Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er så hjernedødt at man ikke engang kan forestille seg at noen mennesker er slik. "Taushetsplikt". Jeg må le. 

Anonymkode: 1623a...66b

Ja.. Og selv om taushetsplikten faktisk fungerer og er helt pottetett, med så mange medlemmer så er sjansen stor for at det finnes overgripere i gruppen, pedofile og/eller de som er litt syke og begynner å samle bilder av et spesielt barn for å siden fortelle verden at det er deres barn. 

Så jeg ville vært helt vanvittig skeptisk til å legge ut bilder av selv smilende og påkledd barn. Så ei legge ut av toåringen sin og skryte av håret hennes tidligere i uken. Bildet tatt rett bakfra og var 90% hår. Det er barnebilder jeg kan støtte i en slik gruppe :)

Endret av Zoey
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoho jeg vet at dette egentlig er en tråd for Hønehjørnet, men har dere fått med dere dramaet på Kvinneforum det siste døgnet?

Ei jente hadde vært på restaurant hvor hennes aller herligste sønn på et år brukte restaurantbesøket til å "eksprimentere med stemmen". Enden på visa ble iallefall at de måtte forlate lokalet pga bråk. Altså, jeg skjønner at dette var en veldig kjip opplevelse, men en finere restaurant er kanskje ikke plassen å la ungen "eksprimentere med stemmen"? Tviler på at det bare var babling og barnelatter når de faktisk fikk beskjed om å gå. 

Uansett, dette ble det jo så klart en kjempediskusjon ut av. TS stengte tråden sin for kommentarer og da åpnet folk nye hvor diskusjonen ang "eksprimentere med stemmen" på restaurant fortsatte. Etterhvert ble tråden fanget opp at gruppen Gapestokken hvor diskusjonen fortsatte der :P 

Nå er vel Kvinneforum på tråd nummer 38464272 om emnet på under et døgn. Om ikke annet skapte TS usedvanlig god helgeunderholdning for meg som ligger hjemme på sofaen syk :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sirah skrev:

Hoho jeg vet at dette egentlig er en tråd for Hønehjørnet, men har dere fått med dere dramaet på Kvinneforum det siste døgnet?

Ei jente hadde vært på restaurant hvor hennes aller herligste sønn på et år brukte restaurantbesøket til å "eksprimentere med stemmen". Enden på visa ble iallefall at de måtte forlate lokalet pga bråk. Altså, jeg skjønner at dette var en veldig kjip opplevelse, men en finere restaurant er kanskje ikke plassen å la ungen "eksprimentere med stemmen"? Tviler på at det bare var babling og barnelatter når de faktisk fikk beskjed om å gå. 

Uansett, dette ble det jo så klart en kjempediskusjon ut av. TS stengte tråden sin for kommentarer og da åpnet folk nye hvor diskusjonen ang "eksprimentere med stemmen" på restaurant fortsatte. Etterhvert ble tråden fanget opp at gruppen Gapestokken hvor diskusjonen fortsatte der :P 

Nå er vel Kvinneforum på tråd nummer 38464272 om emnet på under et døgn. Om ikke annet skapte TS usedvanlig god helgeunderholdning for meg som ligger hjemme på sofaen syk :P

Fått med meg dette dramaet ja :ler: Men det sykeste er vel at alle disse som støtta jenta også anmeldte denne restauranten. Så restauranten fikk hundrevis av usakelige og negative anmeldelser i går på sin fbside av gale kjerringer som aldri har besøkt stedet :plystre:  modent gjort :klappe:

Forresten, jeg finner ikke gruppen Gapestokken :klo:
EDIT: fant den nå, fant den ikke når jeg søkte fra mobiltelefonen, men med pc gikk det :lol:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Fått med meg dette dramaet ja :ler: Men det sykeste er vel at alle disse som støtta jenta også anmeldte denne restauranten. Så restauranten fikk hundrevis av usakelige og negative anmeldelser i går på sin fbside av gale kjerringer som aldri har besøkt stedet :plystre:  modent gjort :klappe:

Forresten, jeg finner ikke gruppen Gapestokken :klo:

Jeg vet! Så ufattelig lite modent! Og SÅ drama det ble pga at noen har screenshotta innlegget og delt i Gapestokken! TS har jo delt samme innlegget offentlig på sin profil OG på siden til restauranten 🙄

Jeg trodde foresten at brukere på KG var stygge mot hverandre innimellom, men i denne diskusjonen har jo KG blitt slått kraftig. Forskjellen er at her har folk vært direkte ufyselige med hverandre med fult navn. Hadde jeg vært en potensiell arbeidsgiver er det flere som ikke hadde fått jobb for å si det sånn.

Så rart! Det er Gapestokken rett ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Jeg vet! Så ufattelig lite modent! Og SÅ drama det ble pga at noen har screenshotta innlegget og delt i Gapestokken! TS har jo delt samme innlegget offentlig på sin profil OG på siden til restauranten 🙄

Jeg trodde foresten at brukere på KG var stygge mot hverandre innimellom, men i denne diskusjonen har jo KG blitt slått kraftig. Forskjellen er at her har folk vært direkte ufyselige med hverandre med fult navn. Hadde jeg vært en potensiell arbeidsgiver er det flere som ikke hadde fått jobb for å si det sånn.

Så rart! Det er Gapestokken rett ut. 

Ja herregud skjønner ikke hvorfor det ble så drama ved at det ble lagt ut i gapestokken. Skulle jo trodd jenta ville at ALLE i hele verden skulle få vite hvor udugelig denne restauranten liksom var 🙄 Haha ja, KG er jo ingenting i forhold til hva som foregår i disse gruppene på fb :ohmy:

Ja, fant gruppen nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg vet! Så ufattelig lite modent! Og SÅ drama det ble pga at noen har screenshotta innlegget og delt i Gapestokken! TS har jo delt samme innlegget offentlig på sin profil OG på siden til restauranten 🙄

Jeg trodde foresten at brukere på KG var stygge mot hverandre innimellom, men i denne diskusjonen har jo KG blitt slått kraftig. Forskjellen er at her har folk vært direkte ufyselige med hverandre med fult navn. Hadde jeg vært en potensiell arbeidsgiver er det flere som ikke hadde fått jobb for å si det sånn.

Så rart! Det er Gapestokken rett ut. 

Trådene her har englevinger i forhold til de trådene på KF

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

Ja herregud skjønner ikke hvorfor det ble så drama ved at det ble lagt ut i gapestokken. Skulle jo trodd jenta ville at ALLE i hele verden skulle få vite hvor udugelig denne restauranten liksom var 🙄 Haha ja, KG er jo ingenting i forhold til hva som foregår i disse gruppene på fb :ohmy:

Ja, fant gruppen nå :)

Nei og når hun har lagt det offentlig SÅ mange plasser? Og flere av kommentarene: Men dette er jo en lukket gruppe! Er ikke det man skriver her trygt? 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Trådene her har englevinger i forhold til de trådene på KF

Ja og jeg vet ikke om det er mest skremmende eller mest trist 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke barn har noe på en restaurant å gjøre. Skal man nyte ordentlig mat, må man ha ro rundt seg til å nyte maten istedenfor å måtte bekymre seg for en sutrete unge som ødelegger opplevelsen. Barneskrik er noe av det mest irriterende som finnes når man skal nye noe mer enn bare et vanlig måltid. I tillegg er det vel få barn som liker eller setter pris på restaurantmat. Det blir mye griseri, sutring, og fortvilte foreldre som prøver å få barnet til å prøve "bare en liten bit". Noe som ikke hører til på en ordentlig restaurant.

Min oppfordring er klar, skal man ut og spise når man har barn, så skaffer man enten barnevakt, eller går på MC Donalds/IKEA hvor ketchupgriseri og barneskrik er en naturlig del av atmosfæren. Pizza kan kanskje også fungere hvis man vet at barnet liker det og det ikke blir sutring.

Spar det ordentlige måltidet til en dag man har barnefri. Det blir så mye mer trivelig både for en selv, de andre på restauranten, og sikkert barnet også.

Dette er ikke for å provosere, men for å komme med en klar melding.

Anonymkode: ad4a3...1b8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke barn har noe på en restaurant å gjøre. Skal man nyte ordentlig mat, må man ha ro rundt seg til å nyte maten istedenfor å måtte bekymre seg for en sutrete unge som ødelegger opplevelsen. Barneskrik er noe av det mest irriterende som finnes når man skal nye noe mer enn bare et vanlig måltid. I tillegg er det vel få barn som liker eller setter pris på restaurantmat. Det blir mye griseri, sutring, og fortvilte foreldre som prøver å få barnet til å prøve "bare en liten bit". Noe som ikke hører til på en ordentlig restaurant.

Min oppfordring er klar, skal man ut og spise når man har barn, så skaffer man enten barnevakt, eller går på MC Donalds/IKEA hvor ketchupgriseri og barneskrik er en naturlig del av atmosfæren. Pizza kan kanskje også fungere hvis man vet at barnet liker det og det ikke blir sutring.

Spar det ordentlige måltidet til en dag man har barnefri. Det blir så mye mer trivelig både for en selv, de andre på restauranten, og sikkert barnet også.

Dette er ikke for å provosere, men for å komme med en klar melding.

Anonymkode: ad4a3...1b8

Jeg er uenig. Jeg drar ikke på ferie og spiser mcD i to uker iallefall og unger kan godt lære seg hvordan man oppfører seg på restaurant. 

Det finnes mange triks for å ha fornøyde barn på restaurant. Noe av det viktigste er at man som forelder har fokus på barnet. Man kan ikke forvente at barnet skal sitte fint mens de voksne snakker om kjedelige ting. Man kan gjerne bruke skjerm eller lydløse leker når man venter på maten. Og kanskje det viktigste er å gå og spise før ungene er alt for sultne og trøtte. Det går godt an å spise i fem-seks tiden selv om man ellers hadde valgt å spise i sju-åtte tiden om man bare var voksne. Jeg har aldri latt barna mine springe tulling inne på restauranter eller kafeer. Og man går så klart ut og prøver å roe et barn som har raserianfall. Drar man med seg en toåring og det er over vanlig leggetid er det en god oppskrift på raserianfall og man bør dra hjem. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som spørr hva folk er utdannet som når de jobber hjemme. En svarer; 

"Nettstudie, men nav ville ikke hjelpe så jobber faktisk"

Reagerte på "jobber faktisk". Kan man jobbe, skal man jobbe. 

Anonymkode: 2ac4f...486

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som spørr hva folk er utdannet som når de jobber hjemme. En svarer; 

"Nettstudie, men nav ville ikke hjelpe så jobber faktisk"

Reagerte på "jobber faktisk". Kan man jobbe, skal man jobbe. 

Anonymkode: 2ac4f...486

Å hallo. "Jobber faktisk " :bond: Jeg er helt enig med deg!  

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som spørr hva folk er utdannet som når de jobber hjemme. En svarer; 

"Nettstudie, men nav ville ikke hjelpe så jobber faktisk"

Reagerte på "jobber faktisk". Kan man jobbe, skal man jobbe. 

Anonymkode: 2ac4f...486

At hun er utdannet som nettstudie? :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien med at det er så mange høner der som tagger siden kompiser/kjærester på "morsomme" videoer ol? Forstår ikke de at det er en gruppe for damer og at den er lukket, at man ikke kan se taggen? Ser det skjer hele tiden. Det de må gjøre er å tagge på selve innlegget som er offentlig, ikke den som blir delt i gruppen :sukk: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder på at flere at medlemmene på hønehjørnet og kvinneforum er arbeidsgivere, som søker opp alle potensielle kandidater i disse gruppene for å se om de er ''den typen'' folk... Med god grunn :fnise:

Anonymkode: 68a73...a37

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vedder på at flere at medlemmene på hønehjørnet og kvinneforum er arbeidsgivere, som søker opp alle potensielle kandidater i disse gruppene for å se om de er ''den typen'' folk... Med god grunn :fnise:

Anonymkode: 68a73...a37

Noen av oss er det ja. Kremt...

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første bildet her er spørsmålet, bilde nummer to og tre er TS som kommenterer i kommentarfeltet. 

Er det bare meg, eller var dette innlegget KUN ment for å skryte? 🙈

 

IMG_0859.PNG

IMG_0860.PNG

IMG_0861.PNG

Anonymkode: ad1d8...db1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første bildet her er spørsmålet, bilde nummer to og tre er TS som kommenterer i kommentarfeltet. 

Er det bare meg, eller var dette innlegget KUN ment for å skryte? 🙈

 

IMG_0859.PNG

IMG_0860.PNG

IMG_0861.PNG

Anonymkode: ad1d8...db1

Eh, JA! Kleint!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vedder på at flere at medlemmene på hønehjørnet og kvinneforum er arbeidsgivere, som søker opp alle potensielle kandidater i disse gruppene for å se om de er ''den typen'' folk... Med god grunn :fnise:

Anonymkode: 68a73...a37

Jeg tror det kan være fordi de ikke legger merke til at det er postet i Hønehjørnet når det kommer opp i news feeden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...