Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, GulSitron skrev:

Kunne kanskje blitt imponert hvis noen hadde hatt elefant. 

Nå har jo reptiler blitt veldig vanlig. (Altså slanger, gekko, iguan etc)

Iguaner er fremdeles ulovlig, men detaljer detaljer :P 

Anonymkode: 0fca5...eba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er ikke nødvendigvis et problem for meg at de skal kunne tjene penger på dette, men en slik bok har ingenting i et bibliotek å gjøre. Det er et sted for kunnskap, dette er søppel. 

Anonymkode: 913e2...866

Det finnes nå romaner der også

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes nå romaner der også

Anonymkode: b2c0c...770

Ja. Tilogmed sagaen om isfolket 

Anonymkode: e739b...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva??? Kan arbeidsgiver kreve at man kommer på jobb inne i -40 ute og at man selv skal bekoste taxi fordi man ikke vil risikere å ødelegge bilen sin? 

 

Hva skjer med den kommende generasjon egentlig? 

91B89236-CA72-4A95-AF5D-093F7F43D079.jpeg

Anonymkode: 556c5...7c6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva??? Kan arbeidsgiver kreve at man kommer på jobb inne i -40 ute og at man selv skal bekoste taxi fordi man ikke vil risikere å ødelegge bilen sin? 

 

Hva skjer med den kommende generasjon egentlig? 

91B89236-CA72-4A95-AF5D-093F7F43D079.jpeg

Anonymkode: 556c5...7c6

Haha, herreguuuud, hva er galt med verden?! Forskjell på folk, si. Hilsen hun med tre jobber.

Anonymkode: 20543...43c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva??? Kan arbeidsgiver kreve at man kommer på jobb inne i -40 ute og at man selv skal bekoste taxi fordi man ikke vil risikere å ødelegge bilen sin? 

 

Hva skjer med den kommende generasjon egentlig? 

91B89236-CA72-4A95-AF5D-093F7F43D079.jpeg

Anonymkode: 556c5...7c6

*lapp på døra på den lokale kiwien* «beklager, butikken er stengt i dag da de ansatte mente det for kaldt til å møte opp på jobb». 

Anonymkode: 2ac4f...486

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, penny_ said:

Det er ei som spør om hvilke uvanlige husdyr og kjæledyr folk har.

De fleste svarene er bilder av blant annet katter, kyr og rotter :sFun_sleeping:

Det er jo veldig vanlig på hønehjørnet, folk spør om en spesifik ting og folk svarer i hytt og pine. Feks.

Hvilken farge av rødt og blått er din favoritt? Typiske svar: « liker ingen av dem, begge er stygge» eller «favoritt fargen min er rosa» . Så ivrige å svare at de ikke bryr seg om spørsmålet 😂

eller nevn uvanlige guttenavn, så kommer typisk «Thomas», «Rune» etc (vanlige navn som er normale i landet)

 

Endret av jentefranorge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun som hele tiden legger ut bilde av slangen sin. Jeg bryr meg ikke om slanger, men jeg blir øverrasket overs behovet om å legge ut bilde av kjæledyret sitt flere ganger i uken. Kanskje jeg skal begynne å poste bilde av hunden min der 3 ganger uken ;) også hver gang hun legger ut disse slangene sine, får hun sterke reaksjoner knyttet til frykt for slanger. Jeg mener ikke hun ikke skal legge ut bilder fordi folk ikke tåler slanger, men jeg skjønner ikk hvorfor hun på liv og død måååå legge ut bilde av slangen sin hele tiden, og i tillegg når folk ikke vil se.,, jeg bryr meg ikke om bilder av noen kjæledyr, samme om det er slange eller hund :) Hadde noen holdt på slikt med hunden, katten eller elefanten sin, hadde jeg også synes det var merkelig 

Endret av jentefranorge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 12.26, Zoey skrev:

En tråd der inne hvor jeg føler ca halvparten av innleggene er skikkelig vanskelig å forstå. 

Jeg lurer på om boken blir like språklig mystisk som enkelte av disse. Starter med hovedinnlegget (som det gikk an å forstå!):

Noen svar, endel fikk meg til å tenke Hæ, hva? etter flere gjennomlesinger. 

Godt noen av disse fikk fritak fra norks. 

Herregud, jeg orket ikke lese alle kommentarene. Er det mulig å skrive så dårlig norsk? Husker jeg skrev sånn på barneskolen.. :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den ene siden har jeg veldig lyst til å lese innlegg i denne gruppen, på den andre er dette definitivt ikke noe jeg vil ha knyttet til navnet mitt! Her snakker vi indre strid! :ler: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vampen skrev:

På den ene siden har jeg veldig lyst til å lese innlegg i denne gruppen, på den andre er dette definitivt ikke noe jeg vil ha knyttet til navnet mitt! Her snakker vi indre strid! :ler: 

Godt jeg er glad i copy paste og er sykemeldt for tiden :P

Skal jeg jakte litt snacks for deg? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Zoey skrev:

Godt jeg er glad i copy paste og er sykemeldt for tiden :P

Skal jeg jakte litt snacks for deg? 

Jaaaaaaaa, please do! :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vampen skrev:

Jaaaaaaaa, please do! :blomst: 

Beste jeg fant fra I dag er dette bildet vedlagt. Endel som kommenterer at djevelen hadde tatt dem for lengst og at de hadde vært døde for mange år siden, men sjokkerende kite oversharing der enn så lenge... Snike videre. 

 

FB_IMG_1519908034677.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fffffff. 

Det var en post om intimbarbering jeg kopierte masse fra også klikka KG. Vel, kanskje jeg finner noe senere i kveld. 

Det er verdt et medlemskap om du kjeder deg endel :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Zoey skrev:

Beste jeg fant fra I dag er dette bildet vedlagt. Endel som kommenterer at djevelen hadde tatt dem for lengst og at de hadde vært døde for mange år siden, men sjokkerende kite oversharing der enn så lenge... Snike videre. 

 

FB_IMG_1519908034677.jpg

 

4 minutter siden, Zoey skrev:

Fffffff. 

Det var en post om intimbarbering jeg kopierte masse fra også klikka KG. Vel, kanskje jeg finner noe senere i kveld. 

Det er verdt et medlemskap om du kjeder deg endel :P

Oh Lord! :ler: 

Takket være KG er jeg allerede medlem i andre raringgrupper, og har fått noen kommentarer på det IRL. Så nei, Hønehjørnet tør jeg definitivt ikke å melde meg inn i. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jentefranorge skrev:

Og hun som hele tiden legger ut bilde av slangen sin. Jeg bryr meg ikke om slanger, men jeg blir øverrasket overs behovet om å legge ut bilde av kjæledyret sitt flere ganger i uken. Kanskje jeg skal begynne å poste bilde av hunden min der 3 ganger uken ;) også hver gang hun legger ut disse slangene sine, får hun sterke reaksjoner knyttet til frykt for slanger. Jeg mener ikke hun ikke skal legge ut bilder fordi folk ikke tåler slanger, men jeg skjønner ikk hvorfor hun på liv og død måååå legge ut bilde av slangen sin hele tiden, og i tillegg når folk ikke vil se.,, jeg bryr meg ikke om bilder av noen kjæledyr, samme om det er slange eller hund :) Hadde noen holdt på slikt med hunden, katten eller elefanten sin, hadde jeg også synes det var merkelig 

Jeg tror det har blitt litt "fanesak" for henne etter hun fikk så mye dritt i de første postene. Ser for meg at hun kommer til å fortsette så lenge det enda engasjerer folk. Fint at man vil ufarliggjøre slanger og jeg synes hun startet veldig bra, men nå er det blitt litt komisk både fra hennes side og fra alle de som enda gidder å krangle :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Vampen skrev:

På den ene siden har jeg veldig lyst til å lese innlegg i denne gruppen, på den andre er dette definitivt ikke noe jeg vil ha knyttet til navnet mitt! Her snakker vi indre strid! :ler: 

Godt eksempel på kognitiv dissonans. :Nikke: 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt eksempel på kognitiv dissonans. :Nikke: 

Anonymkode: 913e2...866

Det ER et hardt og vanskelig liv! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...