Bootybuilder Skrevet 25. august 2015 #1161 Skrevet 25. august 2015 Noen her som har printscreen av alt + de hetsende kommentarene?
Gjest GlutenBlaster Skrevet 25. august 2015 #1162 Skrevet 25. august 2015 (endret) Det er vel bare å se i tråden. Skal publisere mer moro i morgen tidlig. Endret 25. august 2015 av GlutenBlaster 1
Gjest hulderjenta Skrevet 25. august 2015 #1163 Skrevet 25. august 2015 Noen her som har printscreen av alt + de hetsende kommentarene? Det opprinnelige Utøya-innlegget er visst borte for godt. Men "unnskyldnings"-innlegget og oppfølgingsinnlegget er det link til i innlegg på denne siden (det er altså to forskjellige).
Bootybuilder Skrevet 25. august 2015 #1164 Skrevet 25. august 2015 Det opprinnelige Utøya-innlegget er visst borte for godt. Men "unnskyldnings"-innlegget og oppfølgingsinnlegget er det link til i innlegg på denne siden (det er altså to forskjellige). Var noen som skrev at de hadde tatt printscreen av Utøya innlegget?
BeverTramp Skrevet 26. august 2015 #1165 Skrevet 26. august 2015 Jammen har hun fått noe nytt å dele i sosiale medier! Hvor sykt mye hun handlet på ikea, og hvor latterlig dårlig hun er å male!
Gjest gundagrynte Skrevet 26. august 2015 #1166 Skrevet 26. august 2015 (endret) Jammen har hun fått noe nytt å dele i sosiale medier! Hvor sykt mye hun handlet på ikea, og hvor latterlig dårlig hun er å male! ...for ikke å snakke om hvor flink hun er til å takle kritiske kommentarer...iflg seg selv....Nei, hun er fortsatt ikke god på å takle det... Endret 26. august 2015 av gundagrynte
Nana Skrevet 26. august 2015 #1167 Skrevet 26. august 2015 Gjør hun noe annet med kundene sine enn å få de til å vifte med de taustumpene? Lagt merke til at den er ganske hyppig vist for tiden..
Mariamoo Skrevet 27. august 2015 #1168 Skrevet 27. august 2015 Jeg fant henne virkelig inspirerende før. Men ifølge instagram har hun bare blitt større siden bla bryllupsreisen. Og stadig syting om at kostholdet er så vanskelig og treningen aldri kommer på plass er en del av annen hvert innlegg. Det er trist hele opplegget. En ting er å ha en litt overvektig pt, men når noen blir i verre form over tid hadde jeg ikke tatt det seriøst. 6
BeverTramp Skrevet 27. august 2015 #1169 Skrevet 27. august 2015 Og nå skal hun ifølge bloggen, holde foredrag om helse og bevegelse. Jeg mener?..? 5
Gjest gundagrynte Skrevet 27. august 2015 #1170 Skrevet 27. august 2015 Og nå skal hun ifølge bloggen, holde foredrag om helse og bevegelse. Jeg mener?..? Sier mye om innsikten til Norsk Sanitetsforening...Hva er det de ikke helt har forstått?
Gjest GlutenBlaster Skrevet 27. august 2015 #1171 Skrevet 27. august 2015 (endret) ... og med ett fant jeg igjen innlegget som først og fremst gjorde at jeg synes det var helt SINNSYKT at Kari Traa brukte henne i en anti-rasismekampanje (eller, kanskje ikke så rart at KT ikke visste om det, men at Helene takket JA er utrolig og jeg synes dette bør komme frem). I dette blogginnlegget her, som ble slettet på hennes egen blogg men som fortsatt er tigjengelig på waybackmachine, der hun innledningsvis skrev at hun var "lei hele 22/7 saken" noe hun senere redigerte bort. I innlegget tar hun avstand fra handlingene (uten at det er noe imponerende i og med at det var en terrorist som drepte 77 forsvarsløse barn) men i kommentarfeltet ble det virkelig ille. Her kan dere se skjermdumper der hun i sitt eget kommentarfelt, selv om hun tar avstand fra massemordet, sympatiserer med Breiviks ideer rundt innvandring. Som, bare for å minne alle på hva de var, omhandlet at den vestlige verden måtte ha borgerkrig mot muslimer og kulturmarxister. Dette mennesket brukes altså i en kampanje side om side med mennesker som har blitt trakassert av rasister. Det er kvalmt. Skjermdump her hvor hun beklager det faktum at folk som er enige med Breivik stemples som rasister. Og her der hun skriver at Breivik har gode poenger om innvandring, men den diskusjonen må taes en annen gang. Endret 27. august 2015 av GlutenBlaster 3
Bootybuilder Skrevet 27. august 2015 #1172 Skrevet 27. august 2015 ... og med ett fant jeg igjen innlegget som først og fremst gjorde at jeg synes det var helt SINNSYKT at Kari Traa brukte henne i en anti-rasismekampanje. I dette blogginnlegget her, som ble slettet på hennes egen blogg men som fortsatt er tigjengelig på waybackmachine, der hun innledningsvis skrev at hun var "lei hele 22/7 saken" noe hun senere redigerte bort. I innlegget tar hun avstand fra handlingene (uten at det er noe imponerende i og med at det var en terrorist som drepte 77 forsvarsløse barn) men i kommentarfeltet ble det virkelig ille. Her kan dere se skjermdumper der hun i sitt eget kommentarfelt, selv om hun tar avstand fra massemordet, sympatiserer med Breiviks ideer rundt innvandring. Som, bare for å minne alle på hva de var, omhandlet at den vestlige verden måtte ha borgerkrig mot muslimer og kulturmarxister. Dette mennesket brukes altså i en kampanje side om side med mennesker som har blitt trakassert av rasister. Det er kvalmt. Skjermdump her hvor hun beklager det faktum at folk som er enige med Breivik stemples som rasister. Og her der hun skriver at Breivik har gode poenger om innvandring, men den diskusjonen må taes en annen gang. Send det til media, kari traa og andre som kanskje kunne hatt interesse av det - for dette BØR komme frem i dagens lys! At det går an! 3
Gjest hulderjenta Skrevet 27. august 2015 #1173 Skrevet 27. august 2015 (endret) Skjermdump her hvor hun beklager det faktum at folk som er enige med Breivik stemples som rasister. Og her der hun skriver at Breivik har gode poenger om innvandring, men den diskusjonen må taes en annen gang. 😲 Jeg kommer i alle fall til å ta det videre, og håper flere reagerer også. Snakk om "forbilde"... Endret 27. august 2015 av hulderjenta
Gjest GlutenBlaster Skrevet 27. august 2015 #1174 Skrevet 27. august 2015 (endret) Send det til media, kari traa og andre som kanskje kunne hatt interesse av det - for dette BØR komme frem i dagens lys! At det går an! Skjermdumpene og lenkene er tilgjengelige for alle som vil bruke dem. Jeg tror nok dessverre interessen for det er begrenset, men det føles godt å kunne motsi det utrolige dobbeltmoralske hykleriet som en del mennesker holder på med noen ganger. Endret 27. august 2015 av GlutenBlaster 1
Gjest gundagrynte Skrevet 27. august 2015 #1175 Skrevet 27. august 2015 Send det til media, kari traa og andre som kanskje kunne hatt interesse av det - for dette BØR komme frem i dagens lys! At det går an! Og siden hun har vært gjest hos GMN opptil flere ganger så kan dette kanskje være av interesse for dem også....
Gjest gundagrynte Skrevet 27. august 2015 #1176 Skrevet 27. august 2015 ... og med ett fant jeg igjen innlegget som først og fremst gjorde at jeg synes det var helt SINNSYKT at Kari Traa brukte henne i en anti-rasismekampanje (eller, kanskje ikke så rart at KT ikke visste om det, men at Helene takket JA er utrolig og jeg synes dette bør komme frem). I dette blogginnlegget her, som ble slettet på hennes egen blogg men som fortsatt er tigjengelig på waybackmachine, der hun innledningsvis skrev at hun var "lei hele 22/7 saken" noe hun senere redigerte bort. I innlegget tar hun avstand fra handlingene (uten at det er noe imponerende i og med at det var en terrorist som drepte 77 forsvarsløse barn) men i kommentarfeltet ble det virkelig ille. Her kan dere se skjermdumper der hun i sitt eget kommentarfelt, selv om hun tar avstand fra massemordet, sympatiserer med Breiviks ideer rundt innvandring. Som, bare for å minne alle på hva de var, omhandlet at den vestlige verden måtte ha borgerkrig mot muslimer og kulturmarxister. Dette mennesket brukes altså i en kampanje side om side med mennesker som har blitt trakassert av rasister. Det er kvalmt. Skjermdump her hvor hun beklager det faktum at folk som er enige med Breivik stemples som rasister. Og her der hun skriver at Breivik har gode poenger om innvandring, men den diskusjonen må taes en annen gang. Er det ikke anti-mobbekampanje?
Gjest GlutenBlaster Skrevet 27. august 2015 #1177 Skrevet 27. august 2015 Er det ikke anti-mobbekampanje? Jo, det er det også, men mye av hetsen de i aksjonen fikk var rasistisk motivert. Jeg har ikke skrevet så mye om de rasistiske uttalelsene fordi mye har vært slettet, men en person som synes synd på folk som sympariserer med Brevik fordi de blir misforstått har i hvert fall flagget egne holdninger godt :-) 1
Gjest gundagrynte Skrevet 27. august 2015 #1178 Skrevet 27. august 2015 Jo, det er det også, men mye av hetsen de i aksjonen fikk var rasistisk motivert. Jeg har ikke skrevet så mye om de rasistiske uttalelsene fordi mye har vært slettet, men en person som synes synd på folk som sympariserer med Brevik fordi de blir misforstått har i hvert fall flagget egne holdninger godt :-) Aha Jammen da forstår jeg hvorfor du skrev det slik
Gjest GlutenBlaster Skrevet 28. august 2015 #1179 Skrevet 28. august 2015 Noterer at hun ikke har hatt noen utbrudd mot "slemme folk på Internett" i det siste, og siden flere innlegg som har blitt linket til har blitt borte vet man jo at det er blitt lest. Tydelig at hun sitter stille i båten nå. 1
TiGi:) Skrevet 28. august 2015 #1180 Skrevet 28. august 2015 Blir oppgitt av oppskriften på "sunne fudge" som ble lagt ut i dag. Rask regnet så inneholder den oppskriften ca 1000 kcal på et veldig lite volum det er fort å spise! Like mye som en stor 200g potetgullpose. Kroppen bryr seg jo ikke noe om at det kommer fra "fancy" overprisede ingredienser fra helsekosten og xlife/iherb, kalorier er kalorier. 4
Fremhevede innlegg