Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor rakke ned på en morsom historie? Jeg leste selv historien, lo litt og gikk videre med livet. 

Gruppa har mye kritikkverdig. Denne tråden her begynner å få ganske mye som er kritikkverdig den og. 

 

 

Anonymkode: e3bee...f23

En historie er ikke morsom når man ikke forstår det som står der. Det er språket som kommenteres. 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, FlyBabe skrev:

Move on!

Du kan jo bidra med noe du da? 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden "Dere med 3 mill i huslån, hva betaler dere pr mnd" har endel rare gullkorn og mye oversharing. 

Festligste var ei med lån over 3, og betaler 9000. Noen lurer på om hun har avdragsfrihet, og hun sier neeeei, det tror hun ikke. Men fordi mannen jobbet i den banken før, så fikk de mye bedre rente. Men etter at han sluttet så (direkte sitat) "økte avdragene". 

Ei lurer på hva lav nedbetalingstid betyr. 

De fleste oversharer noe vanvittig. Og mye rar økonomiforståelse. Hva betaler du 6500 i mnd? Jeg har like mye i lån og må betale 8000. Hvilken bank har du, den vil jeg også ha! (Ingen av disse spør om rente. Faktisk er det vel hittil en av ca 200 som har nevnt rente i forbindelse med bankens navn. Eller rente i det hele tatt). 

Endel virker å snakke uten å helt vite hva de snakker om, og kommer med halve tanker. "Ja, vi har nå over en million i gjeld, så spørs om vi ikke må få ny verdivurdering snart". 

Ei forsøker å si at dette er oversharing og at de ikke må legge ut sånt, for folk kan svindle dem. Hun blir ledd av. Hahahaha, om noen vil svindle til seg lånet mitt så versegod. Ingen tenker at med nøyaktige tall, sammen med navn og fødselsdato fra profilene deres så kan noen ringe banken, klare å utgi seg for å være dem og bestille nytt kort eller så i deres navn. Neida, det eneste de kan svindle seg til med å ha omtrent all info om dem, bank, totalt lån, mnd avdrag + profilinformasjon er å stjele lånet deres. 

Edit: jeg har helt krampe etter å forsvare hun som blir utledd, men... Om de får identiteten sin stjålet så er vel det både karma og en bedre lekse. De hører jo på flertallet og det er allerede en god håndfull som mener hun dama er helt teit. 

Endret av Zoey
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange som henger ut barnas far! 

Allikevel skal han betale barnebidrag selv om damene på FB bekrefter at det kun er hevn at faren ikke får treffe barna 🤦🏼‍♀️

Endret av Prinsesse788
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Snapchat-tråden er litt morsom.. Bare jeg som tenker at den bare er en unnskyldning for å legge ut selfie med sånt filter som gjør deg "penere" (glatt hud, gigaøyne, etc)? :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gaea skrev:

Jeg synes Snapchat-tråden er litt morsom.. Bare jeg som tenker at den bare er en unnskyldning for å legge ut selfie med sånt filter som gjør deg "penere" (glatt hud, gigaøyne, etc)? :laugh: 

Og senere spørre om noen kan redigere bort filteret :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

(Anonymt innlegg)

Hei! 

Jeg har noen plagsomme naboer, og lurer på rettighetene mine! 

Bor i et borettslag med felles søppeldunker! Naboene har ved flere anledninger åpnet våres søppel/søppelposer, gått igjennom og tatt bilde av det og sendt til resten av borettslaget. Og lagt bilde i postkassene til alle. Grunnen er fordi vi ikke alltid er like flinke til å kildesortere. 
Er ikke søppel privat? Har naboen lov til dette? Man har ofte private ting i søppelet..

:laugh:

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

:laugh:

Anonymkode: 1623a...66b

Skjønner ikke hva som er så morsomt med den situasjonen. Å holde på med å fotografere andres søppel, er jo sykt

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er så morsomt med den situasjonen. Å holde på med å fotografere andres søppel, er jo sykt

Anonymkode: b2c0c...770

Det den sånspesielt at det er komisk. Det var ganske mange som var enige i den oppfatningen. 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det den sånspesielt at det er komisk. Det var ganske mange som var enige i den oppfatningen. 

Anonymkode: 1623a...66b

Hæ? :klo:

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? :klo:

Anonymkode: b2c0c...770

Det er så spesielt at det er komisk. 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så spesielt at det er komisk. 

Anonymkode: 1623a...66b

Forstod ikke det første du skrev

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Forstod ikke det første du skrev

Anonymkode: b2c0c...770

Neste gang kan du jo gjøre et forsøk på å forstå

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang kan du jo gjøre et forsøk på å forstå

Anonymkode: d3d54...34f

Det den sånspesielt

Det var denne uttalelsen jeg lurte litt på :)

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det den sånspesielt

Det var denne uttalelsen jeg lurte litt på :)

Anonymkode: b2c0c...770

Var vel skrivefeil. Var jo berre å tenkje ut frå konteksten, for å forstå at ho meinte "så spesielt"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en tråd om den nye sjokoladepizzaen:

Sitat

Har sjukt lyst å smake på den 😂 men syns de burde presisere at dette er en dessert og ikke vanlig "middags" pizza 😂

 

Sitat

Ja, det er akkurat det jeg også mener.. 😅 Jeg angrer veldig på å kjøpe denne pizza'n.. pizza skal være en middag, ikke dessert lissom. 😂🙋🏻

Er de seriøse? Tror de virkelig det er middagsmat når det er masse sjokolade og marshmallows på? Jeg er sjokkert.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den type folk som må ha beskjed om at de ikke skal gå utenfor rekkverket ved diverse bratte fosser osv. Om det ikke står skrevet i trykte bokstaver, så er det vel fritt frem å tolke som man vil. :P

Anonymkode: 0598f...165

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de kalt noe sjokolade salat, spekket med sjokolade og marsmellows så hadde de vel trodd de var sunne.

Anonymkode: 2fabc...b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...