Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 6.10.2016 den 18.33, MiniMjau skrev:

Det dere uten barn ikke vet, et at livet faktisk endrer seg etter at en får barn. Nesten alle tid går til barna eller noe relatert til barna enten en vil eller ei. Vi endrer ikke personlighet, men livet endrer seg. 

Tror nok de aller fleste vet at livet endrer seg, men jeg har venninner som fremdeles er "seg selv" selv om de har fått barn og de har en annen livssituasjon. Innlegget er ment til dem som forandrer seg til det ugjenkjennelige for det er det noen som gjør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et program som het "gym rescue". To treningspersonligheter i USA skal redde treningssenter som går dårlig. Dama som eide gymmet var overvektig, men ikke på langt nær så overvektig som en viss storkjefta PT...

Vel, iallefall så insisterte denne dama på å være instruktør på sirkeltreningstimene, men disse som skulle hjelpe til å få liv i gymmet igjen mente hun var for "out of shape", hun ville ikke virke motiverende på kundene... Kom bare til å tenke på HD, da.

Når det gjelder det med å "miste seg selv" når man får barn sier litt om hvor selvopptatt hun er, deler vel helst ikke oppmerksomheten med en baby hun, nei. Irriterer meg når barnløse sier sånt: har ikke vi alle trodd at vi ville bli helt anderledes enn alle andre babyoppslukte, nybakte mødre? Men når man får barn; vel, da blir man like opptatt av dette nye vesenet som de andre mødrene av sine! Det er liksom det største man har opplevd hittil i livet, og i den første tiden med nyfødt, ja; da er det altoppslukende. Hva med å vise litt interesse for barnet til venninna di? Er det gode venner er til for. 

Men så er det jo sååå irriterende med ei som vil snakke om sin nyfødte, når du vil snakke om deg selv og ditt neste (mislykka) treningsprosjekt🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er hun visst på vei til sykehuset...snappet med et "jeg må til sykehuset"-selfie. Hun legger det frem som at det er noe alvorlig, men som alltid så er det vel egentlig ikke noe big deal når hun avslører hva det dreier seg om

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Og nå er hun visst på vei til sykehuset...snappet med et "jeg må til sykehuset"-selfie. Hun legger det frem som at det er noe alvorlig, men som alltid så er det vel egentlig ikke noe big deal når hun avslører hva det dreier seg om

Etter posering med ny genser og nye negler. Jeg er ikke veldig bekymret. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, BeverTramp skrev:

Etter posering med ny genser og nye negler. Jeg er ikke veldig bekymret. 

ikke sant :Knegg:  1-2 dager så får vi vel vite at hun visstnok hadde lavt d-vitamin eller noe.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er hun jo i Oslo og skal løpe Rosasløyfeløpet... lurer på om hun kommer til å fullføre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
27 minutter siden, Veslefrikk skrev:

I dag er hun jo i Oslo og skal løpe Rosasløyfeløpet... lurer på om hun kommer til å fullføre?

Klart hun fullfører..man kan gå, løpe eller jogge......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går fortsatt. Så fullføre løpet gjør hun nok, selv om hun går og ikke løper. Helt greit det, men dumt å hause opp løpeaspektet når det faller bort allerede på målstreken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så helt kjørt ut på slutten, og litt misfornøyd med at det plutselig var litt lengre til mål en hun trodde. Hun må være i ganske dårlig form??! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
28 minutter siden, MiniMjau skrev:

Hun så helt kjørt ut på slutten, og litt misfornøyd med at det plutselig var litt lengre til mål en hun trodde. Hun må være i ganske dårlig form??! 

Hun er jo syk omtrent en gang pr uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her synes jeg at dere er litt harde med henne, hun kunne ha droppet løpet til tross for dårlig form men valgte å gå for en god sak :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
5 minutter siden, gjestgitt skrev:

Her synes jeg at dere er litt harde med henne, hun kunne ha droppet løpet til tross for dårlig form men valgte å gå for en god sak :) 

..Klart hun måtte stille når hun har gjort seg selv til gulrot for Team Helene Drage..Alt for oppmerksomhetens skyld. Hva med å ta vare på seg selv og ikke gjøre absolutt alt for klikk og likes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nån som vet hur många som sprang med "Team Helene Drage"? Hon såg och låt ganska pumpad i slutet där på snap. Hoppas hon löp lite iaf. Om man blir så slut av att GÅ...? Hon som enigt sig själv är SÅ hälsosam och tränad. Ja, att löpa kan va tungt, men att gå...? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er bare trist ja. Hun er ikke bare i elendig form; hun ser jo helt annerledes ut IRL enn på bilder. Men supert at hun gjennomførte :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...