Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vedder på at flere at medlemmene på hønehjørnet og kvinneforum er arbeidsgivere, som søker opp alle potensielle kandidater i disse gruppene for å se om de er ''den typen'' folk... Med god grunn :fnise:

Anonymkode: 68a73...a37

Jeg kjenner en arbeidsgiver som er medlem, men hun er nok en av de som skriver mest dumt der inne. Innimellom tips og råd til arbeidstakere og folk som søker jobber... :roll:

Anonymkode: a1a0e...ae9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen av dere ''høner'' sjekke om dette innlegget ble postet i går kveld? http://imgur.com/a/ip86e

Jeg er ikke medlem av gruppa, så jeg skjønner ikke hvorfor denne posten befant seg i nyhetsoppdateringen min i dag :klo:
Har sjekket om noen andre har lagt meg til, men så ikke slik ut da jeg får opp ''bli medlem''. Gruppa ser fortsatt lukket ut også.
Jeg meldte meg inn i gruppa, like etter at denne tråden ble opprettet, av ren nysgjerrighet. Men jeg meldte meg ut igjen etter 10-15 min, og har ikke opplevd at dette har skjedd tidligere.
Merkelig..... Ikke bra hvis det ''lekker'' topphemmelig inside information! :bond:

 

Anonymkode: e5a00...f77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå starter altså grådigheten fra spedbarnsdtadiet...

Hvor dyre gaver er det vanlig å ønske til dåpen???

Altså ikke hva ønsket dere til dåpen, eller hva er vanlig/hva er lurt, å ønske til dåpen. Men "hvor dyre gaver er vanlig å ønske seg"?

Jeg gremmes. :kvalm:

Anonymkode: b2069...a73

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎08‎.‎2017 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Det første bildet her er spørsmålet, bilde nummer to og tre er TS som kommenterer i kommentarfeltet. 

Er det bare meg, eller var dette innlegget KUN ment for å skryte? 🙈

 

IMG_0859.PNG

IMG_0860.PNG

IMG_0861.PNG

Anonymkode: ad1d8...db1

Ja, dette er jo interessant, bare litt pirk - den goooo del sum som gubben får er ikke et lotto oppgjør fra mannskapets tippelag men et lottoppgjør utifra hva båten har tjent inn. Lett å snuble i begrepene...

Anonymkode: 1f7b6...cc9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen av dere ''høner'' sjekke om dette innlegget ble postet i går kveld? http://imgur.com/a/ip86e

Jeg er ikke medlem av gruppa, så jeg skjønner ikke hvorfor denne posten befant seg i nyhetsoppdateringen min i dag :klo:
Har sjekket om noen andre har lagt meg til, men så ikke slik ut da jeg får opp ''bli medlem''. Gruppa ser fortsatt lukket ut også.
Jeg meldte meg inn i gruppa, like etter at denne tråden ble opprettet, av ren nysgjerrighet. Men jeg meldte meg ut igjen etter 10-15 min, og har ikke opplevd at dette har skjedd tidligere.
Merkelig..... Ikke bra hvis det ''lekker'' topphemmelig inside information! :bond:

 

Anonymkode: e5a00...f77

Den var i gruppa i går ja. 

Anonymkode: 5b8b1...b04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59a6f1c4c0c66_Utennavn.jpg.6c2c97e5835e83e4cbee525ff298213b.jpg


Synes sånne innlegg er kleine. Går det ikke bare an å være snill og grei uten å måtte poste et innlegg om det hver gang?

Anonymkode: 278d0...1e7

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

59a6f1c4c0c66_Utennavn.jpg.6c2c97e5835e83e4cbee525ff298213b.jpg


Synes sånne innlegg er kleine. Går det ikke bare an å være snill og grei uten å måtte poste et innlegg om det hver gang?

Anonymkode: 278d0...1e7

Enig.. enda mer kleint at hun skriver muslimsk dame og så sier at det ikke har noe med religion å gjøre.. kunne jo bare skrevet kvinne med barn eller mor med barn. 

Anonymkode: 60b8c...008

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

59a6f1c4c0c66_Utennavn.jpg.6c2c97e5835e83e4cbee525ff298213b.jpg


Synes sånne innlegg er kleine. Går det ikke bare an å være snill og grei uten å måtte poste et innlegg om det hver gang?

Anonymkode: 278d0...1e7

:kvalm: Selvskryt er usympatisk

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

Ei som spør om turkis er blå eller grønn.... :klaske:

:skratte:

Jeg må inn å se svarene nå.

Edit: Nå er jeg skuffet. Spørsmålet var egentlig: Turkis = ligner mer på blått eller grønt ?

Endret av penny_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

59a6f1c4c0c66_Utennavn.jpg.6c2c97e5835e83e4cbee525ff298213b.jpg


Synes sånne innlegg er kleine. Går det ikke bare an å være snill og grei uten å måtte poste et innlegg om det hver gang?

Anonymkode: 278d0...1e7

Du kan så si.
Bare sånn til opplysning alle sammen her inne, så reddet jeg ei humle i dag! Den hadde forvillet seg inn på gulvet på kjøpesenteret og holdt på å bli tråkket på, så jeg bar den ut og la den i blomsterpotten utenfor døra. Håper den overlevde! Jeg ble skikkelig fornøyd med meg selv, så nå tenker jeg at jeg må skrive et innlegg om det på Hønehjørnet!

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutes ago, Ardwinna said:

Du kan så si.
Bare sånn til opplysning alle sammen her inne, så reddet jeg ei humle i dag! Den hadde forvillet seg inn på gulvet på kjøpesenteret og holdt på å bli tråkket på, så jeg bar den ut og la den i blomsterpotten utenfor døra. Håper den overlevde! Jeg ble skikkelig fornøyd med meg selv, så nå tenker jeg at jeg må skrive et innlegg om det på Hønehjørnet!

 

Håper du ikke diskriminerer om det var en blomsterflue eller en veps altså....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen av dere ''høner'' sjekke om dette innlegget ble postet i går kveld? http://imgur.com/a/ip86e

Jeg er ikke medlem av gruppa, så jeg skjønner ikke hvorfor denne posten befant seg i nyhetsoppdateringen min i dag :klo:
Har sjekket om noen andre har lagt meg til, men så ikke slik ut da jeg får opp ''bli medlem''. Gruppa ser fortsatt lukket ut også.
Jeg meldte meg inn i gruppa, like etter at denne tråden ble opprettet, av ren nysgjerrighet. Men jeg meldte meg ut igjen etter 10-15 min, og har ikke opplevd at dette har skjedd tidligere.
Merkelig..... Ikke bra hvis det ''lekker'' topphemmelig inside information! :bond:

 

Anonymkode: e5a00...f77

Grunnen til at dette dukker opp på veggen din er vel fordi du er medlem av ei savnet hund gruppe:p ei som screenshottet et innlegg og la ikke merke til at den posten der var med på det hun tenkte å legge ut :-)

Anonymkode: 46105...c95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2017 den 19.12, Viernes skrev:

Var ei som hadde lagt ut et innlegg om at hun var livredd for torden, og mange er enige. De er livredde. Er folk virkelig livredd for torden? Har forståelse for at ikke alle synes torden er superkos, men torden er vel ikke farlig?

Som yngre var jeg veldig redd for torden. Som voksen er lyden av torden ubehagelig, som om det er verdens ende, at jorda er sint. Kosekveld med film består altså ikke av undergangsfilmer.

Da jeg var et lite barn var jeg redd for lyden av torden, men redselen for tordenvær utviklet seg fordi mine foreldre alltid snakket om de mest alvorlige konsekvenser. At man må trekke ut alt av elektronikk fra stikkontaktene, hvis ikke kan det bli ødelagt, eller brenne, og da kan vi brenne i hjel!!! At man ikke kan dusje, ikke vaske hender, ikke late vannet, fordi lynet kan slå ned i bakken ved rørledningene, så dør man! At det er farlig å snakke på telefon! Farlig å stå ved vinduet! Farlig å være under et høy, ensomt tre på flat mark! 

Lyn og torden = FARLIG. Lyn og torden = DØD

Dette er i hvert fall min grunn til at jeg ble redd for tordenvær, tusen takk, foreldre. Bra gjort! Nå er jeg ikke redd, og dusjer og bruker data, står ved vinduet når det er tordenvær (men kobler ut ting om det omtrent lyner rett over oss). 

 

På 13.8.2017 den 3.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å bli medlem i hønehjørnet i flere måneder. Jeg har et utenlansk etternavn, og profilen min er ganske skjult. Jeg har sendt alle admins, og hønehjørnet fb flere meldinger. Jeg har ikke fått noe svar.

Er den gruppen kun for nordmenn med norske navn?

Anonymkode: d0d3e...efc

Jeg er medlem, og navnet mitt er ikke skrevet med latinske bokstaver. 

Anonymkode: 1c778...d48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk engang fortalt at det kun er en god gjerning om du ikke skryter av den etterpå. Så fort du skryter av hvor flink du var, så har det blitt en egoistisk handling i stedet for. 

 

Anonymkode: 2141b...c4e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen av dere høner som har fått beskjed fra barnehagen at 1'åringen deres må ha regnklær? 
Tanker?

Kjære vene... Dama har visst tre barn.

Anonymkode: 841d0...396

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk engang fortalt at det kun er en god gjerning om du ikke skryter av den etterpå. Så fort du skryter av hvor flink du var, så har det blitt en egoistisk handling i stedet for. 

 

Anonymkode: 2141b...c4e

En god gjerning er egoistisk uansett. Det trenger ikke være negativt for det. Klag ikke på at folk gjør bra ting og får skryt for det.

2 fluer i en smekk. En god gjerning pluss å få lov til å føle seg bra for det! 

Det setter jo også et fokus på samfunnsproblemer og kanskje noen blir inspirert til å gjøre det samme i en lignende situasjon

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

59a6f1c4c0c66_Utennavn.jpg.6c2c97e5835e83e4cbee525ff298213b.jpg


Synes sånne innlegg er kleine. Går det ikke bare an å være snill og grei uten å måtte poste et innlegg om det hver gang?

Anonymkode: 278d0...1e7

Hvis et tre faller i skogen, og ingen er der, så er det jo ikke sikkert det lager lyd vet du. 

Anonymkode: b9532...fe5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis et tre faller i skogen, og ingen er der, så er det jo ikke sikkert det lager lyd vet du. 

Anonymkode: b9532...fe5

Av alle ting å sette fingeren på i denne gruppa så velger dere å rette den mot noe som faktisk er positivt.

Anonymkode: e3bee...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...