Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Beatbox skrev:

Om det var 1997 eller 2017..who cares? Poenget er at når man jobber i klesbutikk bør man kanskje gå foran med et godt eksempel..ved å ta på seg BH f.eks? Kjolen kledde henne, absolutt! Atter en gang er det puppene som skal vises, hva hun ikke er villig til å gjøre for å få vist dem frem..fordi hun elsker puppene sine. Krampeaktig!

Å, så er det andres smak (din f.eks.) som skal avgjøre om man skal bruke bh eller ikke? Free the nipple! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beatbox
1 minutt siden, sara90 skrev:

Å, så er det andres smak (din f.eks.) som skal avgjøre om man skal bruke bh eller ikke? Free the nipple! 

Nå er hun jo ambassadør for en ganske stor undertøyskjede...jobber i klesbutikk...da bør man jo skru ned forventningene til at folk klarer å kle seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beatbox skrev:

Nå er hun jo ambassadør for en ganske stor undertøyskjede...jobber i klesbutikk...da bør man jo skru ned forventningene til at folk klarer å kle seg...

Igjen din mening. Finn noe annet å ta henne på (det klarer du nok, du er jo nokså på hugget). Jeg tror forøvrig at det bør være mulig å kommentere et antrekk på en hakket mer respektfull måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
3 minutter siden, sara90 skrev:

Igjen din mening. Finn noe annet å ta henne på (det klarer du nok, du er jo nokså på hugget). Jeg tror forøvrig at det bør være mulig å kommentere et antrekk på en hakket mer respektfull måte.

Igjen din mening! Finn noe annet å ta meg på( det klarer du nok, du er jo nokså på hugget) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kan si mye om hd, men hvem i helvete bryr seg om hu har bh eller ikke under en kjole??? Samma det vel...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men altså, en ting at man ser formen av en nippel under et plagg, men at man ser fargeforskjellen på hud og areola og brystvorte, DET er litt fælt...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg synes det er mer irriterende at hun hever armene sine slik at kjolen ligger finere enn i virkeligheten. På min kropp får jeg ofte "gravidmage"  og en ekstra valk som ikke er der i virkeligheten, der kjolen går inn under brystene og utover magen. Midja mi er ikke under puppene, den er lengre ned.

Kan være at det ikke er problem med denne kjolen, men som sagt så hever hun armene over hodet så man får ikke sett det.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eksponeringsbehovet, og da spesiellt av egen kropp, jeg skjønner ikke.. 😑 Blir som å se en episode med luksusfellen, du vet ikke om du skal le eller grine.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager🙄 Jeg måtte se på bildet en gang til etter jeg leste her inne og måtte zoome for å se antydning til at det ikke er bh. Nå burde denne tråden bli stengt, for den har nå blitt en parodi av seg selv..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Birdo skrev:

I alle dager🙄 Jeg måtte se på bildet en gang til etter jeg leste her inne og måtte zoome for å se antydning til at det ikke er bh. Nå burde denne tråden bli stengt, for den har nå blitt en parodi av seg selv..

Det var dette jeg forsøkte å få frem. Det er en ting å diskutere bloggkonsept, forretningsidé etc. - det er noe annet å omtale noen i denne typen ordlag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste snappene, hvor hun og mannen lurer på hvorfor de egentlig er sammen, fant jeg mer triste enn morsomme :( 

Mulig det er deres humor, men alt passer seg ikke for offentligheten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Marthe75 skrev:

De siste snappene, hvor hun og mannen lurer på hvorfor de egentlig er sammen, fant jeg mer triste enn morsomme :( 

Mulig det er deres humor, men alt passer seg ikke for offentligheten. 

Det er jo en merkelig prioritering. Hun har vært åpen om at ekteskapet har hatt utfordringer. Og når han først har "skjermtid" så er det dette som formidles?

 

Godt mulig det er humor mellom de, men det er ikke så lett for andre å forstå. Og pekefinger kommer til å rettes mot lesere når de stiller spørsmål om ekteskapet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de snappere var ikke noe man legger ut... Synes det var ubehagelig å se. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan hun hadde oppført seg om rollene var snudd om i den snap'en........ 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor jeg ikke ønsker å bruke trendy farger". Eh.. Og hun har valgt en blå-grønn farge. Men den er ikke trendy fordi at den ikke har noe navn? Skjønner ikke helt logikken. 

Masete farge og ha bak Tv-en, men smak og behag. Trendy er den ihvertfall.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...