Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ho forstår jo ikkje korleis diskusjonsformen hennar blir oppfatta. Og ho tror at ho kan definere dette heilt sjølv. Å kalle folk "lille venn" "søte deg" og slikt er ikkje ein hersketeknikk, om ho sier det ikkje er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
11 minutter siden, sara90 skrev:

Jeg tror jeg er blokkert i kommentarfeltet hennes, gitt.

Flere av oss som er det :fnise:...Blir kanskje ikke så veldig mange kommentarer i innleggene hennes fra søndag fordi da må alle som skal kommentere logge seg inn via Facebook eller Google bl.a. Like greit at hun stenger feltet for hun tåler jo ikke kritikk uansett hvor saklig den måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun skal ha cred for løpet, uavhengig om hun jogga, gikk eller krøyp: hun gjorde det for en god sak.

 

Bare synd hun ikke selv klarte å holde fokus på det, istedet for å kaste seg ut i patetiske beskyldninger om for lang/ feilmålt løype! Pinlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun skriver at hun svarer på så mange kommentarer hver dag.... Kan ikke være på bloggen iallefall, for der har hun ikke mange som kommenterer, nei😂😆😏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Sofw skrev:

Ser hun skriver at hun svarer på så mange kommentarer hver dag.... Kan ikke være på bloggen iallefall, for der har hun ikke mange som kommenterer, nei😂😆😏

Det er nok flere enn det ser ut som, de blir bare ikke godkjent. Det jeg ikke kan skjønne er at jeg er blitt blokkert etter å ha kommentert det samme som andre hadde kommentert før meg; hennes måte å svare på ("søte du/deg").

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, sara90 skrev:

Det er nok flere enn det ser ut som, de blir bare ikke godkjent. Det jeg ikke kan skjønne er at jeg er blitt blokkert etter å ha kommentert det samme som andre hadde kommentert før meg; hennes måte å svare på ("søte du/deg").

Kan være hun bare har satt opp "til godkjenning" på alle kommentarer som kommer fra din (og andre utvalgte's) ip-adresse, mener det er mulig? Mine kommentarer kommer rett igjennom, mens venninna mi sine kommentarer som er kjent hos Dragen for å kritisere/påpeke feil går igjennom godkjenningsprosess. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sofw skrev:

Ser hun skriver at hun svarer på så mange kommentarer hver dag.... Kan ikke være på bloggen iallefall, for der har hun ikke mange som kommenterer, nei😂😆😏

Er nok instagram'en og snapchat beauty-filterne hennes :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har vel lyst å forsterke sitt eige ekkokammer så godt som rår. Men eg trur ikkje ho har fått med seg kor fæle folk kan vere både på twitter og facebook....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
22 minutter siden, Navios skrev:

Ho har vel lyst å forsterke sitt eige ekkokammer så godt som rår. Men eg trur ikkje ho har fått med seg kor fæle folk kan vere både på twitter og facebook....

Men de på Fjaseboka kan hun vel fjerne med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjedde med det nye og betre livet ho skulle få når ho byrja trene om morgenen i staden for på kvelden? Det har vore få snaps klokka seks om morgenen i det siste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattifnatten

Det er ikke rart at hun mislykkes gang på gang, fokuset hennes er helt feil. For det er ikke mangel på trening, feil mat eller vekta som er det egentlige problemet. Det ligger noe bak, og det er psykisk, ikke fysisk. Tror hun hadde hatt godt av å få hjelp av psykolog. Jeg kan relatere meg veldig til Helene og hennes bakgrunn, og det var først etter mange måneder i terapi at det løsnet for meg mtp mat og trening. Hun vil så veldig gjerne, men setter seg hele tiden i posisjoner der hun er dømt til å faile. Store hårete mål, "ny" start annenhver uke, denne gangen skal det gå bedre for nå har jeg en ny løsning, osv. Både mat og trening skal være så fancy, hun styrer unødvendig mye og gjør det så vanskelig for seg selv. Hun trenger å finne en livsstil det går an å leve i, og ikke stadig jage etter prestasjoner og anerkjennelse. Slik det har vært i det siste er vondt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger anbefalt psykolog/terapeut til henne da jeg var i akkurat samme tankemønster som henne tidligere, og ble større for hvert forsøk. Først når jeg oppsøkte hypnoseterapeut gikk lyset opp for meg, vekta raste og jeg så hvor mye min egen tankegang og måte jeg forholdt meg til mat ødela.

Men Dragen har gang på gang avvist det, jeg sitter med inntrykket at hun syntes det er litt juks og at hun skal klare dette selv 100%. Men det er utrolig vanskelig å komme ut av slikt tankemønster på egenhånd, er min erfaring. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 time siden, Meadows skrev:

Jeg har flere ganger anbefalt psykolog/terapeut til henne da jeg var i akkurat samme tankemønster som henne tidligere, og ble større for hvert forsøk. Først når jeg oppsøkte hypnoseterapeut gikk lyset opp for meg, vekta raste og jeg så hvor mye min egen tankegang og måte jeg forholdt meg til mat ødela.

Men Dragen har gang på gang avvist det, jeg sitter med inntrykket at hun syntes det er litt juks og at hun skal klare dette selv 100%. Men det er utrolig vanskelig å komme ut av slikt tankemønster på egenhånd, er min erfaring. 

Hvorfor gjøre noe med det når man høster bøttevis med hurrarop, sympati, klikk og likes? Hadde hun virkelig vært interessert i å ta tak i det mentale hadde hun gjort det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Flink-pike-syndrom" sager hon själv att hon lider utav. Det stämmer inte överens med det hon visar up i bloggen dock. Hon fullför ju inte prosjekten hon startar på. "Flink-pike-syndrom" betegnes som en som fullför allt ovansätt, eller hur? För mig kvittar det om hon vill ner i vikt eller va där hon är, men om hon värkeligen vill ner- gör nåt åt det. Normal kost och träning. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
3 timer siden, Hei2016 skrev:

"Flink-pike-syndrom" sager hon själv att hon lider utav. Det stämmer inte överens med det hon visar up i bloggen dock. Hon fullför ju inte prosjekten hon startar på. "Flink-pike-syndrom" betegnes som en som fullför allt ovansätt, eller hur? För mig kvittar det om hon vill ner i vikt eller va där hon är, men om hon värkeligen vill ner- gör nåt åt det. Normal kost och träning. 

Hun har ikke mye "flink-pike syndrom", gitt. Men hun vil gjerne ha det, så da ljuger man på seg det også... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE har flinkpike-syndrom. Når man løper på mølla omtrent før livmora har trukket seg sammen etter fødsel og ringer moren sin og ber om bekreftelse på at det er greit at man ikke gjør alt på to-do lista 6 dager over termin, så er man sykelig opptatt av å holde kontrollen. 

Helene Drage - not so much.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Helene har "flink pike"-syndrom, nei. Det kjennetegnes av en overdrevent pliktoppfyllende atferd. Hun fullfører jo sjelden noe som helst, og hver uke er det "huff,  ting gikk ikke som planlagt forrige uke, ny start,  ny runde i tenkeboksen, tøffe valg å ta"

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...