AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #161 Del Skrevet 15. desember 2016 Tok meg tid til å se en av live-videoene... 10 minutter med ei som går til NAV. "Det er snø". "Jeg tok bussen". Og dette mens hun røyker og er så kortpustet at jeg får vondt av å se på. Jeg bare spør HVORFOR? Helt ærlig, om noen av dere som poster slike videoer leser dette - HVORFOR tror dere andre har interesse av å se på at dere går 10 minutter til NAV-kontoret eller Coop eller barnehagen eller whatnot mens dere røyker og så vidt klarer å puste i mellom de få ordene som ytres? Hvorfor skal dette broadcastes til 30 000 mennesker? Jeg har aldri postet en live-video i mitt liv, men OM jeg skulle det så hadde det vært av strikkhopp, eller at Leonardo DiCaprio sang O helga natt på Oslo-trikken, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen tror at noen gidder å se på at de røyker og filmer noen snødekte busker. Ja, jeg vet jeg kan scrolle videre. Ja, jeg vet at lufta er for alle. Men jeg er nysgjerrig av natur, og jeg lurer genuint på HVORFOR noen tror dette kan være interessant for 30 000 fremmede mennesker? Anonymkode: ae0da...2fe 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #162 Del Skrevet 15. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok meg tid til å se en av live-videoene... 10 minutter med ei som går til NAV. "Det er snø". "Jeg tok bussen". Og dette mens hun røyker og er så kortpustet at jeg får vondt av å se på. Jeg bare spør HVORFOR? Helt ærlig, om noen av dere som poster slike videoer leser dette - HVORFOR tror dere andre har interesse av å se på at dere går 10 minutter til NAV-kontoret eller Coop eller barnehagen eller whatnot mens dere røyker og så vidt klarer å puste i mellom de få ordene som ytres? Hvorfor skal dette broadcastes til 30 000 mennesker? Jeg har aldri postet en live-video i mitt liv, men OM jeg skulle det så hadde det vært av strikkhopp, eller at Leonardo DiCaprio sang O helga natt på Oslo-trikken, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen tror at noen gidder å se på at de røyker og filmer noen snødekte busker. Ja, jeg vet jeg kan scrolle videre. Ja, jeg vet at lufta er for alle. Men jeg er nysgjerrig av natur, og jeg lurer genuint på HVORFOR noen tror dette kan være interessant for 30 000 fremmede mennesker? Anonymkode: ae0da...2fe Si ikke det, sakte-TV er i vinden for tiden. Andpusten-TV er nytt konsept Anonymkode: f62b6...e65 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #163 Del Skrevet 15. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok meg tid til å se en av live-videoene... 10 minutter med ei som går til NAV. "Det er snø". "Jeg tok bussen". Og dette mens hun røyker og er så kortpustet at jeg får vondt av å se på. Jeg bare spør HVORFOR? Helt ærlig, om noen av dere som poster slike videoer leser dette - HVORFOR tror dere andre har interesse av å se på at dere går 10 minutter til NAV-kontoret eller Coop eller barnehagen eller whatnot mens dere røyker og så vidt klarer å puste i mellom de få ordene som ytres? Hvorfor skal dette broadcastes til 30 000 mennesker? Jeg har aldri postet en live-video i mitt liv, men OM jeg skulle det så hadde det vært av strikkhopp, eller at Leonardo DiCaprio sang O helga natt på Oslo-trikken, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen tror at noen gidder å se på at de røyker og filmer noen snødekte busker. Ja, jeg vet jeg kan scrolle videre. Ja, jeg vet at lufta er for alle. Men jeg er nysgjerrig av natur, og jeg lurer genuint på HVORFOR noen tror dette kan være interessant for 30 000 fremmede mennesker? Anonymkode: ae0da...2fe Hvorfor deler noen folk helt uhemmet selfier daglig? De vil ha oppmerksomhet og bekreftelse. Mangler man litt sosial intelligens også så forstår man ikke hvordan andre oppfatter dem. Jeg prøvde å melde meg inn og ble avvist 3 ganger. Nå er jeg blokkert Anonymkode: 104ce...6cd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #164 Del Skrevet 15. desember 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare spør HVORFOR? Anonymkode: ae0da...2fe Jeg kan bare spekulere, men hva med ensomhet? Anonymkode: 09885...e6d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #165 Del Skrevet 15. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Medlem under falsk profil? Medlem bare for å snoke? Sier jo mer om dere enn alle de over 30 000 medlemmene der inne til sammen. Er dere selvutnevnt internettpoliti? Anonymkode: d884a...72f Jeg, som maaaange andre, har flere profiler på facebook. Hvis det er noen trøst, ble ikke profilen opprettet for å kikke på hønehjørnet. Jepp, meldem kun for å snoke. Det er som en bilulykke Er der jo bare for underholdningens del, for gjett om det er underholdning til tider. Og ja, de live-videoene er jo ett kaptillel for seg selv. Hadde det vært i USA, så hadde mange av de blitt kalt 'White trash'. Anonymkode: a1142...84b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 15. desember 2016 #166 Del Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Si ikke det, sakte-TV er i vinden for tiden. Andpusten-TV er nytt konsept Anonymkode: f62b6...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #167 Del Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At mødre utleverer barn, ektemenn eller andre, har jeg aldri syntes er greit, bare så det er sagt. Det er ikke lov heller! Anonymkode: d884a...72f Hvor står det i reglene at det ikke er lov? Anonymkode: 09885...e6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #168 Del Skrevet 15. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det i reglene at det ikke er lov? Anonymkode: 09885...e6d Personvern kalles det, og det står vel i norges lover... Anonymkode: a1142...84b 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. desember 2016 #169 Del Skrevet 15. desember 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg, som maaaange andre, har flere profiler på facebook. Hvis det er noen trøst, ble ikke profilen opprettet for å kikke på hønehjørnet. Jepp, meldem kun for å snoke. Det er som en bilulykke Er der jo bare for underholdningens del, for gjett om det er underholdning til tider. Og ja, de live-videoene er jo ett kaptillel for seg selv. Hadde det vært i USA, så hadde mange av de blitt kalt 'White trash'. Anonymkode: a1142...84b De videoene: Gud hjelpe meg. Er det wannabes film"stjerner", eller hva er det? Det er ihvertfall dørgende kjedelig å se på folk som pakker inn julegaver og går til nav... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #170 Del Skrevet 15. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det i reglene at det ikke er lov? Anonymkode: 09885...e6d https://www.nrk.no/norge/legger-du-ut-bilder-av-barna-dine-pa-facebook_-da-kan-du-bli-saksokt-1.12830845 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Les-dette-for-du-legger-ut-Facebook-bilder-av-barna-270426b.html https://nettvett.no/bilder-av-barn-pa-nett/ Om det ikke står noe i reglene på denne gruppen, så er det vel en felles forståelse for at dette ikke er greit. Eller? Anonymkode: d884a...72f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #171 Del Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Meningen med denne tråden virker å være å diskutere fenomenet filterløshet og uthenging av tredjeparter (menn og barn) i et offentlig gruppe på Facebook. Hvor man ikke er anonym men gis illusjon av å bære blant venner i en mindre gruppe. Meningen er ikke å le av Doris, Pernille eller Katja for innlegg de skrev om Hans, Petter eller Karsten. Om du føler meningen til denne tråden er å såre, så pek på de innleggene. Men de fleste innleggene her kritisererer gruppen som fenomen,med eksempler. Ikke enkeltbrukere. Anonymkode: 6d52c...a15 Ja jeg vet meningen med tråden, men flere innlegg fra denne gruppen blir jo omtalt, og ikke minst blir det delt bilder av innlegg/kommentarer, samtidig som folk skriver hjernedøde, dumme, etc. For meg så blir det uthenging av enkeltpersoner. Jeg støtter ikke diss innleggene som legges ut om barn/venninner/ektefeller osv, men jeg synes vel kanskje noen av innleggene her inne er på samme nivå når det gjelder drittkasting. Anonymkode: d884a...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #172 Del Skrevet 15. desember 2016 Det var jo til og med ei som hadde livesening av at hun ble tatovert. I et privat hjem, av en som aldri hadde tatovert noe på mennesker tidligere. Og tatoveringen? <3 Hønehjørnet <3. I kid you not. Anonymkode: 3eecf...072 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. desember 2016 #173 Del Skrevet 15. desember 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo til og med ei som hadde livesening av at hun ble tatovert. I et privat hjem, av en som aldri hadde tatovert noe på mennesker tidligere. Og tatoveringen? <3 Hønehjørnet <3. I kid you not. Anonymkode: 3eecf...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #174 Del Skrevet 15. desember 2016 Om supermat: "Margarin er ett molekyl unna å være hard plast" Anonymkode: a1142...84b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #175 Del Skrevet 15. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om supermat: "Margarin er ett molekyl unna å være hard plast" Anonymkode: a1142...84b Og "jeg stoler mer på kua enn på ny forskning" 😂 Anonymkode: ec5c7...bdf 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 15. desember 2016 #176 Del Skrevet 15. desember 2016 Nå er det ei som har lagt ut et innlegg for en venninne hvor hun ber om råd angående en utro kjæreste. Vet ikke disse menneskene hva et diskusjonsforum er for noe? Er det ikke mye enklere å bare bruke det i stedet? Jeg husker jeg hang på Libresse-forumet for kanskje 10 år siden. Jeg prøvde å snakke om dette med venninnene mine, men de skjønte overhodet ikke hva jeg mente. Det eneste de kjente til var Blink og MSN. Det var internett. Det forundrer meg at folk i 20-30 årene ikke vet hva et diskusjonsforum er i dag. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cermet Skrevet 15. desember 2016 #177 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre en del der inne som er under aldersgrensen som er satt for gruppa, som absolutt ikke burde vært der. Men nå er det nå en gang sånn at det ikke er så vanskelig å ikke oppgi riktig alder for skaffe seg Facebook. Det er ikke noe hokus pokus å jukse på alder liksom.. I tillegg er det mange unge mødre der inne, gjerne helt ned i 16 år. Da blir det dessverre litt ymse innlegg tider, for som vi alle burde vite, så er ikke hjernen fullstendig utviklet før man er 23-25 år, og da KAN det forekomme innlegg som er lite gjennomtenkt, som her inne på KG. Her skulle man tro det satt 10 åringer bak tastaturet til tider. KG er ikke unntaket, bare så det er sagt. Anonymkode: d884a...72f Jeg syns forøvrig ikke at argumentet "det er yngre som ikke burde vært der" er en god nok grunn for at voksne mødre med semivoksne barn/menn/naboer/sjefer er unnskyldt oversharingen. Det er gjentatt flere ganger her at de som er de verste på å dele sensitiv informasjon ikke er de som er under seksuell lavalder (eller med ufullstendig utviklede hjerner). Endret 15. desember 2016 av Nordvesta Innlegg ryddet for latterliggjøring i sitat og svar til dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. desember 2016 #178 Del Skrevet 15. desember 2016 12 minutter siden, penny_ skrev: Nå er det ei som har lagt ut et innlegg for en venninne hvor hun ber om råd angående en utro kjæreste. Vet ikke disse menneskene hva et diskusjonsforum er for noe? Er det ikke mye enklere å bare bruke det i stedet? Jeg husker jeg hang på Libresse-forumet for kanskje 10 år siden. Jeg prøvde å snakke om dette med venninnene mine, men de skjønte overhodet ikke hva jeg mente. Det eneste de kjente til var Blink og MSN. Det var internett. Det forundrer meg at folk i 20-30 årene ikke vet hva et diskusjonsforum er i dag. Hun skrev at det var venninnen, men på slutten fikk jeg inntrykk at det var hun selv det var snakk om. Det er jo uspiselig å henge noen ut på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 15. desember 2016 #179 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Hun skrev at det var venninnen, men på slutten fikk jeg inntrykk at det var hun selv det var snakk om. Det er jo uspiselig å henge noen ut på den måten. Edit: Misforsto deg litt, men jeg tror fortsatt det handler om venninnen. Uansett så var ikke det poenget men men.. Endret 15. desember 2016 av penny_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #180 Del Skrevet 15. desember 2016 Nå er det en tråd der inne hvor de diskuterer bruk av antibiotika, herre....og selvfølgelig kommer noen med vissvass om at "naturlig" medisin funker myyyye bedre. Hvis admin/moderatorer liksom bryr seg og ikke tilltater tråder hvor det spørres om medisinering, sykdom etc Hvorfor i all verden tilater dem slike tråder da? De tar virkelig ikke ansvar. Anonymkode: 184f1...b03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå