Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Wenda skrev:

Hvorfor ta sjansen? Når man kan få flere tusen i bot for å stjele andres bilde

Nettopp. Godt poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Beatbox skrev:

Det blir litt merkelig i manges øyne at hun tok den slankeopr når hun tidligere har kritisert andre som har slankeoperert seg...

Om jeg ikke husker veldig feil, så er det snakk om ting hun skrev i 2011 eller 2012? Da syns jeg faktisk at det blir for dumt å holde det over henne i all tid. Hun har jo også sagt at hun beklaget de holdningene og at hun heldigvis har lært, dette snakket hun om på Snap for en goood stund siden.

Jeg hadde ganske mange meninger i 2012 som jeg absolutt ikke kan stå inne for nå.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Birdo skrev:

Om jeg ikke husker veldig feil, så er det snakk om ting hun skrev i 2011 eller 2012? Da syns jeg faktisk at det blir for dumt å holde det over henne i all tid. Hun har jo også sagt at hun beklaget de holdningene og at hun heldigvis har lært, dette snakket hun om på Snap for en goood stund siden.

Jeg hadde ganske mange meninger i 2012 som jeg absolutt ikke kan stå inne for nå.

Det mener jeg også at det som har skjedd i 2011 - 2012 blir for dumt og trekke frem nå og den gangen fulgte ikke jeg blogger men det jeg reagerer på hvorfor følger dem som kritiserer henne på snap og instagram? Jeg forstår ikke logikken for dem kan avfølge henne viss det provoserer dem at hun legger ut slike bilder av seg selv? Det har jeg ikke forstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Wenda skrev:

Hvorfor ta sjansen? Når man kan få flere tusen i bot for å stjele andres bilde

Det er bare å melde fra til HD, så kan hun selv vurdere det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Ja burde vel gjøre det siden folk bare driter i lover og regler...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Hva om flere har gjort det? Håper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Birdo skrev:

Hun har har endret ganske mange meninger siden hun begynte å forberede seg til operasjon. Blant annet Sunn Fornuft Plakaten som hun har frontet i flere år. Å komme med de evige argumentene om at man kan endre mening i det henseende er ganske flaut

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet sitat er fjernet. Mynona, mod.

Sunn Fornuft Plakaten. Bare noen eksempler

1. Unngå å skrive hvor mye du veier, BMI, kaloriinntak, midjemål, armmål og liknende tall. Husk at du har unge lesere som sammenlikner seg med deg.

Hun har jevnt og trutt oppgitt antall kg hun har gått ned Sa idag på Snap hvor opphengt hun har blitt av vektnedgang.

1. Vær bevisst på den totale mengden bilder du legger ut der kropp er i fokus. Kropp i biniki er naturlig på en strand, men tenk på omfanget i andre settinger. Vis gjerne hva som er bak fasaden i blant og post realistiske bilder av deg selv.

Dette store kroppsfokuset på some. Hun sier hun gjør det for oppmerksomhet.

Jeg har ikke delt bilder av henne på some. Ingen nekter deg verken å kontakte HD om ting som blir skrevet om henne eller delt. Heller ingen som hindrer deg i å rapportere til moderatorer

Endret av Mynona
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng

1. Unngå å skrive hvor mye du veier, BMI, kaloriinntak, midjemål, armmål og liknende tall. Husk at du har unge lesere som sammenlikner seg med deg.

Hun har jevnt og trutt oppgitt antall kg hun har gått ned Sa idag på Snap hvor opphengt hun har blitt av vektnedgang.

1. Vær bevisst på den totale mengden bilder du legger ut der kropp er i fokus. Kropp i biniki er naturlig på en strand, men tenk på omfanget i andre settinger. Vis gjerne hva som er bak fasaden i blant og post realistiske bilder av deg selv.

Jeg har ikke delt bilder av henne på some. Ingen nekter deg verken å kontakte HD om ting som blir skrevet om henne eller delt. Heller ingen som hindrer deg i å rapportere til moderatorer

Dette er så viktig og HD overser det totalt. Hun er mye mer opptatt av å vise fram sprekken en å tenke på hvordan hun påvirker andre. Oppmerksomhet og penger før det å være en god influencer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Yng Plyng skrev:

Dette er så viktig og HD overser det totalt. Hun er mye mer opptatt av å vise fram sprekken en å tenke på hvordan hun påvirker andre. Oppmerksomhet og penger før det å være en god influencer. 

Helene Drage er ikke med på dette som jeg ser og da har hun ikke forpliktet seg til den avtalen. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👍Dette hun driver med er bare begynnelsen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Helene Drag er ikke med på dette som jeg ser og da har hun ikke forpliktet seg til den avtalen. 

Men det burde hun ha gjort om hun skulle vært en god influencer. Nå sprer hun kroppspress, der er virkelig ikke bra. Fokuset på kropp burde være på sunn kropp, ikke antall kilo og pupper. 

Endret av Yng Plyng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria

Helene Drage skader ingen og dele slike bilder og alle dem som hakker på henne for bildene står fritt til og slette henne på sosiale medier men det gjør dem ikke for da kan dem ikke sitte og rakke ned på henne, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

👍Dette hun driver med er bare begynnelsen. 

Hun er ikke med på den plakaten og kan gjøre hva pokker hun vil. Håper hun fortsetter og dele slike tøffe, flotte og vakre bilder av kropp som kunst bare for og irritere dere som følger henne 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Helene Drage skader ingen og dele slike bilder og alle dem som hakker på henne for bildene står fritt til og slette henne på sosiale medier men det gjør dem ikke for da kan dem ikke sitte og rakke ned på henne, 

Skjønner du hva kroppspress er? For hvis ikke orker jeg ikke diskutere med deg, da velger jeg nok heller å diskutere med noen som skjønner hva vi snakker om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carina Maria
7 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det er viktig med den plakaten men Helene Drager kan jeg ikke se på den listen og da står hun fritt til og gjøre hva hun vil 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Helene Drage er ikke med på dette som jeg ser og da har hun ikke forpliktet seg til den avtalen. 

Da bør hun også å kritisere og moralisere andre influencere,  kropppress etc, når hun atferden og holdninger hennes er så og si identisk

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Yng Plyng skrev:

Skjønner du hva kroppspress er? For hvis ikke orker jeg ikke diskutere med deg, da velger jeg nok heller å diskutere med noen som skjønner hva vi snakker om. :)

Ja og min mening er at Helene Drage IKKE DRIVER MED KROPPSPRESS MED BILDENE SINE. Hun er 100% ekte på bildene sine og tørr og vise bilder av kroppen sin noe som gjør at hun er tøff som bare det. Heia Helene Drage ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng

Ok, da håper jeg at du forstår at det ikke har noen hensikt å sitere mine innlegg lengre. For jeg tror enten at du ikke forstår hva vi mener eller så har du øynene igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...