Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Perle skrev:

:skratte:

Lurer på hvilket kapittel disse utblåsningene vil ligge under...Jeg foreslår tittelen «jævla sutrekjerringer- her skal vi kose oss!»

herregud, så lite sjarmerende - du driver en fb-gruppe som holdes i live av ANDRES innlegg, kom deg ned fra den høye hesten din. Blir helt matt av trassanfallene der inne.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser for meg at boka om Hønehjørnet blir veldig interessant når flesteparten av innleggene handler om hva slags farge hønene har på øya sine (etterfulgt av tusen nærbilder av øyne, med kommentarer om at fargen skifter etter vær, humør, dagen eller måneden), navnetråder (etterfulgt av tusen kommentarer med det ene navnet sjeldnere enn det andre og kommentarer som «prinsessa mi er den eneste i hele verden med sitt navn»), «jeg har mista lommeboka/nøklene/forstanden, er det noen synske som kan fortelle meg hvor den er?»-tråder og diverse diskusjoner om når alle prinsene og prinsessene som finnes i dette landet legger seg og hvilke rutiner de har hjemme,  etterfulgt av kommentarer fra mødre som vet bedre enn alle andre. Alt dette blandet inn med detaljer om hønenes   - og mennenes - sexliv, helseproblemer og familieproblemer, samt et og annet innlegg om utbetalinger/klager på NAV. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Zoey skrev:

Mine innlegg hvor jeg har kopiert kommentarer direkte, uten navn har blitt stående. 

Tenkte på ta noen minutter å gjøre det med den bok-tråden. Det er over 90% negativt. Folk kritiserer at et par stk skal tjene penger på dette, at en lukket gruppe som ble sagt skulle være hemmelig må skal trykkes, at det ikke er lovlig og at det er en teit idé. 

Men du må gjerne liste opp kommentarer direkte, Døgnvill :) tror ikke det er i mot reglene når navn blir skjult. 

Det er jo litt rart at sjefshønen skal skrive bok om dette hjørnet. Har ikke medlemmene der inne "taushetsplikt"? Trodde det gjaldt admins også...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bortre fra forumet her lenge og det er bare trist å komme inn og se at den facebook gruppa fortsatt får lov å holde på. Maktsyke kjerringer fra livets harde skole :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd der inne hvor jeg føler ca halvparten av innleggene er skikkelig vanskelig å forstå. 

Jeg lurer på om boken blir like språklig mystisk som enkelte av disse. Starter med hovedinnlegget (som det gikk an å forstå!):

Sitat

Skal vi ha en tråd som vi kan le av ?. Fortell noe du har gjort så du kan le av i mange år i ettertid bare ved å tenke på det . :). Jeg kan begynne. Jeg var på rideleir i en stall hvor jeg hørte om en "hjemsøkt" gård som ikke var langt unna. Så jeg måtte jo selvsagt gå å besøke det huset på gården der å gå inn i huset.  Jeg husker ikke klokkeslettet, men det var mørkt der så jeg hadde med meg en lykt å gikk inn i huset :) .  Jeg ble sittende der jeg vet ikke hvor lenge å gikk rundt i huset å kikket, men det var helt tomt å ingenting skjedde. Så jeg tenkte jeg skulle tulle med de i stallen.  Så jeg sprang i stallen å skrek at det spøkte på den gården og det var ikke tull en gang. Tok en snarvei tilbake på plassen å ventet på at noen skulle dukke opp :P.  Det var helt mørkt ute å siden det ikke var noe lys i huset og mørke gardiner trukket for så kunne de ikke se meg, bare en skygge når lommelykta gikk på . Så jeg lyste med den å vifta i gardinene. Gikk over plasser det knirka . Måtte holde meg for å ikke le meg i hel der :P. De skrek å sprang for livet ned til stallen. Plutselig var nesten hele stallen der . Jeg skremte nesten hele stallen, og dagen etterpå kom de å sa det spøkte i huset osv. Jeg fortalte de til slutt at det var jeg som hadde holdt på :P . Jeg måtte bevise det ved å gå inn i huset å vinke hehe.

Noen svar, endel fikk meg til å tenke Hæ, hva? etter flere gjennomlesinger. 

Sitat

Meg å ei veninna har vært venner siden 1 klasse. Å en dag når me va små sov eg hos henne. Så hadde vi di gamleste telefonene med sånn figurer på av tegn osv. Så sendte hu meg en der det sto , denne frosken sa at han var din venn, så jeg drepte han for at du er min venn. Å meg å veninna mi som me grein å eg tisset på meg i køyesengen å måtte låne stemoren hennes sin bukse! Så dette husker vi sååå godt enda å ler oss ihjel hver gang vi ser en frosk 😅🐸🐸

Sitat

Jeg gikk med tammrotta mi i jakkelomma en sommerdag da ei eldre dame stopper opp å peker på lomma mi som beveger seg å spør " hva har du i lomma de ???.  Hun kom bort å var interessert i  jakkelommen som beveget på seg. Før jeg fikk si at jeg hadde rotta der så stakk rotta opp hodet av lomma å sa " titt tei". Dama kasta alt hun hadde i armene. Skrek ut ROTTTTE  å sprang så fort beina kunne ta henne. . :P

Sitat

Jeg møtte en venn på senteret  (litt bakgrunnsinfo; jeg hadde hilst på mammaen hans en gang før et par år tidligere)
Vi sto og snakket da en "eldre" dame kom bort og gav han en klem og stelte seg ved siden av han. Han sier med et smil; du har møtt dama mi? Og ler og sier; jeg har hilst på mammaen din før ja! 
Denne fyren har det med å spøke, men denne gangen var det visst ikke en spøk..han hadde da finner seg en dame som jeg mente bar kliss lik mammaen hans.. 
Jeg ble så flau og det ble visst hun å så jeg bare gikk..
🙈

Sitat

Jeg og ei veninne skulle søke fritak i Norsk på VGs.. vi gikk inn til hun som skulle ha søknaden, og var meget fornøyde da alt var i skjønneste orden! 
Damen leste på søknaden og med det samme oppdager vi at vi hadde skrevet norKs! Og på toppen av det hele var det et fotspor over hele arket🙈 
Damen lo, og merkelig nok fikk vi fritak 😂

Sitat

Skal jeg begynne å skrive, så kan jeg holde på resten av dagen og tråden blir sikkert 10000 m lang 🙈🤣

Sitat

Jeg er ingen reser på kano roing, det var nok ikke TAGGET JENTE eller.  Vi mistet kontroll. Og rett før hadde da noen i klassen snakket om at dem ville rafte med kanoen ned den fossen. Men læreren syns det kanske ikke var så lurt.  Men jeg og TAGGET JENTE vi havnet jo ned i der vi. Stive av skrekk skreik vi FRODE( ene læree) vi velte heldigvis ikke. Dæven vi var redde. Og siden det gikk bra med oss, ville resten av klassen. Alle andre havnet i vanne 😆 morsome med det var å sette to små jenter i en kano alene, det går gæli det.

Sitat

Jeg satt meg fast på et senter og stod der noen timer... et team på 4 brannmenn i full uniform kom med en gigantisk tang og måtte utvide gjerde jeg satt kneet fast i for så å dra meg ut.... 
Var 3 etg.. i første hadde noen konsert, jeg stod i 2etg og mannen som sang merket dette og slengte inn i sangen 'hu sitter fast med kneet..' Så alle etg vær fulle av folk som skulle se at jeg satt fast, og han fikk publikum 😅

Godt noen av disse fikk fritak fra norks. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye sjefshøna tjener på slike samarbeid og annonser?

 

831ACCED-8E9F-4B13-84E0-B0E3E5D04134.jpeg

Anonymkode: 2491d...788

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor mye sjefshøna tjener på slike samarbeid og annonser?

 

831ACCED-8E9F-4B13-84E0-B0E3E5D04134.jpeg

Anonymkode: 2491d...788

Nok til at annonsøren ikke har råd til korrektur? :skratte:

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

‘Ikke, glem & book. NÅ! ’

Hvor mange feil er det mulig å få inn i en så kort setning?? 

Anonymkode: a1142...84b

Når en bedrift som tilbyr estetiske operasjoner bryr seg så lite om kvalitet at de ikke gidder spørre en 10.klassing med ståkarakter i norsk om å se over promoplakaten deres...

Tror jeg står over.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Herregud jeg begynner å bli grundig lei den gjengen med admins. 

At man kan komme med konstruktiv kritikk i andre tråder er greit, men så fort man er en anelse negativ til sjefhønas sinnsyke ideer så blir det faen meg månelyst.

At hun klikker i vinkler og klager over hvor mye arbeid det er osv har ingen effekt lenger. Det er forventet atferd minst en gang i måneden. 

Ting jeg skulle ønske jeg kunne si, men ikke kan pga jeg ikke vil bli utestengt fra min drama-leverandør:

1. Hvis det er så jæææævlig å holde på, slutt. Ingen bryr seg hvem som er admin. Dere har ikke makt. Jeg pleier ikke å se ned på folk, men summen av oppførselen til «styret» får meg til å spy. 

2. Vipper, reklame, slankeoperasjon, bok, dobbeltmoral. Jeg skjønner at penger er et problem, men da gjør man som resten og skaffer seg en god og ordentlig jobb. Siden man ikke får dekket slanking av staten så er det en grunn til det. Makan til tigging og grådighet. 

3. Hvis gårsdagens tråd var å oppfatte som hets så har admin virkelig misforstått begrepet. At man går ut med en sånn idè og forventer kun positive tilbakemeldinger tyder utelukkende på at sjefen selv ikke lever i samme virkelighetsoppfatning som majoriteten. SELVFØLGELIG vil ikke folk synes dette er en kjempe idè. Hva faen forventer du?

4. Majoriteten av medlemmene, meg selv inkludert, er ikke der for å være «del av et flott samfunn». Vi er der for underholdning og skadefryd. Altså, en dame som spiser en kongle (fordi hun hadde lest det var slankende!) og ikke skjønner hvorfor hun har vondt i halsen samt har allergisk reaksjon. Det er de gullkorna jeg er der for og jeg kan garantere at jeg har screenshottet alt som er spennende nok. Jeg er nok heller ikke den eneste. Så ikke kom her å si at det er et samfunn hvor folk støtter hverandre. Det er et samfunn hvor vi med dramafritt liv går for å få vår fix. 

Det var godt å få ut. 

Anonymkode: c8f2b...90c

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2018 den 20.08, jentefranorge skrev:

Ei som fortalte hun ble fridd til under anal sex 😂😂🙈😝 Takk for informasjonen, jeg satt akkurat å lurte på hvordan du ble fridd til 😝😜

Var ikke det printscreen fra kvinneguiden her? Husker det innlegget godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

4. Majoriteten av medlemmene, meg selv inkludert, er ikke der for å være «del av et flott samfunn». Vi er der for underholdning og skadefryd. Altså, en dame som spiser en kongle (fordi hun hadde lest det var slankende!) og ikke skjønner hvorfor hun har vondt i halsen samt har allergisk reaksjon. Det er de gullkorna jeg er der for og jeg kan garantere at jeg har screenshottet alt som er spennende nok. Jeg er nok heller ikke den eneste. Så ikke kom her å si at det er et samfunn hvor folk støtter hverandre. Det er et samfunn hvor vi med dramafritt liv går for å få vår fix. 

Det var godt å få ut. 

Anonymkode: c8f2b...90c

Skjedde virkelig det der med konglen? 😂😂 

Forøvrig helt enig i det du skriver, veldig bra skrevet!

Anonymkode: a2c2f...fa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, GulSitron skrev:

Var ikke det printscreen fra kvinneguiden her? Husker det innlegget godt. 

Kanskje du tenker på han som hadde knytt ringen rundt penis og skrevet noe på penisen sin, for så å be dama gi han en bj :fnise: den var fra kg hvert fall

Anonymkode: a2c2f...fa1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som spurte om det var noen som slet med sjalusi. En som svarer at det gjør hun og at hun for litt siden ble så sjalu at hun kastet forlovelsesringen, og at hun ble så utafor at det endte med at hun ble lagt inn. Noen tipser om parterapi, men det har hun ikke tro på. De må bare bli bedre på å kommunisere og hun må slutte å overreagere for det var bare en bagatell hun ble sur for. 

Også legger hun ut bildet av hun igår har tatt tatovering av forbokstavene hans i hele nakken fordi «de har vært gjennom så JÆVLIG mye. At de fortsatt er sammen etter mange ganger ut og inn og alt. Men de greier seg ikke uten hverandre.»

 

Lurt...

Anonymkode: a157f...4aa

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er flere her som ønsker å lese boken hvis den kommer ut :lur:

Vil bare gi en pen påminnelse om at det er mulig å låne den fra ditt nære bibliotek og at hvis biblioteket ikke har kjøpt den inn, så kan dere låne den på fjernlån. :plystre: gratis :kyss2:

Anonymkode: 3a49d...469

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro det er flere her som ønsker å lese boken hvis den kommer ut :lur:

Vil bare gi en pen påminnelse om at det er mulig å låne den fra ditt nære bibliotek og at hvis biblioteket ikke har kjøpt den inn, så kan dere låne den på fjernlån. :plystre: gratis :kyss2:

Anonymkode: 3a49d...469

Bibliotek kjøper ikke inn alle bøker som trykkes. Og håper, håper, håper at de aldri kjøper inn denne, for bibliotekene er ofte den største inntekten til forfattere som utgis for første gang. 

Anonymkode: 0598f...165

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bibliotek kjøper ikke inn alle bøker som trykkes. Og håper, håper, håper at de aldri kjøper inn denne, for bibliotekene er ofte den største inntekten til forfattere som utgis for første gang. 

Anonymkode: 0598f...165

Enig. Det er ikke nødvendigvis et problem for meg at de skal kunne tjene penger på dette, men en slik bok har ingenting i et bibliotek å gjøre. Det er et sted for kunnskap, dette er søppel. 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei som spør om hvilke uvanlige husdyr og kjæledyr folk har.

De fleste svarene er bilder av blant annet katter, kyr og rotter :sFun_sleeping:

Endret av penny_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, penny_ skrev:

Det er ei som spør om hvilke uvanlige husdyr og kjæledyr folk har.

De fleste svarene er bilder av blant annet katter, kyr og rotter :sFun_sleeping:

Kunne kanskje blitt imponert hvis noen hadde hatt elefant. 

Nå har jo reptiler blitt veldig vanlig. (Altså slanger, gekko, iguan etc)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...