Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 minutter siden, Aldrisur skrev:

Godt nytt år fine fruN og familie! :blomst:

Følger dere i tankene og ønsker dere alt godt i året 2020. :klemmer:

Åååå, så koselig med en visitt :rodmer: Ønsker deg og dine alt godt i det nye året og ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg svar på noe jeg ikke har kunnet svare legen på - jeg har ufrivillige bevegelser i søvne og, ikke bare når jeg er våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

8 timer siden, Luna Llena skrev:

God helg :klem:

Takk, og i like måte :klem: 

Vi skal feire bursdag i helga! Frøkna blir 4 på mandag, og jeg hadde bursdag i romjula :) 

Veldig fornøyd frøken forresten, ho fikk gave av oss i dag. Et nattbord som ho fikk være med å sette sammen! Stor stas! La seg uten videre tull til og med :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
48 minutter siden, FruN skrev:

Takk, og i like måte :klem: 

Vi skal feire bursdag i helga! Frøkna blir 4 på mandag, og jeg hadde bursdag i romjula :) 

Veldig fornøyd frøken forresten, ho fikk gave av oss i dag. Et nattbord som ho fikk være med å sette sammen! Stor stas! La seg uten videre tull til og med :fnise: 

Så koselig, god bursdagsfeiring 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagsfeiring vel overstått! 

Frøkna fikk masse fine greier, storfornøyd med Elsa dansekjole, Barbie og enhjørnings-hårbørste (blant annet :ler: ). 

Gikk egentlig rolig for seg, ungene lekte fint, mat og kaker ble godt tatt imot :) 

Guttungen fikk selvfølgelig feber i går, og var ildrød i kinnene, så lurte på om det kanskje var tenner på gang. Men så har han klagd på tett nese (som jeg hører han og har)feber som knapt vil ned og kjenner ingenting i munnen, kommer heller ikke klager når jeg kjenner. Så lurer på om han kan ha fått bihulebetennelse. Jippi. 
Godt han skal til legen på tirsdag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 22.56, mia83 skrev:

God bedring! :hug:

Takk :klem:

Ungene begynner å bli bedre, bare hoster litt. Men de har endelig sovet (ganske) rolig i løpet av natta! 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 7.49, FruN skrev:

Takk :klem:

Ungene begynner å bli bedre, bare hoster litt. Men de har endelig sovet (ganske) rolig i løpet av natta! 


 

Godt å høre :hug:

håper du er helt frisk nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, mia83 skrev:

Godt å høre :hug:

håper du er helt frisk nå :)

Ikke helt, men det går oppover :) 

Lurer på om jeg kan ha fått bronkitt da 🤔 Burde sikkert fått det bekreftet av lege, men han får ikke gjort stort med det. 

Ungene er tilbake i bhg da :hoppe: 

Og i morgen skal jeg til nevrologen på sykehuset. Spent på om prøvene jeg tok før jul viser noe, selv om følelsen ligger på at de ikke gjorde det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

---

Og i morgen skal jeg til nevrologen på sykehuset. Spent på om prøvene jeg tok før jul viser noe, selv om følelsen ligger på at de ikke gjorde det. 

Lykke til i morgen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har man vært hos legen, og noen ganger er intet nytt godt nytt. Testene jeg tok for jul kom tilbake uten noe skumle greier, så da blir jeg henvist til nevropsykolog. Blir heldigvis fortsatt tatt seriøst, så er glad for det :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
19 timer siden, mia83 skrev:

Innom med en :hug: Håper du hadde en fin morsdag :)

:klem: tilbake @mia83  

Morsdagen var fin den, selv om den ikke var så annerledes enn vanlig :ler: Håper du hadde FN fin morsdag og :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruN skrev:

:klem: tilbake @mia83  

Morsdagen var fin den, selv om den ikke var så annerledes enn vanlig :ler: Håper du hadde FN fin morsdag og :jepp: 

:jepp: jo takk det hadde jeg :) fikk kake og middag så det var jo hyggelig :) ellers avslapning for det meste :nigo:

vet du når du skal til nevropsykologen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...