Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Denne personen er helt sikkert en oppegående og allright dame; er bare den dialekten som gir meg krupp.

20180303_020136.png

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som blir litt forstyrret av folk som bruker "hvem" istedenfor "hvilken/hvilket"? 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt ironisk at KG-ere henger ut Hønehjørnet? :tongue:

Anonymkode: 88e8a...66f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt ironisk at KG-ere henger ut Hønehjørnet? :tongue:

Anonymkode: 88e8a...66f

Nei

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, det er sant. 

For senest i sted leste jeg en tråd om ei som la ut som sexlivet litt. 

Også signerte hun med fullt navn, bilder av ungene sine i profilen, navn på ektefelle og arbeidsgiver og.. 

Vent. Det siste skjedde ikke. Hun brukte et nick, gitt. 

Anonymkode: 0598f...165

Nick eller ikke, innleggene på KG går Hønehjørnet en høy gang.

Anonymkode: 88e8a...66f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nick eller ikke, innleggene på KG går Hønehjørnet en høy gang.

Anonymkode: 88e8a...66f

Det er jo anonymiteten som gjør det da. Under nick kan man skrive mye som "går HH en høy gang" fordi man ikke utleverer seg selv på samme måten. 

På HH er man navngitt og det er enkelt å finne ut hvem partneren og barna og familien og vennene er. Det er ikke sånn på KG. Hadde alle profiler i sitt eget navn på KG så hadde det heller ikke vært like mye utlevering med detaljer om sex og samliv. 

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med nick så vet ikke jeg at naboens ektemann liker å intimbarbere kona mens de hører på Christina Aguilera. 

På hønehjørnet så lærte jeg dette ut fra en notification jeg fikk når hun kommenterte på tråden, fordi vi er venner. 

Jeg vet også at den eldste datteren hennes har debutert seksuelt og fått lov til å overnatte hos kjæresten sin (kjenner foreldrene hans også) så sant de lover å bruke kondomer. 

Hadde hun brukt nick så hadde ikke halve bygda visst disse og flere detaljer om familien hennes, som hun tror er delt med en par trofaste og lojale venninner. 

Anonymkode: 0598f...165

Gode poeng. At HH tilhengee ikke skjønner forskjellen er i grunn litt skummelt 🙈

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med nick så vet ikke jeg at naboens ektemann liker å intimbarbere kona mens de hører på Christina Aguilera. 

På hønehjørnet så lærte jeg dette ut fra en notification jeg fikk når hun kommenterte på tråden, fordi vi er venner. 

Jeg vet også at den eldste datteren hennes har debutert seksuelt og fått lov til å overnatte hos kjæresten sin (kjenner foreldrene hans også) så sant de lover å bruke kondomer. 

Hadde hun brukt nick så hadde ikke halve bygda visst disse og flere detaljer om familien hennes, som hun tror er delt med en par trofaste og lojale venninner. 

Anonymkode: 0598f...165

Nemlig.

Jeg vet mye rart om bekjente jeg også som jeg strengt tatt skulle ønske at jeg ikke viste. Noen ting er privat og ikke noe man deler med de 81,000 nærmeste vennene sine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2018 den 3.44, Polyblank skrev:

Er det bare jeg som blir litt forstyrret av folk som bruker "hvem" istedenfor "hvilken/hvilket"? 

Hvem farge har hønene i stua? Legg ved bilde da vel! 

Jeg svarer ofte "Kurt og Gudrun tror jeg pAsser fint!»

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2018 at 2:03 AM, Juliannaos said:

Denne personen er helt sikkert en oppegående og allright dame; er bare den dialekten som gir meg krupp.

20180303_020136.png

Har vanskeligheter med å tro at oppegående mennesker skriver på denne måten på en offentlig gruppe. Jeg har aldri skjønt de som skriver uforståelig dialekt. Vi har to skriftspråk, flott om folk klarer å bruke dem. Private meldinger, skriv hva du vil :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2018 at 5:09 AM, AnonymBruker said:

Er det ikke litt ironisk at KG-ere henger ut Hønehjørnet? :tongue:

Anonymkode: 88e8a...66f

Forskjellen her er er jo at ingen vet hvem vi er, du får hverken servert fult navn,eller annen informasjon som man kan finne ved å klikke inn på profilen. Feks mannen, vennene, jobb, barn, etc

Forøvrig så skriver jeg ikke idiotiske spørsmål her heller, selv om jeg er anonym, jeg diskuterer en Facebook gruppe, fult anonymt. Legger ikke ut om mine private problemer, hvor jeg også drar med resten av familien ;) 

Endret av jentefranorge
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.3.2018 den 2.03, Juliannaos skrev:

Denne personen er helt sikkert en oppegående og allright dame; er bare den dialekten som gir meg krupp.

20180303_020136.png

Fatter ikke sider som tillater dialekt. 

Anonymkode: 3b0e2...0b1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Herregud. Håper ikke hun skal skrive den. Ingen forlag trykker denne boken. Hun kan gi ut selv, betale alt selv. Om det blir salg?😉

Anonymkode: 3b0e2...0b1

Jeg har noen i vennelista mi på Facebook som har skrevet bøker selv. Alle er nettbøker :P
Dette er kvinner (kun kvinner!) som skriver om ting som "hvordan bli suksessfull", "hvordan være deg selv", "bli rik på det du liker å gjøre", "følg drømmen" osv. Dette er gründerkvinner som tror at de er veldig suksessfulle. Så dette er jo en mulighet for Hønehjørnet! Da trenger man intet forlag! :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, GulSitron skrev:

F8D5C3ED-74A2-4D57-B27F-6FB9EBA50F05.jpeg

?? Jeg skjønner ikke hva som er galt her? 😅

Anonymkode: 2b03f...3e5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? Jeg skjønner ikke hva som er galt her? 😅

Anonymkode: 2b03f...3e5

Hvordan........

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan........

Anonymkode: b447b...3fc

...Og "mørke blå velour".

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? Jeg skjønner ikke hva som er galt her? 😅

Anonymkode: 2b03f...3e5

#selfbrag 🙌🏻

Det eneste hun vil er å fiske etter komplimenter for stuen sin.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...