Gjest O.G. Skrevet 7. mars 2016 #221 Del Skrevet 7. mars 2016 2 timer siden, skruf skrev: (hun har og fått spørsmål om det i kommentarfeltet, om hvorfor hun ikke bruker seler, og da har hun bortforklart det med at det er pga bildene blir penere uten seler). Hæææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. mars 2016 #222 Del Skrevet 7. mars 2016 44 minutter siden, O.G. skrev: HææÆæ?? Det er litt lengre enn noen uker siden Jeg måtte dobbeltsjekke innlegget, og det skjedde rett før jul. Men ja, utifra bilder så bruker hun ikke seler i vogna på en snart ett-åring som sitter i sportsvogna, og som for ikke lenge siden ramlet ut og slo ut tre tenner. Selv om både hun og vogna skled i trappa, så kan det fortsatt skje at en så stor unge vrir seg rundt og ramler ut av ei vogn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. mars 2016 #223 Del Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: Det er litt lengre enn noen uker siden Jeg måtte dobbeltsjekke innlegget, og det skjedde rett før jul. Men ja, utifra bilder så bruker hun ikke seler i vogna på en snart ett-åring som sitter i sportsvogna, og som for ikke lenge siden ramlet ut og slo ut tre tenner. Selv om både hun og vogna skled i trappa, så kan det fortsatt skje at en så stor unge vrir seg rundt og ramler ut av ei vogn. Jeg trenger ikke å gå inn på bloggen for å tro deg, skruf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. mars 2016 #224 Del Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Jeg trenger ikke å gå inn på bloggen for å tro deg, skruf. Måtte dobbeltsjekke siden ei skrev at hun hadde ungen på armen da hun skled i trappa Skulle tro at sikkerhet kommer foran pene bilder.... (uansett så er det ganske tydelig at seler ikke blir brukt siden absolutt alle bilder, oppstilte og ikke-oppstilte er uten seler) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. mars 2016 #225 Del Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: Måtte dobbeltsjekke siden ei skrev at hun hadde ungen på armen da hun skled i trappa Skulle tro at sikkerhet kommer foran pene bilder.... (uansett så er det ganske tydelig at seler ikke blir brukt siden absolutt alle bilder, oppstilte og ikke-oppstilte er uten seler) Jeg røsj i kropp av det her. Ingen fornuftig mamma vil risikere noe sånt igjen, sist gang var det tenner, neste gang kan det være hodet og i verste fall død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 7. mars 2016 #226 Del Skrevet 7. mars 2016 Hadde mitt barn falt ut av vognen én gang fordi jeg ikke festet, hadde jeg pokker meg passa på at det IKKE skjedde igjen. Unger er lynkjappe, og kan fort bare kaste seg ut også. Men jeg finner ikke innlegget der hun skriver om dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. mars 2016 #227 Del Skrevet 7. mars 2016 3 timer siden, skruf skrev: Hun hadde han ikke på armen. Han satt i vognen, uten seler. Da hun skled så skled vognen også, og ungen datt ut. Hun fikk krass kritikk for det i kommentarfeltet, at hadde hun hatt seler på så hadde ikke ungen ramlet ut. Hun unnskyldte seg med at hun brukte alltid å feste på han selene etter trappen, men skulle fra nå av begynne å feste på han selene allerede inne før de gikk ut. Tviler på at det ble gjennomført siden alle bilder av han konsekvent er uten seler. (hun har og fått spørsmål om det i kommentarfeltet, om hvorfor hun ikke bruker seler, og da har hun bortforklart det med at det er pga bildene blir penere uten seler). Okei, da beklager jeg, i innlegget så skrev hun ikke noe om vogn, så da antok jeg at hun holdt han. Så nå i kommentarfeltet at hun skrev vogn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. mars 2016 #228 Del Skrevet 7. mars 2016 2 minutter siden, Birdo skrev: Okei, da beklager jeg, i innlegget så skrev hun ikke noe om vogn, så da antok jeg at hun holdt han. Så nå i kommentarfeltet at hun skrev vogn. Hun skrev i innlegget også, at hun satte han i vognen for så å gå ut Men, det blir jo bare flisespikkeri fra min side. Ungen satt i vogna og ramlet ut, slo ut tre tenner, og fortsatt så legger hun ut bilder der han ikke har seler på seg. Likedan det innlegget der gutten satt i en bilstol fremovervendt, da av den type bilstol som har trepunktsele og er ei pute med rygg (som skal brukes fra ca fire års-alderen), i besteforeldrenes bil. Da hun ble gjort obs på det i kommentarfeltet så forsvarte hun seg med at det var hun ikke klar over, og at de skulle ordne et bilsete for barnets alder/vekt så snart som mulig. Hun fremstiller seg som ganske moden i innleggene sine, men når det kommer til sånne punkter som sikkerhet så lyser det igjennom at hun er ikke så moden likevel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. mars 2016 #229 Del Skrevet 7. mars 2016 15 timer siden, Snurten1 skrev: Gravid igjen? Hun ble gratulert i kommentarfeltet her om dagen. Jeg la igjen en kommentar hvor jeg spurte, hun svarte ikke. Graviditet nr 2 kom som en bombe. NOT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 7. mars 2016 #230 Del Skrevet 7. mars 2016 Tviler på at hun er gravid. hu skrev jo her om dagen at hu skulle gi bort babyklærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. mars 2016 #231 Del Skrevet 7. mars 2016 2 timer siden, skruf skrev: Hun skrev i innlegget også, at hun satte han i vognen for så å gå ut Men, det blir jo bare flisespikkeri fra min side. Ungen satt i vogna og ramlet ut, slo ut tre tenner, og fortsatt så legger hun ut bilder der han ikke har seler på seg. Likedan det innlegget der gutten satt i en bilstol fremovervendt, da av den type bilstol som har trepunktsele og er ei pute med rygg (som skal brukes fra ca fire års-alderen), i besteforeldrenes bil. Da hun ble gjort obs på det i kommentarfeltet så forsvarte hun seg med at det var hun ikke klar over, og at de skulle ordne et bilsete for barnets alder/vekt så snart som mulig. Hun fremstiller seg som ganske moden i innleggene sine, men når det kommer til sånne punkter som sikkerhet så lyser det igjennom at hun er ikke så moden likevel. At en forelder ikke vet hvordan bilsete skal sitte er, beeeeeyonde me!! Er det mulig?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. mars 2016 #232 Del Skrevet 7. mars 2016 Hun legger ut mange gravidbilder om dagen, det er sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 8. mars 2016 #233 Del Skrevet 8. mars 2016 Ser at folk spør i kommentarfeltet om hun er gravid, og hun unngår glatt å svare.. Hun svarer på alt annet da Også skrev hun "går det ikke ann at kvalme kan være noe annet" eller noe sånn, men når noen da spør om hun faktisk ikke bare kan svare - vel da svarer hun ikke Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 9. mars 2016 #234 Del Skrevet 9. mars 2016 Det må jo være utrolig slitsomt hvis hun er gravid igjen nå. Hun er ikke sammen med barnefaren, de bare bor sammen. Sønnen er vel ikke engang fylt året og hun har akkurat søkt seg inn igjen på skole og ikke minst: hun er 17 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 9. mars 2016 #235 Del Skrevet 9. mars 2016 Hun irriterer meg. Tror hun er all that.. Hun er veldig umoden og lite oppdatert. Syter ubegresenet, hele tiden. Burde fokusere på utdanning og la bloggen ligge. Lurer på om hun lever av bloggen? Og om hun kan det når hun er tilbake på skolebenken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. mars 2016 #236 Del Skrevet 9. mars 2016 Hvis hun ikke er smelt på tjukken er det bare teit å fyre under ryktene på den måten som hun gjør ved å ikke svare på spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 9. mars 2016 #237 Del Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Hvis hun ikke er smelt på tjukken er det bare teit å fyre under ryktene på den måten som hun gjør ved å ikke svare på spørsmålet. hun liker vel oppmerksomheten rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. mars 2016 #238 Del Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, Boneli skrev: hun liker vel oppmerksomheten rundt det. Det tror jeg er godt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. mars 2016 #239 Del Skrevet 9. mars 2016 Ryktene om graviditet som hun hverken avkrefter eller bekrefter gjør jo at hun klatrer oppover på blogglisten... Greit nok at hun ikke vil si noe så tidlig hvis det skulle vise seg at hun er gravid, men da kan hun også droppe å legge opp til spekulasjoner. Men som sagt så er det en effektiv måte å komme seg opp og frem på blogglisten. Både villapaprika og rannveig heitmann gjorde det samme, så kjent taktikk det. For hennes del så håper jeg virkelig hun venter noen år med nestemann sånn at hun iallefall får fullført vgs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 9. mars 2016 #240 Del Skrevet 9. mars 2016 Med fare for å kaste stein i glasshus, så gi jenta litt takhøyde. Hun er bare 17 år men gjør så godt hun kan. Har dere glemt hvordan det er å være 17? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg