Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10281 Del Skrevet 26. januar 2019 4 minutter siden, Beatbox skrev: De hardeste kritikerne er de som har fulgt henne helt siden VG-bloggen...10 år tilbake og det er mye du ikke vet om henne. Ting hun har sagt osv osv...så ikke det minste rart at du forsvarer henne med nebb og klør. Jeg forstår ikke vitsen i at kritikerne følger hun på sosiale medier når dem har så mye i mot hun men dem velger det selv for ingen tvinger dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 26. januar 2019 #10282 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Jeg forsvarer når mange holder på og mobber henne og det godtar jeg ikke men husk jeg sa ikke hvor mobbingen skjer og jeg forsvarer når jeg ser en blogger blir rakket ned på og kritisert for det minste lille ting som hun gjør og har gjort. Alt er galt i følge kritikerne som at hun jobbet som pt og var over vektig, at hun tok slanke operasjon, at hun tørr og vise frem kroppen sin, at hun tørr og vere seg selv, etter veksten på håret, fargen på håret, hundene og alt dette og mer til er og rakke ned på en person Du oppfatter det som mobbing. Det er din mening om kritikken hun får. Lever man på utstilling slik hun gjør, så må man tåle kritikk...saklig kritikk. Hun har selv skrevet innlegg om at bloggere må tåle kritikk. Så hvorfor går hun da rett i strupen på de som kritiserer eller har en annen mening? Jo fordi når man er høy på seg selv så takler man ikke noe annet enn skryt/ros. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 26. januar 2019 #10283 Del Skrevet 26. januar 2019 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg forstår ikke vitsen i at kritikerne følger hun på sosiale medier når dem har så mye i mot hun men dem velger det selv for ingen tvinger dem. Altså; hun har brettet seg ut naken i VG, vært flere ganger på GMN så man kan nesten ikke unngå å få henne i trynet i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10284 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Beatbox skrev: Du oppfatter det som mobbing. Det er din mening om kritikken hun får. Lever man på utstilling slik hun gjør, så må man tåle kritikk...saklig kritikk. Hun har selv skrevet innlegg om at bloggere må tåle kritikk. Så hvorfor går hun da rett i strupen på de som kritiserer eller har en annen mening? Jo fordi når man er høy på seg selv så takler man ikke noe annet enn skryt/ros. Det gjør jeg og en kritikk kan vere konstruktiv og ikke konstruktiv og ikke konstruktiv kan vere så usaklig at det blir mobbing ut av det. Hun går i strupen når hun føler at kritikerne er så usaklige og ikke har noe konstruktivt og komme med og det er forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 26. januar 2019 #10285 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det gjør jeg og en kritikk kan vere konstruktiv og ikke konstruktiv og ikke konstruktiv kan vere så usaklig at det blir mobbing ut av det. Hun går i strupen når hun føler at kritikerne er så usaklige og ikke har noe konstruktivt og komme med og det er forståelig. Helt feil...hun går i strupen de aller fleste som ikke er enige med henne. Les kommentarene på IG f.eks...selv de som kommer med konstruktiv kritikk blir halshugget av HD. Og slik har det vært siden hun begynte å blogge for over 10 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10286 Del Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, Beatbox skrev: Altså; hun har brettet seg ut naken i VG, vært flere ganger på GMN så man kan nesten ikke unngå å få henne i trynet i perioder. Hun har et formål og det er og få dem som er over vektig til og like kroppen sin og det er det som har vert budskapet hennes men at kritikerne tolker det annerledes får bli dems problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 26. januar 2019 #10287 Del Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Hun har et formål og det er og få dem som er over vektig til og like kroppen sin og det er det som har vert budskapet hennes men at kritikerne tolker det annerledes får bli dems problem. Hun ville at folk skulle like den overvektige kroppen sin ETTER at hun selv ble overvektig er vel det rette å si.... regner med du vet om den historien hun hadde med Kristine siden du har fulgt henne så lenge?? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10288 Del Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, Rosasko skrev: Hun ville at folk skulle like den overvektige kroppen sin ETTER at hun selv ble overvektig er vel det rette å si.... regner med du vet om den historien hun hadde med Kristine siden du har fulgt henne så lenge?? Jeg forstår jo at kritikerne finner alt dem kan for og rakke ned på Helene og jeg har null interesse av den historien for det er rykter og det vet du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10289 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, panzerpølsa skrev: Ingen vits i å prøve å forklare CM hva flesteparten her mener og ser, hakk i plata der i gården. Greit å diskutere, men hun repeterer seg selv til det kjedsommelige, så ingen hensikt. Der måtte du gå løs på person og ikke sak synes det er flere som gjentar seg til den kjedsomelige jeg. Endret 26. januar 2019 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yng Plyng Skrevet 26. januar 2019 #10290 Del Skrevet 26. januar 2019 Helene Drage og ærlig er vel ikke to ord man hører ofte sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10291 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Yng Plyng skrev: Helene Drage og ærlig er vel ikke to ord man hører ofte sammen... Av oss som følger Helene Drage fast på sosiale medier og som har fulgt med hva hun har sagt er hun ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yng Plyng Skrevet 26. januar 2019 #10292 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Av oss som følger Helene Drage fast på sosiale medier og som har fulgt med hva hun har sagt er hun ærlig. For deg er hun ærlig, for oss andre lyver hun så det renner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10293 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) 1 minutt siden, Yng Plyng skrev: For deg er hun ærlig, for oss andre lyver hun så det renner. Nei for oss alle som følger henne fast på sosiale medier mener hun er ærlig og ikke vri på det som står skrevet. Endret 26. januar 2019 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yng Plyng Skrevet 26. januar 2019 #10294 Del Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Nei for oss alle som følger henne på sosiale medier skrev jeg. Ikke vri på det som står skrevet. Vi er da mange her som følger henne på sosiale medier som er uenige. Du kan kun snakke for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10295 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Yng Plyng skrev: Vi er da mange her som følger henne på sosiale medier som er uenige. Du kan kun snakke for deg selv. Vi er mange som følger henne på sosiale medier som ser og har forstått at hun er 100% ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016-2 Skrevet 26. januar 2019 #10296 Del Skrevet 26. januar 2019 21 minutter siden, Carina Maria skrev: Dette er Helene Drage før hun ble kjent og ikke den ærlige influenceren hun er nå. Synd men sant. Helene som influencer er og blir ærlig ❤️❤️❤️❤️❤️ Lärde du inget av AB-caset där du fick en ögonuppnare (liiiiiiite!) senare enn resten av oss? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10297 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) 1 minutt siden, Hei2016-2 skrev: Lärde du inget av AB-caset där du fick en ögonuppnare (liiiiiiite!) senare enn resten av oss? Raportert for bruker debatt. Tråden om Anne Brith er noe helt annet enn Helene Drage og viss du ikke liker at jeg støtter Helene Drag er det ditt problem og ikke mitt. Endret 26. januar 2019 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yng Plyng Skrevet 26. januar 2019 #10298 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Vi er mange som følger henne på sosiale medier som ser og har forstått at hun er 100% ærlig. Da bør du absolutt slutte å si alle, for da lyver du. Vi andre har sett hvor 'ærlig' hun virkelig er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #10299 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, Yng Plyng skrev: Da bør du absolutt slutte å si alle, for da lyver du. Vi andre har sett hvor 'ærlig' hun virkelig er... Raportert komentar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yng Plyng Skrevet 26. januar 2019 #10300 Del Skrevet 26. januar 2019 Hadde jeg vært HD hadde jeg vært flau. Hun sier noe og gjør noe helt annet, og det i såpass stor grad at folk følger henne kun for å le. Stygt selvfølgelig, men likefullt fakta. Jeg tror man skal være nokså ærlig om kropp og selvbilde om man skal holde lenge i det gamet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg