FruN Skrevet 28. august 2019 Forfatter #681 Del Skrevet 28. august 2019 Lillegutt har vært på besøk i bhg i dag Plutselig så er han stor Tenk, på fredag er han to år, og på tirsdag begynner han i bhg. Rare greier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. august 2019 #682 Del Skrevet 31. august 2019 Makan som tiden flyr! Gratulerer med gårsdagen til lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. september 2019 Forfatter #683 Del Skrevet 4. september 2019 Drittdag. Hadde en rolig, fin morgen, null stress. Og klokka åtte klarte jeg ikke holde meg i stående stilling lengre, halvt datt ned i sofaen. Kom meg opp igjen etter noen minutter, og sovnet i bilen på vei til bhg. Var der litt med lillebror før jeg tok bussen til tannlegen, men med kollektivtilbudet som finnes her, kom jeg halvannen time for tidlig. Ikke hadde jeg penger til noe, ikke orket jeg å strikke, det regner og jeg klarer akkurat å holde på varmen. Fant ut at jeg har et hull mellom to jeksler, og må tilbake for å ta det litt senere. Det var forøvrig den første ubehagelige tannsjekken jeg har hatt. Jeg kjenner depresjonen lurker i hjørnene, jeg sliter med å holde meg til kostplanen min (så jeg har gått opp igjen ), føler jeg butter imot på det meste og alt føles egentlig bare drit. På den positive siden har jeg begynt med broderiet på halskvarden på bunadsskjorta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2019 #684 Del Skrevet 6. september 2019 Håper helgen din blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. september 2019 Forfatter #685 Del Skrevet 6. september 2019 1 time siden, Luna Llena skrev: Håper helgen din blir bra Takk! Jeg og ungene er hos foreldrene mine i helga, bursdagsfeiring for svigerinne og niese på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2019 #686 Del Skrevet 6. september 2019 Kjipt med dritt-dager! Håper helgen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2019 #687 Del Skrevet 6. september 2019 21 minutter siden, FruN skrev: Takk! Jeg og ungene er hos foreldrene mine i helga, bursdagsfeiring for svigerinne og niese på søndag Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #688 Del Skrevet 11. september 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. september 2019 #689 Del Skrevet 12. september 2019 Håper dagen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. september 2019 Forfatter #690 Del Skrevet 13. september 2019 På 11.9.2019 den 21.23, Rumle skrev: På 12.9.2019 den 9.10, mia83 skrev: Håper dagen blir bra! Takk! Den er sånn midt på treet, men ungene får i seg mat og jeg prøver å slappe av Blir nok litt mye TV for de små i dag, bare prøve at det ikke blir for ofte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. september 2019 Forfatter #691 Del Skrevet 13. september 2019 3 uker til skjortekurs-start Og broderiet på halskvarden er ikke halvferdig engang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2019 #692 Del Skrevet 13. september 2019 4 timer siden, FruN skrev: 3 uker til skjortekurs-start Og broderiet på halskvarden er ikke halvferdig engang Skjortekurs?! Du, har du planer om å bli ferdig til 17.mai til neste år allerede?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. september 2019 Forfatter #693 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) 43 minutter siden, Rumle skrev: Skjortekurs?! Du, har du planer om å bli ferdig til 17.mai til neste år allerede?! Om lommeboka og formen er enig, gjerne! Det er nå husflidlaget har kurs, så det er bare å kaste seg på! Endret 13. september 2019 av FruN 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. september 2019 Forfatter #694 Del Skrevet 13. september 2019 So far, so good! Men har en god del igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2019 #695 Del Skrevet 13. september 2019 11 minutter siden, FruN skrev: So far, so good! Men har en god del igjen Du altså! så nydelig! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. september 2019 Forfatter #696 Del Skrevet 13. september 2019 11 minutter siden, Rumle skrev: Du altså! så nydelig! 😍 Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. september 2019 #697 Del Skrevet 16. september 2019 På 13.9.2019 den 21.19, FruN skrev: So far, so good! Men har en god del igjen Kjempefint, du er så flink! Håper du har en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. september 2019 Forfatter #698 Del Skrevet 19. september 2019 Hatt en hyggelig dag hos ei jeg ble kjent med i barselstiden med frøkna. Nå har ho fått en liten gutt, så fin Kjente ikke det spor av babysyke. Det var egentlig deilig Kvelden var mindre ålreit. Drittkropp. Men vi (HerrN i hovedsak) fikk opp skroget til kommoden han skal ha på datarommet sitt. Bare skuffene igjen. Og ei bokhylle. Så er det bare å flytte alle de mindre tingene inn Ting tar tid, men snart får frøkna nytt rom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. september 2019 #699 Del Skrevet 27. september 2019 Wow så fint det blir! Gleder meg til å se det ferdige resultatet! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. september 2019 Forfatter #700 Del Skrevet 27. september 2019 7 timer siden, mia83 skrev: Wow så fint det blir! Gleder meg til å se det ferdige resultatet! God helg! Takk! Det går unna med broderiet! Har fått ferdig alle rosene, og har begynt på utfyllingen Kan jo faktisk se ut til at jeg rekker å bli ferdig - kanskje Den kroppen er stadig på «tur», har vært mye de siste par ukene eller så, jeg begynner å bli lei Legetime på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå