Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som påpeker at gruppen er definert som offentlig på grunn av antall medlemmer, men de blir avfeid gitt.

Anonymkode: e51aa...74d

Godt at det er noen mennesker der med litt fornuft i skrotten, men synd at de blir avfeid. 

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser 4 av fb vennene mine er medlem der. Håper det bare er for å le! Meldt seg inn for et halvt år siden omtrent. 

Anonymkode: f32dd...425

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser 4 av fb vennene mine er medlem der. Håper det bare er for å le! Meldt seg inn for et halvt år siden omtrent. 

Anonymkode: f32dd...425

Også kan man legge til sine venner også uten at de godkjenner det...

 

Hvilket er en annen debatt, at facebook har en sånn instilling på grupper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skrev det lange innlegget om hvilke punkter på Vær Varsom-plakaten journalisten visstnok bryter er jo helt ute og kjører. Håper hun gjør det bare så det blir avvist, så kanskje de forstår at saken er HELT innafor. Det virker også som om de tror at det er advokaten journalisten har intervjuet som har "sladret". De kan jo ingenting om media. Blir helt matt. 

Anonymkode: 6b5a5...3e8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om barnehagementalitet. Argumentene til juristen er visst ugyldig fordi Dagbladet er like ille selv når det kommer til nettvett da de deler innlegget videre utenfor gruppen. :balltre:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Er det mulig? Tror de fortsatt at det ikke er offisielt det de skriver? Ser de virkelig ikke at de blottlegger veldig private ting til en hel flokk med folk de ikke aner hvem er? 

Jeg håper ett av hønsene kommer innom denne tråden. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig, så håper jeg ikke at de endrer gruppen, eller skjerper seg. Er jo ufattelig underholdene.. Skikkelig guilty pleasure.. Føler meg slem som syns det da... :ph34r:

Anonymkode: 8fd56...3f3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Det er totalt nytteløst og forsøke å komme med fornuftige innlegg der inne. Jeg vet ikke om det er fordi de er for dumme eller om det rett og slett er massesuggesjon, men det er i hvertfall håpløst. De har rett og slett bestemt seg for at de har rett og resten av verden har feil. De er en bitteliten lukket gruppe som har lov å skrive om ungers stinkende kroppslukt, menns lyster og egne sykdommer, og de som reagerer er SLEMME! Schikkelig slemme faktisk. 

De evner ikke ta kritikk og de evner ikke ta inn over seg at det de gjør kanskje ikke er helt stuerent. De tror lukket betyr hemmelig, privat stueprat med sine aller nærmeste venner. De ser ikke at de faktisk er en offentlig gruppe med over 30000 medlemmer som igjen har venner som igjen har venner. 

Feilen med gruppa, om man kan si det slik, er (tror jeg) at de som er aktive der inne er slike damer som kanskje ikke har så mange andre. De har ikke venninner som de kan samle rundt stuebordet, som de kan fnise med og som de kan dele hemmeligheter med. Nå har de funnet sin arena der de tar igjen det tapte, derfor ønsker de ikke å se at dette ikke er private venner. Det føles som de vennene de ikke har, derfor velger de å oppføre seg slik. 

Endret av Sugemerke
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sugemerke skrev:

Det er totalt nytteløst og forsøke å komme med fornuftige innlegg der inne. Jeg vet ikke om det er fordi de er for dumme eller om det rett og slett er massesuggesjon, men det er i hvertfall håpløst. De har rett og slett bestemt seg for at de har rett og resten av verden har feil. De er en bitteliten lukket gruppe som har lov å skrive om ungers stinkende kroppslukt, menns lyster og egne sykdommer, og de som reagerer er SLEMME! Schikkelig slemme faktisk. 

De evner ikke ta kritikk og de evner ikke ta inn over seg at det de gjør kanskje ikke er helt stuerent. De tror lukket betyr hemmelig, privat stueprat med sine aller nærmeste venner. De ser ikke at de faktisk er en offentlig gruppe med over 30000 medlemmer som igjen har venner som igjen har venner. 

Feilen med gruppa, om man kan si det slik, er (tror jeg) at de som er aktive der inne er slike damer som kanskje ikke har så mange andre. De har ikke venninner som de kan samle rundt stuebordet, som de kan fnise med og som de kan dele hemmeligheter med. Nå har de funnet sin arena der de tar igjen det tapte, derfor ønsker de ikke å se at dette ikke er private venner. Det føles som de vennene de ikke har, derfor velger de å oppføre seg slik. 

Her er du nok inne på noe. Jeg tror dette i stor grad også gjelder mange av de som ser på bloggere som sine bestiser og som dermed forsvarer dem med nebb og klør mot de misunnelige (og feite) KG damene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en egen tråd om denne gruppa! :) Istemmer flere her, mitt inntrykk er at mange av de mest aktive/sjokkerende utleverende/oppmerksomhetsyke er damer som ikke har så veldig mye annet gående i livet. Mange alenemødre, arbeidsledige/deltidsansatte/ulike diagnoser som gjør at de faller litt utenfor i samfunnet ellers, og finner mange likesinnede i grupper som dette. Sier ikke at man ikke kan være både fornøyd og lykkelig i en slik tilværelse, og jeg dømmer ingen på bakgrunn av livssituasjon (jeg prøver i alle fall hardt) - men alle "kan noe for" hvordan de framstår på sosiale media, og her føler jeg mange trenger et grunnleggende kurs!!

Ang kritiske røster: jeg tror det er mange oppegående kvinner som er medlem av Hønehjørnet, men de vil ikke involvere seg når andre medlemmer går over streken. Dels fordi de vet at det er helt håpløst å komme gjennom med noe som helst fornuft, samt at de ikke ønsker å gi seg til kjenne på veggen til Hønehjørnet. Det er i alle fall sånn jeg tenker, har aldri likt eller kommentert noe uansett hvor sjokkert jeg har blitt av det som legges ut der. Jeg mistenker også at terskelen for å kaste ut medlemmer som "angriper" moralen der inne, er veldig lav.

Anonymkode: 4ecba...1c4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem der. Syns jeg alltid må minne folk på å ikke dele alt om privatlivet sitt . Det er lav terskel for å dele det mest intime. 

Ofte overasket over hva folk klarer å lire fra seg 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å melde meg ut av gruppa, admin og de fleste der inne er så stokk stein dumme når det gjelde nettvett og en del andre elementære ting. Det var gøy å lese tråderog kommentere i ny og ne, men i det siste er det så mye bitching og klaging. Og lei avfolk som bruker en hver unnskylding til å dele trutmunn sefie!

Anonymkode: 184f1...b03

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon i sitat
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å melde meg ut av gruppa, admin og de fleste der inne er så stokk stein dumme når det gjelde nettvett og en del andre elementære ting. Det var gøy å lese tråderog kommentere i ny og ne, men i det siste er det så mye bitching og klaging. Og lei avfolk som bruker en hver unnskylding til å dele trutmunn sefie!

Anonymkode: 184f1...b03

Og alle de live videoene 😣 Hvorfor skal jeg se opp og nesa på noen som sitter og ser på mobilen sin ? Dessuten er admin gruppa maktsyke gretne damer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er medlem for morro skyld, og den tråden hvor alle fortalte om sine psykiske diagnoser... Milde måne. At de tørr å dele slik informasjon med 30.000 personer (++, mtp delingen her osv)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anthrax skrev:

Er medlem for morro skyld, og den tråden hvor alle fortalte om sine psykiske diagnoser... Milde måne. At de tørr å dele slik informasjon med 30.000 personer (++, mtp delingen her osv)!

Fordi at det er jo en LUKKET gruppe må vite!:P....på 30 000 medlemmer!

Anonymkode: 184f1...b03

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jessica skrev:

Og alle de live videoene 😣 Hvorfor skal jeg se opp og nesa på noen som sitter og ser på mobilen sin ? Dessuten er admin gruppa maktsyke gretne damer 

haha ja! De live videone er for det meste skikkelig tragiske, blir helt flau og skjønner ikke at de gidder, eller at  noen gidder å se på. Ble skikkelig skuffet over måten admin taklet det Dagbladet oppslaget, men burde vel ikke vært så overrasket. 

Anonymkode: 184f1...b03

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

haha ja! De live videone er for det meste skikkelig tragiske, blir helt flau og skjønner ikke at de gidder, eller at  noen gidder å se på. Ble skikkelig skuffet over måten admin taklet det Dagbladet oppslaget, men burde vel ikke vært så overrasket. 

Anonymkode: 

Endret av Jessica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen bør legge ut et bilde av ca 30 000 mennesker og en person på en scene (konsert el) og si at det er slik det er å dele noe i den gruppa. Når man legger ut et innlegg om seg selv, så er det den ene personen på scenene og medlemmene er tilhørere. 

30' er jævli mange kvinnfolk og kvinnfolk sladrer. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama i hønehjørnet nå, det er vist kjent at gruppa har fått egen KG tråd, admin er pissed og mener det er fordi folk er sjalu,,,,,ehhhh jadda kjempesjalu på dere høner:fnise:

 

.....:popcorn:

Anonymkode: 184f1...b03

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramlet innom denne tråden, og måtte sjekke ut gruppa dere snakker om.

Noen her reposter innlegg i sin helhet, og det er veldig enkelt å finne ut hvem som skrev disse innleggene i utgangspunktet selvom dere sladder navn.

Så her sitter dere og slenger dritt på nett anonymt og tror dere faktisk er bedre enn de inne på gruppa der? Snakk om å kaste stein i glasshus. 

 

God jul.

Anonymkode: 398ea...115

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...