Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Er ikke medlem av den, men har vert medlem av ganske mange hjernedøde grupper med voksene mennesker. Blir overaska hvordan disse folka klarer å samle seg sammen. Jeg har aldri sett på meg selv som en smart person, var alltid bare helt middels på skolen (fordi jeg ikke brydde meg mye) men de folka her.. hvor kommer de fra?? 

Anonymkode: c58cf...0be

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selvsagt et par av de som pleier å livestreame som er med i gruppa "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet"... Stor overraskelse!

Anonymkode: 4b8f5...93e

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om disse damene hadde stått og utbasunert de samme opplysningene om seg selv dersom de fikk en mikrofon og et fysisk publikum på 35 000 personer.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner at man kan bli lei nå å da av nye medlemmer som ikke kan reglene i gruppa. Men er det nødvendig å være så krass? 

http://imgur.com/4qnJTA6

Ei ny høne som spurte om hvorfor det ikke gikk å poste etter kl 22. Sjefshøna kommer med svar på spørsmålet hun. Minner meg nesten om sjefen for ei anna stor gruppe....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://m.imgur.com/UEc5lKQ

Hvis alle i den gruppa føler det likedan og tenker likt som dette, så forstår jeg hvorfor mange legger ut private ting også.

Anonymkode: 63060...cf1

Kjære vene!! Det er jo nettopp ikke et lovbrudd, da det står i lovverket hva som er offentlige ytringer og ikke. Offentlige ytringer må man stå for, så enkelt er det. Jeg trodde faktisk ikke det gikk ann å være så dum..!

Anonymkode: 739af...4e5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser ikke folk avisa?? Det har da vært flere saker det folk har plapret i grupper og på facebook. Har du mer en 10 venner/medlemmer så er det offentlige ytringer. Noen sier 5-10 venner7medlemmer...

Dessverre mistenker jeg at litt for mange synes Livets Harde Skole er den eneste kilden til kunnskap de behøver. :( 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2017 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Herregud, enkelte der inne livesender seriøst ALT! Ene kjendishøna sendte til og med fra samværet med datteren i dag - som hun tidligere har fortalt i en livesending at ikke bor sammen med henne - men at hun snart skal i rettssak ang dette.. Likevel så livesender hun på Hønehjørnet når hun først er sammen med datteren!? 

Også hun som livesendte før date, og etterpå la ut i det vide og brede om at hun har vondt i f**** i dag, for han var så stor!

Jeg gir meg ende over :skratte:

Anonymkode: 930f9...315

Det hørtes ut som noe kjendishøna kunne funnet på, det første altså :(

Anonymkode: a1142...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har sjefen selv blitt litt sinna. Ble nemlig opprettet en gruppe for et fylke som da heter hønehjørnet *fylke*, så de ikke skulle spamme ned tråden med planer om kaféturer osv. Hvilket vel egentlig er en hyggelig ting? At disse ensomme hønene fra Livets Harde Skole alle kan samles. Sjefshøna ble dog ikke fornøyd, da ingen spurte henne om lov til å bruke "hønehjørnet" i tittelen. Hun som startet gruppa for fylket ble deretter blokkert og slettet fra hønehjørnet som straff... 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har sjefen selv blitt litt sinna. Ble nemlig opprettet en gruppe for et fylke som da heter hønehjørnet *fylke*, så de ikke skulle spamme ned tråden med planer om kaféturer osv. Hvilket vel egentlig er en hyggelig ting? At disse ensomme hønene fra Livets Harde Skole alle kan samles. Sjefshøna ble dog ikke fornøyd, da ingen spurte henne om lov til å bruke "hønehjørnet" i tittelen. Hun som startet gruppa for fylket ble deretter blokkert og slettet fra hønehjørnet som straff... 

Guri, så teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere admins hvor makten går en til hodet?? :alice:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, mange av de som livesender røyker..INNE!! Inkl hun som skal i rettssak for datra si. :ohmy:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, mange av de som livesender røyker..INNE!! Inkl hun som skal i rettssak for datra si. :ohmy:

Folk må vel få gjøre som de vil I sitt eget hjem? :klo:

Anonymkode: 5b8be...1f9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere admins hvor makten går en til hodet?? :alice:

Å ja, her tror jeg hun innbiller seg at hun styrer hele kongeriket... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosetelys skrev:

Ligger tidligere livestreams noe Sted?  Føler jeg har scrolla langt for å finne, men finner ingen...

Du må melde deg inn i gruppa "Hønehjørnet Livestream", så går du på videoer der. Ble så mange livestreams at de lagde egen gruppe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønehjørnet Live er det SJUKESTE jeg noensinne har sett. Blir seriøst helt satt ut. Her sitter det mennesker som ikke har jobb og er fratatt barna sine og legger ut om helt sinnsyke ting. Noen av de skal i rettsak ang barna sine også. Tenker de ikke på dette?! Sorry, men det er vel en grunn til at mange av dem ikke har omsorgsrett for barna sine.. Jeg blir helt, helt, helt satt ut og skremt. 

Anonymkode: e43cf...b88

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å bli medlem i månedsvis, men får ikke lov. Er det kun damer med fullnorske navn som er med i gruppen?

Anonymkode: d0d3e...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke sånn at hun eier tittelen hønehjørnet. Uansett, så hvorfor ikke ta det som et kompliment? Det er jo en grunn til at de har brukt Hønehjørnet og det er jo bare hyggelig at det lages en samlingsplass for dem som trenger det. Litt kan man jo unne andre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun skal kanskje være glad til for at hun ikke er i den gruppen lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...