Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Frøkensina skrev:

:duskedame: Nei du må ikke gi opp, og kanskje du ikke har møtt rette spesialist enda

:klemmer: 

Nei, er tidlig i et mulig langt løp :) Så treffernok blink etterhvert :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres ut som en veldig lettvint konklusjon... :rolleyes:

Bra du skal gjennom flere tester :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mia83 skrev:

Synes det høres ut som en veldig lettvint konklusjon... :rolleyes:

Bra du skal gjennom flere tester :hug:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, mia83 skrev:

Hvordan går det? :klem:

Opp og ned :) Kroppen har vært passelig grei med meg frem til i dag, har vært mye tull. 

I går greide jeg å legge meg til en passe «normal» tid, og da skulle selvfølgelig guttungen ha en skikkelig urolig natt :dry: Så ble ikke mer søvn enn vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.7.2019 den 20.18, mia83 skrev:

Uff det var leit å høre :klem: 

Er det lenge til du skal ta flere tester? 

Vet ikke. Har ikke fått noe brev enda om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruN skrev:

Vet ikke. Har ikke fått noe brev enda om det :)

Håper du slipper å vente så lenge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjip tur til legen sist.. riktignok en vikar, måtte fornye sykemeldingen min til fastlegen er tilbake. Men da fant jeg ut at prøvene som ble nevnt når jeg var på sykehuset, ikke blir noe av allikevel! For så vidt fint at noe blir avkreftet, men fra «da sees vi på avdelingen» til «ser ikke nødvendigheten». Er litt skuffa. 

Så nå venter jeg. På at legen kommer tilbake, og at vi skal begynne på lista over hva annet det kan være. 

NÅ er ventetiden blitt kjedelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, folkens! :klemmer:Håper alle får ei fin uke :jepp:

Min uke starter ganske bra :jepp: Ferdig med første del av bunadskjorta, på god vei med bursdagsgave til niesen min som blir 3 om en mnd og fått klargjort rommet HerrN skal ha som datarom/«gutterom» når frøkna får eget soverom :) 

Må bare passe på at jeg ikke sliter meg ut med oppussinga, spanderte visst på oss tur til Dyreparken og drar neste mandag :jepp: Det er to små som gleder seg STORT! 

Nærmer seg legetime og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To fornøyde, slitne og bortskjemte unger i seng, og to utslitte og passe blakke foreldre hjemme fra en fin tur :jepp:

Har søren meg gått over 30.000 skritt tirsdag og onsdag, hovedsakelig med vogn med et eller to barn i. Fant sikkert den bratteste bakken i hele parken og, hvor jeg dyttet opp begge ungene til jeg fikk astmaanfall og HerrN tok over en del av bakken :daane:

Nå er det to fullt utrustede sjørøvere som gleder seg STORT til å leke Kaptein Sabeltann imorra. 

Rart det der, hvordan det plutselig ender opp mer leker med hjem enn planlagt :ler::ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere har hatt en fin tur! :)

til tross for astmaanfall... ;)

blir gjerne med en del mer hjem enn man har tenkt ja :jepp:

var der selv med min sønn da han var nesten 2. Ble med litt kaptein sabeltann-utstyr hjem ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God helg!

Jippi, ferdig med å male kontoret/datarommet til HerrN :hoppendeglad: Bursdagsgave til niese ble forandret da det var teit oppskrift og jeg måtte rekke opp en del av genseren jeg holdt på med :dry: Blir julegave i stedet :jepp: Nå strikker jeg litt dukkeklær i stedet :Nikke:

På fredag blir lillebror to år!! Og uka etter begynner han i bhg! :hakeslepp: Forandringer! Tror han gleder seg VELDIG. Har helt glemt å ta han med på besøk til gruppa da, han er jo så kjent i selve bhg allerede at det har forsvunnet ut av tankene mine 🙈 Får høre om det passer til uka :P

Snart begynne på andre broderi-del av bunadskjorta, håper jeg får den ferdig til kursstart i oktober :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...