønnar ikkje kordan i alle dagar stipendet skal holde til det altså. Eg fikk stipend fredag og var blakk søndag. Tjihi! (Shoppetur til Ålesund) Så stadarden på julegavene blir nok ikkje noko å skryte av i år Nei, no må eg stikke... Skal på utdanningssamtale 14.30. Skjønnar ikkje kva eg og ho veiledardama skal snakke om i 30min, men!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 19. oktober 2005 #164 Del Skrevet 19. oktober 2005 Heia Du må ha det fint mens eg er borte!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. oktober 2005 #165 Del Skrevet 20. oktober 2005 måtte gni meg i øya nå, trodde jeg så feil nå! oppdatering!! WUUH! tok bare... ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #166 Del Skrevet 26. oktober 2005 #Spidergirl#: Eg har hatt det strålande!! Håpa du har kosa deg heime seroxata: Hehe!! Neida, du ser ikkje syner Og her kjem jo eeenda ei oppdatering jo!! How you doin`? Alt bra me bonden? Hei igjen!! Her kjem oppdateringane på løpande band som dokke ser Nja... Whats new?? Fint lite som vanlig!! Hadde ei fine helg. Var på Eid heile helga. Og jobba fredag 15-22 og lørdag 07-15. Som nevnt tidligare, så er eg blakk. Hehe... Skal jobbe no på lørdag og! Så får eg i det minste nokre kroner ei veke før stipendet. Phuu!! Alle bekker små osv På lørdag var eg på vorspiel hos to venninder. Har ikkje sett leiligheta deira før, så det var kjekt å ta turen dit. Vi var en god gjeng. Til slutt slo vi av musikken og etpar av guttaboys spelte gitar mens vi sang *trallalaaa* Var skikkelig kos!! Berre bålet som mangla egentlig Var kjekt ute og! Så konklusjon: Berre velstand! Dessuten vart eg tante til ei lita jente natt til søndag. Ho skal heite Sirin. Kjekt!! Spesielt navn, men eg likte det kjempegodt!! Dessuten var eg veldig fornøgd med at det vart ei jente. Er tante til ei jente(12) og tre gutar (16, 4 og 2), så eg kryssa fingrane for ei lita snuppe no. Ho er forresten nyyyydelig fin!! (Inhabil?? Jada, men Trill sa ho var fin ooog!) Har berre sett bilde enda, må ta meg en tur til Oslo snart No skal basisgruppa mi ha videokveld. Eller... Heile allmennlærarkullet skal ha videokveld, men mi gruppe er ansvarlig for det. Vi skal sjå ein film om Martin Luther og synge litt Petter Dass- salmar. Og VI skal vere forsangarar! Haha... Katastroooofe!! Ditte kan bli interessant... Sneix!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #167 Del Skrevet 31. oktober 2005 Æsj!! :cry: Ingen som skriv i dagboka mi.... Der er dåååååli gjort assa!! Neeeeida, eg er ikkje sint på dokke also!! Don`t worry, be happy!! Eg hostar og eg hostar og eg hostar og eg blir splitter pine gaaaaaal!!! Har tilbringt nesten heile dagen foran dataskjermen eller TV-skjermen. Uff, det er så gale... Klarer ikkje å manne meg opp til å lese eller jobbe med oppgåve. Eg burde virkelig ta meg sjølv i nakkeskinnet no, for det begynner seriøst å hope seg opp med arbeid her. Men eg HAR hatt veiledningssamtale om eksamensoppgåva mi i KRL og eg HAR vore ute og ete middag med jentene i basisgruppa mi. Det var veldig koselig! Vi år god asiatisk mat og skravla Eg og *dorizz* vart nesten litt bekymra for roomien #Spidergirl# her, sia ho verken kom heim idag som ho skulle eller svarte på sms. Så vi har sendt rundt etterlysning i Eidabyen. Men hon leve i alle fall! Hehe! Hmmm... Lure på kva tid eg skal sjå Home and Away som eg tok opp mens eg åt middag idag... Føle meg veldig okkupert av KG for øyeblikket. Jaja, natta er enda ung! Over og ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #168 Del Skrevet 31. oktober 2005 juhu snuppa! eg skal bli flinkare til å skrive i dagboka di!!looova! eg e like ille som deg.. e alltid nåke å sjå på tv jooo, så e kvinneguiden lokkande når eg sitte med dataen! ganske stusselig å sitte inne og gjere det samme kvaaar kveld, lure faktisk på å vere sosial en dag håpa vi kan ete på torsdag.. kvitløkssnadder med steikt løk, paprika og sopp + be om kebab bita oppi!! yammy!!! love u snuppa! du får ei rose fordi du e en snill snill venn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tusen hjertelig takk for helsinga i dinne forlatte dagboka mi. Det sette vi (eg og dagboka also) veldig stor pris på. Du skal få ei kun for det faktisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #170 Del Skrevet 2. november 2005 Jaaa :D rask sinnamusikk som er glad og tullete og swing og tjo og hei og dap dubiduba da! :--D Huff så fjollete jeg er i dag, men jeg leser du vil jo folk skal skrive her så bedre med fjoll enn ikkeno, hva? ;D Nei jeg løper snart på spenst og trener ut noe hyperaktivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 2. november 2005 Forfatter #171 Del Skrevet 2. november 2005 Jaaa!! Eg likar fjoll!! No sitte eg meg hette og striping i håret... Det klør skikkelig!! Klipte meg i går, så då måtte eg stripe det idag. Får håpe det blir bra då. Vart kanskje litt lite bleikemiddel, men.. Pyttsan! Blir sikkert så fint atte Skal i bursdag til ei i klassa no ette på. Skulle egentlig berre ta et par rolige øl. Men no oppdaga eg akkurat at øla mine e vekk, det var KJIPT!Har ikkje så innmari lyst på sprit, når eg ikkje skal ta`n heilt ut Meeeen!! No begynte eg å lure på om det ikkje er ølsalg til kl.20 her i Volda... Hmmm! *tenke tenke* Trur kanskje det altså. Det forandrar saken heilt. Er egentlig blakk då, men nokre øl må eg vel ta meg råda til. Folkens!!! Kryss fingrane for: -At det er ølsalg til kl.20 -At stripene blir bra -At eg sluttar å hoste snart Takk! Dokke er toppen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #172 Del Skrevet 3. november 2005 Ølsalget er alltid oppe til 8 på fredager her Men øy det er jo torsdag, ikke fredag! Da tror jeg iallfall det går greit hoho! Men sprit er vel ghyggelig og, tør jeg anbefale en ekslusiv sambuca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 3. november 2005 Forfatter #173 Del Skrevet 3. november 2005 HURRAAAAA!!!!! -Det var ølsalg til kl.20! Der eg er frå er det berre til kl.18 nemlig, så det klokkaslettet er nok litt inngrodd hos meg. -Stripene vart bra! Ikkje suprduper bra, men eg er fornøgd Ny klipp og nye striper. Freeeesh!! -Hostinga er mykje bedre. Fortsatt plagsom, men litt meir levelig no. Var kjekt på vorspiel igår, men ikkje så kjekt ute. Var lite folk + at eg ikkje var heilt i slaget. Var Kaizers i nabobygda, så det er sikkert litt av grunnen til at det var litt labert. Hadde egentlig tenkt å vere igjen i Volda i helga. Er Klovner i Kamp i morgon og Halloweenparty lørdag. Hadde særlig lyst å få med meg Klovnane... Men formen er jo ikkje heilt på topp, så då er det like greit å fare heim syns eg. Hara sagt nei til å jobbe i helga og, så eg håpar eg får jobba litt med oppgåva. I alle fall lest litt... (Husk at det er tanken som teller!! ) Har eg vore flink med oppdateringar i det siste or what?? Har plana om å bli med i "70 - 500 sider i dagboka"- gjengen før nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 3. november 2005 #174 Del Skrevet 3. november 2005 hei på deg Eit bidrag som er endå eit skritt på vegen mot 70-500 sider klubben Stakkar er du så sjuk du då Jaja så snakkas me når eg komme heim frå York. Ja det var hæla i taket på kaizers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månekvinnen Skrevet 4. november 2005 #175 Del Skrevet 4. november 2005 Humdidum! Heeiiii Samantha! takk for snusen...hvis det var deg jeg fikk den av. Fikk av en svenske også såvidt jeg husker. Var litt på tur....jaja. Ha en god helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 13. november 2005 #176 Del Skrevet 13. november 2005 Haper dere har det bra !!!!! saknar deko ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2005 #177 Del Skrevet 14. november 2005 Hei Snuppeluppeline! kor det går med fru sabeltann? du har jammen vore flinke til å oppdatere boka di i det siste *flinke* eg sitte med skivepulten og skal lixom lese.. men blir sittande å surfe isteden, ikkje bra.. har handla på LF ,og vurdera å invistere i en dyr krem på strawberry og.. får sjå ka lommeboka seie.. håpa håpa du kan komme til Ålebyen onsdag, det hadde vore trivelig! går timeekspress ganske ofte heile kvelden.. frisøren og rema-dama kjeme og.. skravle-guri ekje invitert!hehehe nok internprat i dagboka di.. love u snupi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #178 Del Skrevet 5. desember 2005 Heia dokke snilde jentene som har vore innom dagboka mi Månekvinnen: Hehe! Væssjågo!! Yes... Då var det over en mnd sidan siste oppdatering då gitt. Typisk.... Ska vi sjå kva som har skjedd sidan sist... -Eg har vore "fru sabeltann" som Robinie skreiv. Eg gikk på ei bilantenne i fylla og skada meg. Hoho... Måtte gå med sjørøvarlapp i fleire dagar. Det var ikkje artig! -Har vore i praksis i 2 veker. Travelt, men veldig artig. Ehh... Eg kjeme faktisk ikkje på meir. Har eg virkelig et så lite innholdsrikt liv at det er alt eg har å fortelle? I helga hadde eg tenkt å vere her i Volda for en gangs skyld. Men savnet etter fefst på Eid vart for stort (som vanlig)... Pappa kom med julepynt og kjole til søss, så då slengte eg meg med heim. Hehe! Så då tok eg og Robinie oss en skikkelig fest i Eidabyen. Shake`a som azz og . Glimrande fest! Idag var eg så trøtt at eg berre slo av vekkarklokka og sov vidare når eg egentlig skulle vore på forelesning. Heeeerlig Har gått lang tur og smakt leverpostei for første gang! No skal eg vaske klede. Viss her er vaskemaskiner som er ledige. Typisk at alle vil vaske på samme tidspunkt som meg. Eg prøvar i alle fall lykken atter en gong no!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2005 #179 Del Skrevet 15. desember 2005 Grattis snuppa!! kjempeglade i deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. desember 2005 #180 Del Skrevet 15. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå