Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Finnwife skrev:

Screenshot_2019-01-28-16-39-08-812_com.snapchat.android.png

Hvorfor må den glidelåsen være åpnet helt ned til skosålene nesten 😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Finnwife skrev:

Screenshot_2019-01-28-16-39-08-812_com.snapchat.android.png

Mens hele resten av dagen satt hun i en rosa collegegenser når hun snappa for Team Livsstil ;) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekshibisjonisme på høyt nivå, slitsom å følge med på. Jeg har avfølget etter alle disse desperate bildene. Hun er bare blirt drøyere jo mer hun har gått ned i vekt tidligere, og dette er dårlig reprise.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke poenget med å dra den ned når hun streamer. Sitter hun sånn og spiller liksom? For å få flere til å se, eller?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 minutt siden, neiognei skrev:

Skjønner heller ikke poenget med å dra den ned når hun streamer. Sitter hun sånn og spiller liksom? For å få flere til å se, eller?

Og for at hun samler inn penger...sist var det visstnok til ny PC...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
16 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Ekshibisjonisme på høyt nivå, slitsom å følge med på. Jeg har avfølget etter alle disse desperate bildene. Hun er bare blirt drøyere jo mer hun har gått ned i vekt tidligere, og dette er dårlig reprise.

Og det er så digg å kunne dekke seg bak det argumentet om at hun er undertøysambassadør.....da er det fritt frem uansett virker det som....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde ikke så drøy utringning på Insta Story (samme beskjed der), så her har hun jobbet mer med toppen 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjele? Hun deler åpent på Snapchat foran hvem vet hvor mange følgere? Men for all del, rapporter i vei, blir sikkert tatt vekk.  😄

Syns bare et bilde sier mer enn alle ordene hun bruker om å ikke bruke kroppen for å få oppmerksomhet 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, hippyskippy skrev:

Stiling av en godt voksen dame å sitte sånn på kveldstid. 

Er dette noe og henge seg opp i at hun ikke har igjen glid låset? La henne få kle seg som hun vil for det har du ikke noe med og blande deg i og det ser jeg på som mobbing 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Finnwife skrev:

Stjele? Hun deler åpent på Snapchat foran hvem vet hvor mange følgere? Men for all del, rapporter i vei, blir sikkert tatt vekk.  😄

Syns bare et bilde sier mer enn alle ordene hun bruker om å ikke bruke kroppen for å få oppmerksomhet 

Det er hennes snap chat og du kan ikke fritt ta hennes egne bilder og dele på andre nett sider og alt av bilder Helene legger ut er hennes eget åndsverk. Har varslet Helene Drage om dette på snappen og på instagram om dette. 

https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2014/03/Bruker-du-tekst-og-bilder-fra-nettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Carina Maria skrev:

Raportert for og stjele bilde fra Helene Drage sin profil....... 

Tenker HD er veldig happy for at feks bilder deles på some!  Hun hadde ikke vært aktiv i nesten alle kanaler hvis hun ikke ønsket å bli "sett"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
12 minutter siden, Picketfence skrev:

Ærlig talt. Kall en spade for en spade i det minste. Det er ikke noen annen grunn til at hun viser frem kroppen sin enn alle andre. De er fornøyde med seg selv, ønsker å inspirere, og få tilbakemeldinger. 

Alle som er uenig er ikke hatere/mobbere. Ting er ikke så svart hvitt. 

Kunne aldri falle meg inn en gang for jeg SYNES HELENE DRAGE ER TØFF SOM TØRR OG VISE KROPPEN SIN :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Miranda16 skrev:

Tenker HD er veldig happy for at feks bilder deles på some!  Hun hadde ikke vært aktiv i nesten alle kanaler hvis hun ikke ønsket å bli "sett"

Det er straff bart og dele andes bilder uten tillatelse bare så du vet det og jeg har raportert det og det er prinsippet. Les lenken her du https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2014/03/Bruker-du-tekst-og-bilder-fra-nettet Det er ingen unskyldning for og ta bilder fra en snap chat konto til en blogger eller influencer. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Det er straff bart og dele andes bilder uten tillatelse bare så du vet det og jeg har raportert det og det er prinsippet. Les lenken her du https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2014/03/Bruker-du-tekst-og-bilder-fra-nettet

Ja, jeg leste det, men poenget er at jeg tror ikke feks influencere bryr seg nevneverdig om det. De er på sosiale medier for å få oppmerksomhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Ja, jeg leste det, men poenget er at jeg tror ikke feks influencere bryr seg nevneverdig om det. De er på sosiale medier for å få oppmerksomhet

Det vet du ikke noe om og det spiller ingen rolle om dem bryr seg eller ikke for det handler om prinsipp at man stjeler ikke andres eiendom som her er bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Picketfence
7 minutter siden, Carina Maria skrev:

Kunne aldri falle meg inn en gang for jeg SYNES HELENE DRAGE ER TØFF SOM TØRR OG VISE KROPPEN SIN :) 

Hva er det som ikke kunne falle deg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Picketfence skrev:

Hva er det som ikke kunne falle deg inn?

På det du skrev i kommentaren til meg før det men vi får vere enig at vi er uenig og jeg respekterer deg for dine meninger men krever respekt tilbake. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det vet du ikke noe om og det spiller ingen rolle om dem bryr seg eller ikke for det handler om prinsipp at man stjeler ikke andres eiendom som her er bilde. 

Hvorfor skriver du i så stor skriftstørrelse. Meld fra om dette til HD da, så får det være opptil henne hva hun vil gjøre med dette!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...