Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, moreno skrev:

Dette er bare trist ja. Hun er ikke bare i elendig form; hun ser jo helt annerledes ut IRL enn på bilder. Men supert at hun gjennomførte :blomst:

Hvordan annerledes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, moreno skrev:

Dette er bare trist ja. Hun er ikke bare i elendig form; hun ser jo helt annerledes ut IRL enn på bilder. Men supert at hun gjennomførte :blomst:

Ja, jeg ble VELDIG overrasket da jeg så henne første gangen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg løp for et annet team og min klokke viser at vi løp 7,5 km.. så jeg vet ikke hvorfor hennes klokke sier noe annet, men mulig det var hennes totale lengde i dag?.. Så henne også og ble litt overrasket over hvor ulik virkeligheten er i forhold til fremstillingen på SoMe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søkte på "team Helene Drage" på eqtiming og fikk kun opp en person. Løp Helene Drage for en annen klubb enn sin egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nana skrev:

Jeg søkte på "team Helene Drage" på eqtiming og fikk kun opp en person. Løp Helene Drage for en annen klubb enn sin egen?

Løp og løp fru Blom... "Gikk" er vel heller det riktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en smartklokke, og den teller ikke nøyaktig i det hele tatt. Den bruker akselerometer, og ikke gps, og er flere km feil i løpet av en dag. Vet ikke om hennes klokke også er slik, men det kan forklare den store forskjellen. Tror heller ikke løpet kan ha så mye feilmargin heller. Siden hun gjennomfører med en snittfart på under 5 km/t så skjønner jeg godt at hun ikke er fornøyd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket litt some og hun påstår faktisk at løypa er lengre enn oppgitt. Sjekket armbåndet hun bruker og det er ikke gps!! Alt for unøyaktig til å påstå at løypa er 1,5 km enn beregnet..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det var 7,5 km eller 10 km, så er 1 1/2 time jævlig lang tid å bruke når man er PERSONLIG TRENER. 

Edit: Føler meg litt ufin, men altså, jeg skjønner bare ikke hvordan man kan gi trening- og kostholdsveiledning når man ikke klarer å ta vare på seg selv en gang. 

Endret av drue
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
15 minutter siden, Fortunatus skrev:

Sjekket litt some og hun påstår faktisk at løypa er lengre enn oppgitt. Sjekket armbåndet hun bruker og det er ikke gps!! Alt for unøyaktig til å påstå at løypa er 1,5 km enn beregnet..

Hun mener at løypa var 10.1 km...Enhver distanse føles lenger og tyngre når man er i dårlig form..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fortunatus skrev:

Sjekket litt some og hun påstår faktisk at løypa er lengre enn oppgitt. Sjekket armbåndet hun bruker og det er ikke gps!! Alt for unøyaktig til å påstå at løypa er 1,5 km enn beregnet..

hun er jo dronning av bortforklaringer, det er jo aldri hennes egen feil når noe går feil vei. Men veldig rart at vi 7 som løp sammen hadde ca samme distanse på våre klokker.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, drue skrev:

Uansett om det var 7,5 km eller 10 km, så er 1 1/2 time jævlig lang tid å bruke når man er PERSONLIG TRENER.  

Syns det er litt trist å se. Jeg bruker vel 1 time på sånn ca 5-6 km (når jeg klarer å gå dvs) og jeg er i elendig form. Altså...kronisk syk og prolapser 2 ganger i året-dårlig form. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Beatbox skrev:

Hun mener at løypa var 10.1 km...Enhver distanse føles lenger og tyngre når man er i dårlig form..

Ja, ser hun skrev det på bloggen nå. Trist å se på "løpsformen"

Endret av Fortunatus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. dette blir bare for dumt. Er du i dårlig form, så er du i dårlig form. Hjelper ikke å dikte opp at løypa er flere km lengere som unnskyldning. Spesielt dumt å gjøre når det er flere andre som har deltatt, og som kan motsi deg på det. :P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HD trener mye, men utifra bloggen så trener hun i hovedsak styrketrening. Og styrketrening gir jo ikke kondis og løpeform, så jeg er ikke overrasket over at hun ikke klarte å løpe over 7km.

Hun hadde jo som mål for ikke lenge siden å løpe 30min sammenhengende på tredemølla uten å nå det målet, så da sier det seg jo selv at hun måtte gå Rosa Sløyfe-løpet. 

Men en ting jeg ikke helt forstår; hadde hun forbrent over 2000 kalorier på det løpet? Hvordan er det mulig når man går litt over 7km? 

(jeg løper selv mye, og jeg forbrenner virkelig ikke så mye på den distansen der, og da løper jeg alle kilometerene)

Men uansett; hun skal ha cred for at hun i det hele tatt stilte opp og gjennomførte synes jeg, selv om hun valgte å gå store deler av løpet. Det er bedre å gjennomføre enn å avbryte. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, skruf skrev:

HD trener mye, men utifra bloggen så trener hun i hovedsak styrketrening. Og styrketrening gir jo ikke kondis og løpeform, så jeg er ikke overrasket over at hun ikke klarte å løpe over 7km.

Hun hadde jo som mål for ikke lenge siden å løpe 30min sammenhengende på tredemølla uten å nå det målet, så da sier det seg jo selv at hun måtte gå Rosa Sløyfe-løpet. 

Men en ting jeg ikke helt forstår; hadde hun forbrent over 2000 kalorier på det løpet? Hvordan er det mulig når man går litt over 7km? 

(jeg løper selv mye, og jeg forbrenner virkelig ikke så mye på den distansen der, og da løper jeg alle kilometerene)

Men uansett; hun skal ha cred for at hun i det hele tatt stilte opp og gjennomførte synes jeg, selv om hun valgte å gå store deler av løpet. Det er bedre å gjennomføre enn å avbryte. 

Stusset over det der selv, men konkluderte vel egentlig med at jeg veier en del mindre enn henne (men mulig pulsklokka hennes er litt off...). For å ta et eksempel, for at pulsklokka mi skal vise 2000 kalorier skal jeg gå opp Ulriken her i Bergen, og så gå/jogge videre 13 km over Vidden helt til Fløyen. Det er en del lenger enn de 7 km hun gikk i dag. Men som sagt, jeg veier jo mindre, så det spiller vel en rolle også. Man forbrenner vel en del mer kalorier når man er tung. 

Jeg er helt enig i at det er bra at hun fullførte, jeg bare syns det er så rart å leve av å hjelpe andre til å bli sunne og trente. Hun burde kanskje hjelpe seg selv først. 

Endret av drue
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Jeg er langt fra i form, bruker litt under en time på en tur som er 6,4 km. Da går jeg i behagelig prater med sidemannen tempo.. 

For noen som trener så mye som hun dokumenterer, at hun gjør. Burde dette vært "piece of cake"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...