Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

På 2017-08-31 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Hvis et tre faller i skogen, og ingen er der, så er det jo ikke sikkert det lager lyd vet du. 

Anonymkode: b9532...fe5

Ja, og er det ikke blitt postet på fb har det heller aldri skjedd. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

:sprettoy:

http://m.imgur.com/l6zZWkk

Anonymkode: 3eecf...072

Skjønner ikke hvorfor noen gravide kvinner er i så hast med å date andre menn før ungen i det heletatt er kommet ut. Syns det er litt trist.

Anonymkode: 7615a...831

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter en film, har lett gjennom mange filmer jeg vet jeg har sett uten hell! Noen som vet hvordan jeg kan finne en film jeg leter etter?

(se bildet) 

 

Jeg flirer litt av forslagene og svarene til trådstarter. Husker ikke noe mer, men husker år scenen ikke var relevant for resten av filmen. Jeg får lyst til å spørre hvorfor hun vil se en så kjedelig film om igjen, for noe må jo friste henne til å ville se den igjen. Forstår godt at man glemmer titler, men å jage etter en film pga en så spesifikk og intetsigende scene virker merkelig :)

 

FB_IMG_1504895951650.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

BARE FOR GØY1f606.png😆
Hvis du skulle skrevet noe du ikke hadde "tørt" og sagt til naboen, hva hadde du skrevet da??

Jeg begynner.: kjære snille nabo, kan du hver og snill og si ifra når du skal borre så jeg kan dra bort?? Jeg får nemlig så vondt i tennene da det minner meg om tannlegen1f648.png🙈1f602.png😂

Håper de at naboen skal lese dette, eller hva? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sitter å tenker litt for meg selv..
Hvis all veps må stikke og dø når høsten kommer, hvorfor har vi da veps året etter? 😂 I teorien skulle vel da all veps vært utryddet.. Legger de egg som overlever vinteren og vokser seg store så fort eller er det noen som overlever? 😂"

Altsååå??? 🙄🙄🙄😩😩 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

"Sitter å tenker litt for meg selv..
Hvis all veps må stikke og dø når høsten kommer, hvorfor har vi da veps året etter? 😂 I teorien skulle vel da all veps vært utryddet.. Legger de egg som overlever vinteren og vokser seg store så fort eller er det noen som overlever? 😂"

Altsååå??? 🙄🙄🙄😩😩 

Tror kanskje vedkommende på ta naturfag på nytt...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.9.2017 den 0.18, AnonymBruker skrev:

:sprettoy:

http://m.imgur.com/l6zZWkk

Anonymkode: 3eecf...072

Å herre herre herre herre gud!! 

Det er så lite moral og integritet at det er til å bli kvalm av. 

Stakkars barn.

 

Anonymkode: 76b5a...6c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eldre dama som bruker å livesende samtidig som hun damper infernalskt på elsigaretten... Er det mora til kjendishøna? De har jo samme (uvanlige) etternavn. 

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun eldre dama som bruker å livesende samtidig som hun damper infernalskt på elsigaretten... Er det mora til kjendishøna? De har jo samme (uvanlige) etternavn. 

Anonymkode: 3eecf...072

Hvis du går inn på profilen til elsigarettdama, så står det at hun har to døtre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun eldre dama som bruker å livesende samtidig som hun damper infernalskt på elsigaretten... Er det mora til kjendishøna? De har jo samme (uvanlige) etternavn. 

Anonymkode: 3eecf...072

Hun har jeg sittet å forundret meg over innimellom 😳 At en ung jente sender live kan jeg lissom til en viss grad forstå, men når en godt voksen dame gjør akkurat det samme? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bombe... 

http://m.imgur.com/ZXaHZut

Anonymkode: 3eecf...072

Halvparten av postene der går til å bitche om uføretrygd, aap og stønader - og så stemmer flertallet på et parti som vil ta ifra dem enda mer.

Jeg. Skjønner. Ikke.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

Halvparten av postene der går til å bitche om uføretrygd, aap og stønader - og så stemmer flertallet på et parti som vil ta ifra dem enda mer.

Jeg. Skjønner. Ikke.

Det er den andre halvparten da vettu 😂

Det er ikke logisk. Over hodet ikke logisk. Det er ikke meningen vi skal forstå. (Eller så er det de som ikke forstår.)

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er den andre halvparten da vettu 😂

Det er ikke logisk. Over hodet ikke logisk. Det er ikke meningen vi skal forstå. (Eller så er det de som ikke forstår.)

Anonymkode: e3f81...7ea

Joda, vi må jo forstå det at det var forrige regjering som ødela for uføre, ikke Høyre🤣 

Anonymkode: 3c8c8...836

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Poppie skrev:

Halvparten av postene der går til å bitche om uføretrygd, aap og stønader - og så stemmer flertallet på et parti som vil ta ifra dem enda mer.

Jeg. Skjønner. Ikke.

Da kan jeg forklare :) Ved å stemme FrP/Høyre så vil man minke innvandringen, dermed vil pengene gå til færre personer. Om man stemmer på rødsiden så vil det en dag bli så mange stønadsmottakere at man faktisk må kutte i stønadene. Det er viktig å tenke fremover :) 

Anonymkode: 739af...4e5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan jeg forklare :) Ved å stemme FrP/Høyre så vil man minke innvandringen, dermed vil pengene gå til færre personer. Om man stemmer på rødsiden så vil det en dag bli så mange stønadsmottakere at man faktisk må kutte i stønadene. Det er viktig å tenke fremover :) 

Anonymkode: 739af...4e5

Du tror virkelig at de pengene som blir "spart" på innvandring vil gå til de i Norge som trenger det istedet?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Poppie skrev:

Du tror virkelig at de pengene som blir "spart" på innvandring vil gå til de i Norge som trenger det istedet?

Selvfølgelig.

Dessuten er ikke jeg interessert i å betale 30,000 mer i året i skatt for å finansiere innvandringen fra 2025. (skal ikke spore av tråden mer, for de som er interessert ligger det masse diskusjoner på aktuelle saker og politikkforumet)

Om det kommer flere mennesker til Norge, som alle koster enorme summer, og mange av de aldri kommer til å bidra til samfunnet kommer dette til å få helt katastrofale følger for velferdsstaten Norge og jeg ønsker at mine barn skal ha tilgang på de samme godene som jeg har vært heldig å få.

Anonymkode: 108aa...5c3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Poppie skrev:

Du tror virkelig at de pengene som blir "spart" på innvandring vil gå til de i Norge som trenger det istedet?

Dette er i så fall en veldig lettvint tankegang. 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...