Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 time siden, Zoey skrev:

Beste jeg fant fra I dag er dette bildet vedlagt. Endel som kommenterer at djevelen hadde tatt dem for lengst og at de hadde vært døde for mange år siden, men sjokkerende kite oversharing der enn så lenge... Snike videre. 

 

FB_IMG_1519908034677.jpg

:murvegg: :hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som la ut bilde av en sjokoladenisse og spurte hvor hun kunne få kjøpt sånne. Viktig at det var julemotiv og ikke påskemotiv og at den var hul inni! Jeg skulle kommentere at påske- og julesjokoladen er det samme bare med ulikt papir, og at det er brukt helt vanlig sjokolade, men da var posten slettet.

Anonymkode: 56218...5d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føller disse hønene, alltid klager på økonomi og hvor dyrt alt er... alt fra mat til ferier.... hvor dårlig råd har samtlige i den gruppen....var ei som skrev hun og mannen hadde et budsjett på 2500 kr på Mat i mnd for begge. Det er veldig lite.

Endret av jentefranorge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Minner igjen om at det IKKE er lov å snakke med andre utenfor gruppen om hva som blir skrevet om her inne! Dette fører til utestengelse fra gruppen umiddelbart!

Admin!"

Med et gedigent advarselskilt. Jeg kveles. :skratte:

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Minner igjen om at det IKKE er lov å snakke med andre utenfor gruppen om hva som blir skrevet om her inne! Dette fører til utestengelse fra gruppen umiddelbart!

Admin!"

Med et gedigent advarselskilt. Jeg kveles. :skratte:

Anonymkode: e8469...c1f

Er det virkelig noen i 2018 som tror Internett fungerer slik? Jeg hadde hatt litt mer forståelse om det var i hine hårde dager hvor vi hang på Blink eller Nettby og trodde internett var laget for å poste grelle rose-gifer med glitter. Men i 2018? Nettvett? Nei? Ingen? 

Endret av Vampen
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vampen skrev:

Er det virkelig noen i 2018 som tror Internett fungerer slik? Jeg hadde hatt litt mer forståelse om det var i hine hårde dager hvor vi hang på Blink eller Nettby og trodde internett var laget å poste grelle rose-gifer med glitter. Men i 2018? Nettvett? Nei? Ingen? 

Enig. Bortkastet kalorier å tenke ut en så dum regel. Kommer jo aldri i livet til å fungere i praksis. 

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Minner igjen om at det IKKE er lov å snakke med andre utenfor gruppen om hva som blir skrevet om her inne! Dette fører til utestengelse fra gruppen umiddelbart!

Admin!"

Med et gedigent advarselskilt. Jeg kveles. :skratte:

Anonymkode: e8469...c1f

Flertallet av de som diskuterer her er vel i gruppen, så det burde jo ikke være noe problem :phaedra: :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vampen skrev:

Er det virkelig noen i 2018 som tror Internett fungerer slik? Jeg hadde hatt litt mer forståelse om det var i hine hårde dager hvor vi hang på Blink eller Nettby og trodde internett var laget for å poste grelle rose-gifer med glitter. Men i 2018? Nettvett? Nei? Ingen? 

Hva skal man med nettvett når man er i en lukket gruppe?:vetikke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Minner igjen om at det IKKE er lov å snakke med andre utenfor gruppen om hva som blir skrevet om her inne! Dette fører til utestengelse fra gruppen umiddelbart!

Admin!"

Med et gedigent advarselskilt. Jeg kveles. :skratte:

Anonymkode: e8469...c1f

Ha.

Jeg skulle svart med å kopiere fem tråder inn her, men jeg må forsøke å få huset anstendig til helgen. 

Men nei, ingenting der inne er holdt der inne. Det som skjer i Vegas blir snakket om i Vladivostok, Burkina Faso og Indre Arna. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Vampen skrev:

 

Oh Lord! :ler: 

Takket være KG er jeg allerede medlem i andre raringgrupper, og har fått noen kommentarer på det IRL. Så nei, Hønehjørnet tør jeg definitivt ikke å melde meg inn i. :nigo: 

Samme her 🙈 Men får meg lissom ikke til å melde meg ut av raringgruppene heller 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny navnetråd 😁😁😁

Rakk ikke lese igjennom alt før jobb, med rakk å få med meg ei som hadde kalt sønnen sin Lord Sander René.

Det var egentlig nok.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Minner igjen om at det IKKE er lov å snakke med andre utenfor gruppen om hva som blir skrevet om her inne! Dette fører til utestengelse fra gruppen umiddelbart!

Admin!"

Med et gedigent advarselskilt. Jeg kveles. :skratte:

Anonymkode: e8469...c1f

«Og i boka mi!» 

Anonymkode: 556c5...7c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Minner igjen om at det IKKE er lov å snakke med andre utenfor gruppen om hva som blir skrevet om her inne! Dette fører til utestengelse fra gruppen umiddelbart!

Admin!"

Med et gedigent advarselskilt. Jeg kveles. :skratte:

Anonymkode: e8469...c1f

Hva om du bare lager en twitch kanal og filmer det til oss? Da har du ikke snakket med noen. Ho ho ho. Nei, det fremstår som at noen har svært lav selvinnsikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Minner igjen om at det IKKE er lov å snakke med andre utenfor gruppen om hva som blir skrevet om her inne! Dette fører til utestengelse fra gruppen umiddelbart!

Admin!"

Med et gedigent advarselskilt. Jeg kveles. :skratte:

Anonymkode: e8469...c1f

Men å lage bok om gruppa er innafor. :sarkasme:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud. Håper ikke hun skal skrive den. Ingen forlag trykker denne boken. Hun kan gi ut selv, betale alt selv. Om det blir salg?😉

Anonymkode: 3b0e2...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Poppie skrev:

Ny navnetråd 😁😁😁

Rakk ikke lese igjennom alt før jobb, med rakk å få med meg ei som hadde kalt sønnen sin Lord Sander René.

Det var egentlig nok.

Kanskje navneloven burde blitt strengere av hensyn til barna

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Brimi skrev:

Hva skal man med nettvett når man er i en lukket gruppe?:vetikke:

Jeg ble sittende å fundere på dette lenge nok til å skrive et eviglangt blogginnlegg om det. :ler: Så jeg tror konklusjonen blir noe slikt som at nettvett er for pingler og takk til dere i denne tråden for suveren inspo. Jeg setter stor pris på muligheten til å få innsyn i galskapen. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Håper ikke hun skal skrive den. Ingen forlag trykker denne boken. Hun kan gi ut selv, betale alt selv. Om det blir salg?😉

Anonymkode: 3b0e2...0b1

Pantagruel forlag. 

Anonymkode: 556c5...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...