Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En god gjerning er egoistisk uansett. Det trenger ikke være negativt for det. Klag ikke på at folk gjør bra ting og får skryt for det.

2 fluer i en smekk. En god gjerning pluss å få lov til å føle seg bra for det! 

Det setter jo også et fokus på samfunnsproblemer og kanskje noen blir inspirert til å gjøre det samme i en lignende situasjon

Anonymkode: e3bee...f23

Feil, en god gjerning trenger ikke være egoistisk. 

Jeg gjør mye frivillig arbeid rundt omkring i samfunnet k tillegg til å jobbe 100%. Fortell meg hva som er egoistisk ved dette? Ingen vet om det bortsett fra de som må vite det av praktiske årsaker. 

Anonymkode: 2141b...c4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil, en god gjerning trenger ikke være egoistisk. 

Jeg gjør mye frivillig arbeid rundt omkring i samfunnet k tillegg til å jobbe 100%. Fortell meg hva som er egoistisk ved dette? Ingen vet om det bortsett fra de som må vite det av praktiske årsaker. 

Anonymkode: 2141b...c4e

Du gjør det jo fordi du føler deg bra fordi du hjelper til med noe. Og det er jo helt greit! Flott med alle som gjør en slik insats. Egoisme er menneskets natur og trenger ikke være negativ. Du gjør jo ikke det fordi du føler deg dårlig av å ha gjort det, et sted der er det jo en personlig gevinst. Om det er at det gir deg noe å hjelpe andre eller hva det nå er. 

Hvorfor er din innsats bedre enn de som skriver på hønehjørnet sin innsats kun for at du ikke forteller om det? Hvorfor ikke fortelle om det slik at det blir satt mer fokus på? 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør det jo fordi du føler deg bra fordi du hjelper til med noe. Og det er jo helt greit! Flott med alle som gjør en slik insats. Egoisme er menneskets natur og trenger ikke være negativ. Du gjør jo ikke det fordi du føler deg dårlig av å ha gjort det, et sted der er det jo en personlig gevinst. Om det er at det gir deg noe å hjelpe andre eller hva det nå er. 

Hvorfor er din innsats bedre enn de som skriver på hønehjørnet sin innsats kun for at du ikke forteller om det? Hvorfor ikke fortelle om det slik at det blir satt mer fokus på? 

Anonymkode: e3bee...f23

 

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: b2c0c...770

Haha, den episoden ja!  elsker friends. 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hei på dere høner1f60a.png😊 Nå skal jeg legge ut et helt uinteressant innlegg, men jeg er nødt til å bare få det ut! Greia er at jeg er såååå forelsket, men det er bare så alt for tidlig å fortelle det til noen. Vi har bare vært på noen få dater. Eller assa...vi har møtt hverandre på turdate og lignende 5 ganger...på en uke! Og jeg er heeeelt på knea fjortis forelska1f60d.png😍1f60d.png😍 Forteller selvfølgelig ikke han det, av frykt for å fly skikkelig på trynet! Fallhøyden er STOR! Han fortalte meg på første date at han ikke ønsker å gå inn i no forhold enda, (han har bare vært singel ett par mnd) Men på mandag tok han med seg datteren sin på ni år på turen vår, og han har fortalt om meg til sønnen sin på 14, og nå skriver han at han at han er glad i meg 1f60d.png😍 Snakk om tvetydige meldinger!! Assa...hvordan i huleste heite skal et stakkars kvinnfolk på over førti tyde det? Og hjerter og kyss flyr på meldinger døgnet rundt. Går snart i spinn jeg1f923.png🤣1f602.png😂 I kveld skal jeg til han. Ligge over1f631.png😱 Og jeg snorker. Assa virkelig SNORKER!! Og jeg har strekkmerker og slappe pupper!!! ( beklager til Nadine som antagelig leser dette og grøsser langt inn i margen1f605.png😅) Sånn, da fikk jeg det ut! JIHAAA2764.png❤️2764.png❤️2764.png❤️

Det er for tidlig å fortelle det til noen. Haha. Så derfor forteller hun det til 70 000 Facebook-brukere. 2764.png2764.png2764.png2764.png2764.png

Assa det hadde jo vært såååååå kleint om han hadde lest dette. 1f602.png😂 1f602.png😂 1f602.png😂 1f602.png😂 1f923.png1f923.png1f923.png1f923.png1f923.png

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Det er for tidlig å fortelle det til noen. Haha. Så derfor forteller hun det til 70 000 Facebook-brukere. 2764.png2764.png2764.png2764.png2764.png

Assa det hadde jo vært såååååå kleint om han hadde lest dette. 1f602.png😂 1f602.png😂 1f602.png😂 1f602.png😂 1f923.png1f923.png1f923.png1f923.png1f923.png

Jeg blir flau på hennes vegne og stusser over mannen som allerede involverer barna :overrasket: :klaske:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, penny_ skrev:

Det er for tidlig å fortelle det til noen. Haha. Så derfor forteller hun det til 70 000 Facebook-brukere. 2764.png2764.png2764.png2764.png2764.png

Assa det hadde jo vært såååååå kleint om han hadde lest dette. 1f602.png😂 1f602.png😂 1f602.png😂 1f602.png😂 1f923.png1f923.png1f923.png1f923.png1f923.png

Dette har han nok fått lest nå. Alle hønene i samme by/sted går RETT inn på profilen hennes, ser hvem av vennene hennes som ligger øverst, legger to og to sammen. Sannsynligheten er stor for at noen av alle disse kaklende er venn med enten ham eller noen han kjenner, og frydefullt kan dele dette ekstremt detaljerte og utleverende innlegget i kretsen hans på null komma svisj. HVA   ER   GALT med disse her som bare ikke FATTER at de roper på torget? Og dette er i tillegg en voksen dame.... Djeeezzz! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som la ut trutmunnselfie av seg selv og spurte om hva HH syntes om hårfargen hennes... Man kan så vidt se håret hennes. Hun kan virkelig ikke være seriøs.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som skal ha en gutt, og spør om et guttenavn. Mange rare navneforslag...

Amadeus
Cornelius
Storm
Ravn
Hauk
Brage
Varg
Odin
Zion
Silas
Elliot
Matteus
Ailo
Ventus
Drake
Sora
Riku
Roxas
Terra
Ansem
Malthe
Cedric
Øbert
Emilio
Emrik
Atilla
Lion

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg hvordan dette er en greie? Nei, sånn på alvor.

Anonymkode: d4d39...768

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kenpet skrev:

Ei som skal ha en gutt, og spør om et guttenavn. Mange rare navneforslag...

Amadeus
Cornelius
Storm
Ravn
Hauk
Brage
Varg
Odin
Zion
Silas
Elliot
Matteus
Ailo
Ventus
Drake
Sora
Riku
Roxas
Terra
Ansem
Malthe
Cedric
Øbert
Emilio
Emrik
Atilla
Lion

Jeg pleide å følge med på disse navnetrådene ettersom jeg venter barn og vi ikke har funnet navn ennå ..... ga opp den rimelig raskt da, kan du si. Denne lista her beviser ganske greit hvorfor...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, kenpet skrev:

Ei som skal ha en gutt, og spør om et guttenavn. Mange rare navneforslag...

Amadeus
Cornelius
Storm
Ravn
Hauk
Brage
Varg
Odin
Zion
Silas
Elliot
Matteus
Ailo
Ventus
Drake
Sora
Riku
Roxas
Terra
Ansem
Malthe
Cedric
Øbert
Emilio
Emrik
Atilla
Lion

Cornelius er et gammelt og velbrukt navn ;) Ikke bland det inn i den lista der..

Anonymkode: 76b5a...6c6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matteus, Brage, Storm og Odin synes jeg er fine. Og de er vel ganske vanlige?

Cornelius og Amadeus er jo navn som ble brukt mye før. 

Men ellers er jeg enig i at det er mange merkelige navn.

Endret av Ellevill
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Ellevill skrev:

Matteus, Brage, Storm og Odin synes jeg er fine. Og de er vel ganske vanlige?

Cornelius og Amadeus er jo navn som ble brukt mye før. 

Men ellers er jeg enig i at det er mange merkelige navn.

Jeg synes at Amadeus er et helt snodig navn på en norsk gutt født i 2017. 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tråden om hvor langt man var på vei når man fant ut at man var gravid. Flere har svart 2 uker. Det er jo fysisk umulig. Er ikke det allmenn kjennskap at babyen blir laget i uke 2?🙈🤔🤔

Anonymkode: 72c49...77a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På tråden om hvor langt man var på vei når man fant ut at man var gravid. Flere har svart 2 uker. Det er jo fysisk umulig. Er ikke det allmenn kjennskap at babyen blir laget i uke 2?🙈🤔🤔

Anonymkode: 72c49...77a

Akkurat her går jo an å tenke litt vennlig innstilt. De fant gjerne ut at de var gravide to uker etter de ble det. Gjør heller narr om noen svarer to dager :P

Anonymkode: 0598f...165

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...