Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Dæven! Ting kan gå kjapt!

Kroppen begynte å tulle rett før legetimen i går, så legen fikk sett det. Sendte henvisning til nevrolog, og I DAG ringte de og jeg blir lagt inn for observasjon m.m. neste torsdag! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, FruN skrev:

Dæven! Ting kan gå kjapt!

Kroppen begynte å tulle rett før legetimen i går, så legen fikk sett det. Sendte henvisning til nevrolog, og I DAG ringte de og jeg blir lagt inn for observasjon m.m. neste torsdag! 

Oioi! Så bra at det skjedde akkurat da! Håper virkelig de finner ut av det nå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Rumle skrev:

Oioi! Så bra at det skjedde akkurat da! Håper virkelig de finner ut av det nå :hug:

Ja, det er snakk om ny MR, gjerne mens jeg har et «anfall» :) Så da er det greit å være i nærheten, særlig siden sykehuset er på andre siden av fylket :fnise:

Men så flaks at de i tillegg hadde en åpning så fort! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, FruN skrev:

Ja, det er snakk om ny MR, gjerne mens jeg har et «anfall» :) Så da er det greit å være i nærheten, særlig siden sykehuset er på andre siden av fylket :fnise:

Men så flaks at de i tillegg hadde en åpning så fort! 

Ja, det er veldig bra! Krysser fingrene for deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme etter et par dager på sykehuset. Første dagen gikk til en tur innom legen, og å vente på et rom. Så ut en god stund som at jeg måtte sove på gangen, men til slutt ble det et ledig :) Godt det var komfortable sofaer i kantina, og at jeg hadde strikketøyet med meg :ler: 

Savnet puta mi når jeg la meg for kvelden, men det gikk nå greit. Jeg sov til 8!! Siste delen litt urolig, men hey, sykehussenger. Har aldri kommet over en som er komfortabel. 
 

I dag har jeg strikket, hatt anfall, prøvd å strikke, tatt EEG, spist, strikket, hatt intet mindre enn to leger på visitt (samtidig), tatt blodprøver, fått utelukket at det kan være epilepsi og skal ta nye bilder av hodet. En MR og en til jeg ikke husker navnet på. 
 

Så får vi se da, hva resultatet blir :) 

Nå er jeg glad jeg kan legge meg i senga mi :hjerte: 

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga ble ok, skjortekurs på søndag hvor jeg mistet den siste timen omtrent.. hendene ville ikke lystre og ting ble litt mye for hodet på tampen. Heldigvis var damene jeg dro dit med snille og hjelpsomme :) 

Vært på foreldremøte i bhg i kveld, det var ålreit :) Bare et par uker til neste :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg ikke har fulgt med :sukk: Veldig bra du fikk undersøkt deg på sykehuset! 

Sliter med meg selv jeg og, bare at det er angst og dritt med hodet mitt. 

 

Tror jeg stemmer i jeg: I feel shitty, oh so shitty! I think I hate my mind right now :romeo: 

:klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Unnskyld at jeg ikke har fulgt med :sukk: Veldig bra du fikk undersøkt deg på sykehuset! 

Sliter med meg selv jeg og, bare at det er angst og dritt med hodet mitt. 

 

Tror jeg stemmer i jeg: I feel shitty, oh so shitty! I think I hate my mind right now :romeo: 

:klem: 

Det går nå helt bra :klem:Jeg bare syter og klager, så får de som vil lese det :ler: 

Det er ikke enkelt å slite med hodet, selv om jeg ikke har samme problemer som deg, har depresjonen sittet godt i, og det er ikke enkelt å «riste av seg». Så hvordan mer alvorlig og livsforstyrrende hodeplager er.. huff.. Føler med deg! 
 

De siste dagene har vært ganske drit. Det har tatt mye energi og tid, og det er mye jeg gjerne skulle gjort. Ganske basisting, støvsuge og vaske gulv, vaske badet og ryddet kjøkkenet. Men selv med hele dager hjemme er det ikke sikkert jeg orker.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg blir med i klagekoret! :romeo:

:edie:  :klemmer: 


 

 

10 minutter siden, FruN skrev:

Det går nå helt bra :klem:Jeg bare syter og klager, så får de som vil lese det :ler: 

Det er ikke enkelt å slite med hodet, selv om jeg ikke har samme problemer som deg, har depresjonen sittet godt i, og det er ikke enkelt å «riste av seg». Så hvordan mer alvorlig og livsforstyrrende hodeplager er.. huff.. Føler med deg! 
 

De siste dagene har vært ganske drit. Det har tatt mye energi og tid, og det er mye jeg gjerne skulle gjort. Ganske basisting, støvsuge og vaske gulv, vaske badet og ryddet kjøkkenet. Men selv med hele dager hjemme er det ikke sikkert jeg orker.. 

:klemmer:   Vet hvordan de ter selv om det ikke er av samme grunn det heller :jepp:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Frøkensina skrev:

:edie:  :klemmer: 


 

 

:klemmer:   Vet hvordan de ter selv om det ikke er av samme grunn det heller :jepp:  

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...