Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (13 timer siden):

Herliga London.

En kan si mye om Isabel, men jammen kommer ikke rælet ut fra treverket sitt av følgere også (spesielt av sorten som lager seg en bruker kun for å skrive dritt i tråden om henne) 🤓

Rælet ut fra treverket? Hva faen betyr det? Er det et vanlig uttrykk, aldri hørt før i hvert fall og ga ikke så mye mening...

Jeg har ikke lagd meg en bruker kun for dette, tror jeg har hatt denne i flere år, men vært inaktiv. Står under fullt navn i motsetning til deg, ditt troll. Tror de fleste kommenterer på ulike ting og personer.

Folk sier det de gjør, fordi hun virkelig fortjener det. Ikke kritisér andre for å benytte seg av ytringsfrihet.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som ble nevnt med gullsmeden her fikk meg til å tenke på det igjen:

Prostituerte selger kroppen sin.

Influensere selger liksom hele seg. Kroppen, sjelen, sinnet, troverdigheten, tankene sine...

Ingenting er for intimt. Ingenting kan holdes hellig, personlig eller privat. Ingen grenser kan forbli ukryssede.
For enkelte ihvertfall.

Ifht. dette syns jeg Isabel er ekstrem. 

Jeg syns nesten det er verre, jeg. 🙊🙈

Jeg syns det er utrolig ubehagelig å tenke på å liksom skulle selge sinnet mitt, tankene mine, troverdigheten og meningene mine.

Ja, greit, de tjener kanskje mye, men når man tenker på det på den måten føler jeg det blir noe stusselig over det. Altså, å sette en pris på tanker, meninger, følelser, sjeleliv og troverdighet. Kan jo umulig være bra for selvrespekten/selvfølelsen. Selges til HBO,- liksom... 

Jeg lurer på hva det egentlig gjør med en over lang ting når man har levd over halve livet sitt som en slags eneste mangefasettert omvandrende menneskelig form for reklame. Alt er liksom kjøpt og betalt - fra hva du har på deg til hva du smører i ansiktet til silikoninnleggene i brystet til neglene du har støpt oppå dine egne til hva du inntar til sengetøyet du ligger i til møblene du sitter/ligger i til bilen du kjører rundt i til hva du snakker om til hva du anbefaler til helserelaterte greier til ja, ALT liksom... For noen blir til og med kjæledyr og barn en forlengelse av at du har solgt alt du er og da faktisk mer til, til en kynisk bransje som bare har et eneste mål: Å tjene penger. 

Det er jo tosidig også selvfølgelig: Altså på den ene siden har du influenseren som egentlig selger hele sjelen sin og alt den er, og for hva? Å være et ledd i et marked, på en måte. Så har du andre siden av det der hele industrien bak også er rimelig kyniske og egentlig på sitt vis utnytter nettopp alt det influenseren er, "står for" og kjøper tankene, meningene, følelsene og sjelen deres (tankene, meningene og følelsene er jo også solgt mange ganger til datidens høystbydende også - de ender jo opp med å liksom mene det som betaler seg best til enhver tid...), på en slags måte. 

Jeg vet ikke om noen har hørt det uttrykket: "Hvis du ikke står for noe, faller du for alt". 
Influensere gir det jo sånn sett en ny spin-off: "Jeg kan stå for hva som helst jeg, så lenge du betaler godt nok". 
De sier at man ikke kan sette en pris på mennesker og at vi ikke kan vurdere verdien på mennesker, men influensere er jo sånn satt helt på spissen som et slags produkt med en markedsverdi.

Alt man er og står for er kjøpt utallige ganger av mange forskjellige ting, gjerne motstridende ting også (f. eks. har hun vel både fått sponset hårfjerning med laser og reklamert for de der IPL(?)/epilator-greiene, og såvidt meg bekjent er det vel ganske mange slike eksempler når det gjelder f. eks. Isabel. Det igjen blir jo nesten som falsk reklame... Om du så setter det på spissen kan det jo umulig være sunt å gå rundt som en falsk omvandrende menneskelig form for reklame).

Jeg lurer på om influenserne hadde valgt det samme om igjen hvis de visste hvordan alt kom til å bli. 
Spesielt hvis man spør de om 20-30 år. 

Ops, sorry for ranten, bare havnet litt i det filosofiske hjørnet her. :P 

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 10
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (2 timer siden):

Jobber ikke søsteren?

Forstod det slik at hun er ansatt som vikar/tilkalling, men pga. noe sykdom de ikke får nøstet opp i er hun ikke på arbeid for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd contour sticken? Lenge hatt lyst på akkurat den typen contour, men aldri funnet en. Synes den er ganske dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (27 minutter siden):

Skjermbilde 2024-02-22 kl. 08.40.12.png

Skjermbilde 2024-02-22 kl. 08.38.44.png

Skjermbilde 2024-02-22 kl. 08.37.37.png

Skjermbilde 2024-02-22 kl. 08.40.31.png

Skjermbilde 2024-02-22 kl. 08.36.40.png

Et lite utvalg av bilder fra snapchat siste 24 timene.

Isabel trenger en realitetsorientering.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Isabel trenger en realitetsorientering.

Tenk deg hvordan hun hadde sett uten opererte pupper og rumpe…..  en planke. Jeg blåser i hvordan hun ser og at hun helt tydelig elsker sitt eget utseende og kropp. Men at hun har så forbaskade trang til å legge ut bilder av sin syke kropp, irriterer vettet av meg. Spesielt når hun selv sier hun vet hun er syk…  

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 timer siden):

Tenk at en 30 år gammel businesskvinne holder på sånn. Leste om Westerlin i nyhetene også, en voksen mann som mobber sine kritikere. Følgerne er vel rundt 10 år yngre enn han selv. Det er flaut. Og det er trist. Og det er skammelig. De synker ned på nivåer man ikke skulle tro var mulig. 

Jeg klarer ikke å se henne som en businesskvinne, selv om jeg vet hun oppfyller kriteriene der. Klarer ikke å ta henne seriøst når det fremvises så mye kaos, umodenhet, tragisk oppførsel etc hele tiden.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (59 minutter siden):

Tenk deg hvordan hun hadde sett uten opererte pupper og rumpe…..  en planke. Jeg blåser i hvordan hun ser og at hun helt tydelig elsker sitt eget utseende og kropp. Men at hun har så forbaskade trang til å legge ut bilder av sin syke kropp, irriterer vettet av meg. Spesielt når hun selv sier hun vet hun er syk…  

Tja, hvis jeg husker riktig fra da hun var på PH og hadde en uoperert kropp så hun jo helt normal ut og hadde former. Det var i hvertfall ikke noe grunn til å operere seg ihjel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bare en heads up på at IR begynte med vlogging på snap leeenge før hun i det hele tatt var klar over at hun kunne tjene penger på det, så det er MYE mer innhold på hennes snap i løpet av en dag og uke enn kun pushing av produkter. Synes egentlig det er ganske lite reklame, sammenlignet med andre. Jeg tror hun oppriktig liker å ha den kontakten med følgerene sine, og viser gode og dårlige dager.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (5 timer siden):

Bare en heads up på at IR begynte med vlogging på snap leeenge før hun i det hele tatt var klar over at hun kunne tjene penger på det, så det er MYE mer innhold på hennes snap i løpet av en dag og uke enn kun pushing av produkter. Synes egentlig det er ganske lite reklame, sammenlignet med andre. Jeg tror hun oppriktig liker å ha den kontakten med følgerene sine, og viser gode og dårlige dager.

Lite reklame??? Er reklame heeeeeele tiden hos Isabel og linni meister er det verst med reklame. Ja ho legger ut mye men ho la ikke ut så mye før. Men er sånne som deg ho lurer dessverre at ho er venninna deres 😑

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...