Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Valetta skrev:

Det er noe jeg TROR ja. Og sier ikke at det gjelder alle. På ingen måte. Dette blir en avsporing og blir sikkert slettet, men ALLE jeg kjenner med ME (med unntak av en) er kvinner mellom 35 og 50, har et eller flere vonde brudd/samlivsproblemer bak seg, har levd med et ekstremt høyt stressnivå over tid, gått på flere smeller jobbmessig og økonomisk, opplevd tap av livskvalitet osv. Tilfeldigheter?

Anekdotisk bevisførsel, vil jeg kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer liksom ikke å misslike Helene, selv om hun har mye på tabbekvoten. Hun fremstår iallefall menneskelig. Tror hun har et veldig forvrengt kroppsyn. Ta bare den «figuren» (emoji?) Hun har laget på snapchat, nå for andre gang, den er slank og normalvektig. Jeg veier nok mindre enn Helene og har laget min rund, fordi det gir et ærlig bilde av meg. Helt flott at hun er fornøyd med seg selv (prøver hun iallefall å overbevise om), men hvorfor prøve å bedra verden når det er så åpenlyst at det ikke er slik? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun virkelig er så svevende som hun gir inntrykk av, eller om hun bare ikke ser at hele personligheten, bloggen, snap etc er levende pute-TV.. Stakkars mann! At han holder ut noen med så behov for bekreftelse fra andre menn!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, jegerenenhjørning skrev:

Lurer på om hun virkelig er så svevende som hun gir inntrykk av, eller om hun bare ikke ser at hele personligheten, bloggen, snap etc er levende pute-TV.. Stakkars mann! At han holder ut noen med så behov for bekreftelse fra andre menn!

Hva mener du med svevende?

 

Enig med resten av kommentaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2016 den 0.24, Valetta skrev:

Det er noe jeg TROR ja. Og sier ikke at det gjelder alle. På ingen måte. Dette blir en avsporing og blir sikkert slettet, men ALLE jeg kjenner med ME (med unntak av en) er kvinner mellom 35 og 50, har et eller flere vonde brudd/samlivsproblemer bak seg, har levd med et ekstremt høyt stressnivå over tid, gått på flere smeller jobbmessig og økonomisk, opplevd tap av livskvalitet osv. Tilfeldigheter?

Ingen av de jeg kjenner kan beskrives sånn. Den ene var 13 da hun ble dårlig. Venninna mi var 18. En kamerat 25. 

Ikke bland det med å være utbrent med ME. Det du beskriver kan lede til utmattelse eller utbrenthet, men det er ikke ME. Da ligger det andre ting bak diagnosen, eller de er feildiagnosert. 

Tips: vær uhyre forsiktig med å synse om komplekse medisinske diagnoser når du ikke har snøra peiling. Det fører ingenting godt med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. september 2016 den 23.32, loffen skrev:

Ser jo ut som hun får i seg nok vitaminer får å si det sånn..

Nok kalorier gir ikke nødvendigvis nok vitaminer og mineraler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
8 minutter siden, Minipilla skrev:

Hva ER det med den ene foten på alle bilder??

Hun har sagt at hun syns hun får en bedre *pose* på bildene..derfor gjør hun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takkoglov
På 30. september 2016 den 14.46, neon_sun skrev:

Jeg klarer liksom ikke å misslike Helene, selv om hun har mye på tabbekvoten. Hun fremstår iallefall menneskelig. Tror hun har et veldig forvrengt kroppsyn. Ta bare den «figuren» (emoji?) Hun har laget på snapchat, nå for andre gang, den er slank og normalvektig. Jeg veier nok mindre enn Helene og har laget min rund, fordi det gir et ærlig bilde av meg. Helt flott at hun er fornøyd med seg selv (prøver hun iallefall å overbevise om), men hvorfor prøve å bedra verden når det er så åpenlyst at det ikke er slik? 

Ja, det stemmer nok. så også nå at hun har tatt det gamle halvnakne bildet som insta-profilbilde, blir litt samme greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takkoglov

Og nå reklamerer hun for proteinpulver og proteinsnacks og what not igjen. Syns det er en uting å promotere slike unødvendige tilskudd. De aller færreste trenger dette, og særlig ikke de som skal ned i vekt. Det virker som om noen tror det ikke er kcalorier i ting omtrent hvis det er mye protein. En sunn, normal kost gjør underverker for kroppen, de tingene der derimot er kun nødvendig for kroppsbyggere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Takkoglov skrev:

Og nå reklamerer hun for proteinpulver og proteinsnacks og what not igjen. Syns det er en uting å promotere slike unødvendige tilskudd. De aller færreste trenger dette, og særlig ikke de som skal ned i vekt. Det virker som om noen tror det ikke er kcalorier i ting omtrent hvis det er mye protein. En sunn, normal kost gjør underverker for kroppen, de tingene der derimot er kun nødvendig for kroppsbyggere.

Tror heller hun prøver å erstatte sjokolade etc med dette. Hun har jo søtningsstoff i alt. Kan jo skjønne det, men om man trener mye, så synes jeg ikke søtsuget er noe særlig stort. Vi er vel alle forskjellige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takkoglov
34 minutter siden, Miranda16 skrev:

Tror heller hun prøver å erstatte sjokolade etc med dette. Hun har jo søtningsstoff i alt. Kan jo skjønne det, men om man trener mye, så synes jeg ikke søtsuget er noe særlig stort. Vi er vel alle forskjellige?

hvis man er kostholdsveileder, noe Helene faktisk er, så er det ganske merkelig å reklamere så mye for slike kunstige produkter i stedet for å gi tips til sunne måltider. Jeg syns hun har null troverdighet på det punktet, men nå er ikke bloggere og troverdighet akkurat den mest vanlige kombinasjonen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for omtale av kropp, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Takkoglov skrev:

Og nå reklamerer hun for proteinpulver og proteinsnacks og what not igjen. Syns det er en uting å promotere slike unødvendige tilskudd. De aller færreste trenger dette, og særlig ikke de som skal ned i vekt. Det virker som om noen tror det ikke er kcalorier i ting omtrent hvis det er mye protein. En sunn, normal kost gjør underverker for kroppen, de tingene der derimot er kun nødvendig for kroppsbyggere.

I utgangspunktet enig, men skjønner jo allikevel at hun reklamerer for dette ettersom hun er sponsor for Myprotein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Agurk skrev:

I utgangspunktet enig, men skjønner jo allikevel at hun reklamerer for dette ettersom hun er sponsor for Myprotein :)

Jepp, hun er nok pålagt å reklamere så og så ofte/masse for å få penger i kassen. Spons, schmons

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For ei kaotisk dame! Virker som hun tror at å være rotete og distré er sjarmig! Vel.. Lurer på en ting; noen som vet hva som skjedde med den poledance-greia hennes? Hun var jo såååå oppi det, monterte til og med stang på soverommet. Orket de ikke å ha henne som ambassadør lenger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
23 minutter siden, JennyL skrev:

For ei kaotisk dame! Virker som hun tror at å være rotete og distré er sjarmig! Vel.. Lurer på en ting; noen som vet hva som skjedde med den poledance-greia hennes? Hun var jo såååå oppi det, monterte til og med stang på soverommet. Orket de ikke å ha henne som ambassadør lenger?

Virker som hun har droppet det...for mye å gjøre sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet var stengt hjemme hos de og hun hadde hundehår på blusen, og hun har en lang tirade om hvor forferdelig denne dagen er.... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...