Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. desember 2019 #741 Del Skrevet 31. desember 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. desember 2019 #742 Del Skrevet 31. desember 2019 Godt nytt år fine fruN og familie! Følger dere i tankene og ønsker dere alt godt i året 2020. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #743 Del Skrevet 31. desember 2019 35 minutter siden, Aldrisur skrev: Godt nytt år fine fruN og familie! Følger dere i tankene og ønsker dere alt godt i året 2020. Åååå, så koselig med en visitt Ønsker deg og dine alt godt i det nye året og ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #744 Del Skrevet 31. desember 2019 53 minutter siden, Luna Llena skrev: Takk, og ønsker det samme for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. januar 2020 Forfatter #745 Del Skrevet 1. januar 2020 Og der fikk jeg svar på noe jeg ikke har kunnet svare legen på - jeg har ufrivillige bevegelser i søvne og, ikke bare når jeg er våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. januar 2020 #746 Del Skrevet 10. januar 2020 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. januar 2020 Forfatter #747 Del Skrevet 10. januar 2020 8 timer siden, Luna Llena skrev: God helg Takk, og i like måte Vi skal feire bursdag i helga! Frøkna blir 4 på mandag, og jeg hadde bursdag i romjula Veldig fornøyd frøken forresten, ho fikk gave av oss i dag. Et nattbord som ho fikk være med å sette sammen! Stor stas! La seg uten videre tull til og med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. januar 2020 #748 Del Skrevet 10. januar 2020 48 minutter siden, FruN skrev: Takk, og i like måte Vi skal feire bursdag i helga! Frøkna blir 4 på mandag, og jeg hadde bursdag i romjula Veldig fornøyd frøken forresten, ho fikk gave av oss i dag. Et nattbord som ho fikk være med å sette sammen! Stor stas! La seg uten videre tull til og med Så koselig, god bursdagsfeiring 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. januar 2020 Forfatter #749 Del Skrevet 10. januar 2020 2 timer siden, Luna Llena skrev: Så koselig, god bursdagsfeiring 🙂 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. januar 2020 Forfatter #750 Del Skrevet 12. januar 2020 Bursdagsfeiring vel overstått! Frøkna fikk masse fine greier, storfornøyd med Elsa dansekjole, Barbie og enhjørnings-hårbørste (blant annet ). Gikk egentlig rolig for seg, ungene lekte fint, mat og kaker ble godt tatt imot Guttungen fikk selvfølgelig feber i går, og var ildrød i kinnene, så lurte på om det kanskje var tenner på gang. Men så har han klagd på tett nese (som jeg hører han og har)feber som knapt vil ned og kjenner ingenting i munnen, kommer heller ikke klager når jeg kjenner. Så lurer på om han kan ha fått bihulebetennelse. Jippi. Godt han skal til legen på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2020 #751 Del Skrevet 15. januar 2020 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #752 Del Skrevet 18. januar 2020 På 15.1.2020 den 22.56, mia83 skrev: God bedring! Takk Ungene begynner å bli bedre, bare hoster litt. Men de har endelig sovet (ganske) rolig i løpet av natta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2020 #753 Del Skrevet 21. januar 2020 På 18.1.2020 den 7.49, FruN skrev: Takk Ungene begynner å bli bedre, bare hoster litt. Men de har endelig sovet (ganske) rolig i løpet av natta! Godt å høre håper du er helt frisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #754 Del Skrevet 21. januar 2020 2 timer siden, mia83 skrev: Godt å høre håper du er helt frisk nå Ikke helt, men det går oppover Lurer på om jeg kan ha fått bronkitt da 🤔 Burde sikkert fått det bekreftet av lege, men han får ikke gjort stort med det. Ungene er tilbake i bhg da Og i morgen skal jeg til nevrologen på sykehuset. Spent på om prøvene jeg tok før jul viser noe, selv om følelsen ligger på at de ikke gjorde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2020 #755 Del Skrevet 21. januar 2020 Akkurat nå, FruN skrev: --- Og i morgen skal jeg til nevrologen på sykehuset. Spent på om prøvene jeg tok før jul viser noe, selv om følelsen ligger på at de ikke gjorde det. Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #756 Del Skrevet 21. januar 2020 17 minutter siden, Rumle skrev: Lykke til i morgen Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #757 Del Skrevet 22. januar 2020 Da har man vært hos legen, og noen ganger er intet nytt godt nytt. Testene jeg tok for jul kom tilbake uten noe skumle greier, så da blir jeg henvist til nevropsykolog. Blir heldigvis fortsatt tatt seriøst, så er glad for det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2020 #758 Del Skrevet 11. februar 2020 Innom med en Håper du hadde en fin morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. februar 2020 Forfatter #759 Del Skrevet 12. februar 2020 19 timer siden, mia83 skrev: Innom med en Håper du hadde en fin morsdag tilbake @mia83 Morsdagen var fin den, selv om den ikke var så annerledes enn vanlig Håper du hadde FN fin morsdag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2020 #760 Del Skrevet 12. februar 2020 8 minutter siden, FruN skrev: tilbake @mia83 Morsdagen var fin den, selv om den ikke var så annerledes enn vanlig Håper du hadde FN fin morsdag og jo takk det hadde jeg fikk kake og middag så det var jo hyggelig ellers avslapning for det meste vet du når du skal til nevropsykologen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå