Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fadder for et barn som kun ønsket selskap. Jeg hadde mistet kontakt med foreldrene for mange år siden og ble ikke bedt på festen. Jeg så ingen grunn til å gi barnet penger. Mor presterte å legge ut på facebook at det stakkars barnet hennes hadde faddere som "ikke engang gadd å bidra på den store dagen". Ja, hun er på Hønehjørnet og ja, hun har gått livets harde skole.

Vet også om en annen familie som har hatt den løsningen for sine fire eldste barn og skal sikkert gjøre det samme for sine tre yngste.

Anonymkode: c9738...89d

Herregud!

Det er ille nok at ikke-troende utfører en religiøs plikt "bare fordi", men at de dropper plikten og kun tar festen, tar kaka! Skal jeg bare ta bryllupsfesten for å få gaver, og droppe selve giftemålet? Hvilken mor tillater dette?! Fy, så frekt.

Totalt lattelig at hun i tillegg kritiserer folk som ikke har kontakt med barnet for å ikke gi det penger helt uten grunn?

Jeg håper at du svarte på det innlegget, i all offentlighet? Hun høres ekstremt urimelig ut, og ikke veldig opptatt av å oppdra barnet sitt til å ha gode verdier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fadder for et barn som kun ønsket selskap. Jeg hadde mistet kontakt med foreldrene for mange år siden og ble ikke bedt på festen. Jeg så ingen grunn til å gi barnet penger. Mor presterte å legge ut på facebook at det stakkars barnet hennes hadde faddere som "ikke engang gadd å bidra på den store dagen". Ja, hun er på Hønehjørnet og ja, hun har gått livets harde skole.

Vet også om en annen familie som har hatt den løsningen for sine fire eldste barn og skal sikkert gjøre det samme for sine tre yngste.

Anonymkode: c9738...89d

:hakeslepp: Synes ikke noe om slike offentlige krangler, men her håper jeg du satt henne på plass i kommentarfeltet. Man gir da ikke gaver til en som 1) ikke konfirmeres, 2) ikke inviterer deg i selskapet, 3) man ikke har noen som helst kontakt med. 

Anonymkode: 83fa6...135

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere at hun har tatt slankeoperasjon? 

Anonymkode: 2dde6...891

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere at hun har tatt slankeoperasjon? 

Anonymkode: 2dde6...891

Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sprakk jeg! I dag klarte jeg ikke å la vær å kommentere! Føler faktisk en liten skam at jeg har deltatt 😅 Det var en tråd der noen spør om hennes mann er den eneste som ikke har gratulert henne med (kvinne)dagen. Ei svarer «ja han sa det, men sa han skulle slutte å med det feminist tullet og kunne gratulerer med når det finnes en mannedag». Jeg kommenterte kort «det er en mannsdag, 19. November. Det «feministiske tullet» har gitt deg stemmerett». 

Føler faktisk en liten skam. 

Anonymkode: 2ac4f...486

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poster det i riktig tråd denne gangen. 

 

''Hva er det merkeligste som har skjedd deg på et ons''

I skrivende stund er det 556 kommentarer.

Jeg klarer ikke forstå hvorfor noen ønsker å brette ut sexlivet sitt foran 80.000 andre mennesker.

Anonymkode: 68a73...a37

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart sjefshøne har hatt råd til slankeoperasjon, nå lar hun jo diverse skjønnehetssalonger reklamere i gruppa si. Trodde det var godt kjent at det ikke er lov å reklamere for tilbudspriser på botox, men sannelig glimter salongen til med åpningstilbud og kun 1000 kr for "b.tx". Er det noe sted man kan melde ifra om dette? 

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart sjefshøne har hatt råd til slankeoperasjon, nå lar hun jo diverse skjønnehetssalonger reklamere i gruppa si. Trodde det var godt kjent at det ikke er lov å reklamere for tilbudspriser på botox, men sannelig glimter salongen til med åpningstilbud og kun 1000 kr for "b.tx". Er det noe sted man kan melde ifra om dette? 

Anonymkode: d3d54...34f

Så debatten på nrk i går, der ble det tatt opp dette med kosmetiske inngrep og reklame for dette, og det er faktisk ikke ulovlig å reklamere for dette

Anonymkode: 8a41e...94f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart sjefshøne har hatt råd til slankeoperasjon, nå lar hun jo diverse skjønnehetssalonger reklamere i gruppa si. Trodde det var godt kjent at det ikke er lov å reklamere for tilbudspriser på botox, men sannelig glimter salongen til med åpningstilbud og kun 1000 kr for "b.tx". Er det noe sted man kan melde ifra om dette? 

Anonymkode: d3d54...34f

Kanskje Helsetilsynet? Du kan forsøke der og se om de kan hjelpe deg til riktig instans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart sjefshøne har hatt råd til slankeoperasjon, nå lar hun jo diverse skjønnehetssalonger reklamere i gruppa si. Trodde det var godt kjent at det ikke er lov å reklamere for tilbudspriser på botox, men sannelig glimter salongen til med åpningstilbud og kun 1000 kr for "b.tx". Er det noe sted man kan melde ifra om dette? 

Anonymkode: d3d54...34f

Botox er reseptbelagt legemiddel, så det er ikke lov å reklamere for dette. Fillers derimot er ikke et legemiddel

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/9/2018 at 8:30 AM, AnonymBruker said:

Poster det i riktig tråd denne gangen. 

 

''Hva er det merkeligste som har skjedd deg på et ons''

I skrivende stund er det 556 kommentarer.

Jeg klarer ikke forstå hvorfor noen ønsker å brette ut sexlivet sitt foran 80.000 andre mennesker.

Anonymkode: 68a73...a37

Er over 1000 kommentarer der nå, flere bekjente av meg. Hun ene som skrev er barnehageansatt hos søsteren min sin sønns barnehage... det fant jeg ut ved å klikke på profilen hennes. jeg tok screenshot og sendte avgårde til søsteren min. Tragisk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jentefranorge skrev:

Er over 1000 kommentarer der nå, flere bekjente av meg. Hun ene som skrev er barnehageansatt hos søsteren min sin sønns barnehage... det fant jeg ut ved å klikke på profilen hennes. jeg tok screenshot og sendte avgårde til søsteren min. Tragisk!

Hva hun gjør i sitt privatliv har vell ikke søsteren din noe med?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Fluffe skrev:

Hva hun gjør i sitt privatliv har vell ikke søsteren din noe med?

Jeg bryr meg ingenting dersom ting i privatlivet gjøres privat. Å dele ting om sexlivet sitt i en gruppe med mange tusener i en Facebookgruppe anser ikke jeg som privat. 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, jentefranorge skrev:

Er over 1000 kommentarer der nå, flere bekjente av meg. Hun ene som skrev er barnehageansatt hos søsteren min sin sønns barnehage... det fant jeg ut ved å klikke på profilen hennes. jeg tok screenshot og sendte avgårde til søsteren min. Tragisk!

Hvorfor i all verden gjorde du det? Jeg hadde ikke ønsket å vite noe om sexlivet til de ansatte i mine barns barnehage og hadde blitt fly forbanna på deg.

Anonymkode: 841d0...396

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i all verden gjorde du det? Jeg hadde ikke ønsket å vite noe om sexlivet til de ansatte i mine barns barnehage og hadde blitt fly forbanna på deg.

Anonymkode: 841d0...396

Hhaha jeg kjenner søsteren min bedre enn du gjør! Hun synes det var tragisk morsomt ;) ble langt ifra forbanna. Ikke alle reagerer som deg;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ingenting dersom ting i privatlivet gjøres privat. Å dele ting om sexlivet sitt i en gruppe med mange tusener i en Facebookgruppe anser ikke jeg som privat. 

Anonymkode: 2134f...923

Hun er fortsatt ikke på jobb.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Hhaha jeg kjenner søsteren min bedre enn du gjør! Hun synes det var tragisk morsomt ;) ble langt ifra forbanna. Ikke alle reagerer som deg;)

Patetisk og stygt gjort av deg å sladre og mobbe andre

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Patetisk og stygt gjort av deg å sladre og mobbe andre

Anonymkode: b2c0c...770

Altså hallo. Når skal folk forstå at å ukritisk dele personlig informasjon på internett kan få konsekvenser?! Taushetsplikt i en facebookgruppe finnes ikke!

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/9/2018 at 12:46 PM, AnonymBruker said:

Så debatten på nrk i går, der ble det tatt opp dette med kosmetiske inngrep og reklame for dette, og det er faktisk ikke ulovlig å reklamere for dette

Anonymkode: 8a41e...94f

Som nevnt over her er det ulovlig å reklamere for legemidler. Botox er en nervegift og skal settes av lege eller sykepleier, i motsetning til fillers. Gansker utrolig at de da allikevel bryter loven ved å reklamere for disse injeksjonene, skulle tro utdannelse ga kunnskap nok til å vite at det ikke er lovlig... 

Hønehjørnet ass. 

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...