Gå til innhold

FruN og FamilieN

FruN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg fryser. Og huden er overfølsom, så har mest lyst til kle av meg. Klærne «kiler».. Blæh. 

Undersøkelser på torsdag, fått ordnet meg drosje og greier :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvene i går gikk fint, jeg var mest bekymret for hosteanfall, men fikk det ikke på noen av prøvene :) 

MR er nå MR, det var heldigvis litt kluss med tidsbegrepet gitt i brevet, så lå inne i maskina som en vanlig undersøkelse. 
DAT-scan-saken gikk fint unna og, der er det mye forberedelser som tar tid, ting som skal virke. Selve undersøkelsen tok en halvtime, hvor jeg lå på en benk og fikk to plater justert rundt meg så de var noen cm fra ansiktet, før de gikk en omgang rundt hodet (dette var for så vidt en maskin hele saken). 

Mamma kom ned og var litt selskapsdame, og vi dro bort på kjøpesenteret like ved sykehuset da jeg hadde litt «fri», og jeg fikk unna de siste kalendergavene :jepp: Så nå er det bare å strikke på julegaver! Og nye nisseluer jeg endelig fikk garn til i dag :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Leste et annet sted at du og kroppen ikke er helt enig i planene,håper det bedrer seg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Chantielle skrev:

Heihei :) Leste et annet sted at du og kroppen ikke er helt enig i planene,håper det bedrer seg snart :klemmer:

Takk! 

Tror jeg kommer lengst med å tilpasse forventninger og planer etter formen i lang tid fremover, men prøver å ikke la kroppen overstyre totalt :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, FruN skrev:

Takk! 

Tror jeg kommer lengst med å tilpasse forventninger og planer etter formen i lang tid fremover, men prøver å ikke la kroppen overstyre totalt :) 

Fornuftig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...

Jeg HATER å være dårlig! Faen, altså! Måtte vekke gubben igjen fordi jeg stod fast ved kjøkkenbenken, hadde ikke kontroll på beina. Formen har variert hele dag, da er det dritkult å ha besøk. Og du håper å gjøre noe på kvelden, men det orker ikke andre halvparten. Så mer å gjøre imorra... Jeg gir faen i perfekt, men vil gjerne ha det litt hyggelig og nogenlunde ryddig her. Og jeg har tatt det med knusende ro i kveld, bare fått i gang å fikse kofta mi (en tråd som forsvant, har klippet av litt erme og strikker nye vrangborder), igangsatt av søstera mi og mamma etter at jeg spurte om hjelp. 
Motivasjonen og julefølelsen (i den grad den har kommet) har fått seg en skikkelig trøkk, og jeg skulle ønske det fortsatt var minst ei uke til julaften. 

Bah.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en veeeeeldig rolig lille julaften og litt glaning på Kvelden før kvelden, begynte jeg faktisk å glede meg til ribbe i dag! 

Litt kræsj i dag og, men det gikk fint :) Det som ikke var gjort, ble ikke gjort, og resten gikk helt fint :) Maten ble god, selskapet hyggelig, flotte gaver og fornøyde unger :hjerte: Svigermor hjalp til med kveldsstell og legging når jeg hadde kræsj nr 2, noe ungene tydelig ikke hadde noe i mot :ler: 

Hadde besøk av rampenisse i dag og! Rotet rundt med søppelbøttene og mistet nista i snøen :ler: Så var det ut og se etter spora etterpå. Veldig gøy :jepp:

Nå står togbanen klar til imorra, penklærne er av og snart på tide å krype til køys :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...