Gjest Heidi67 Skrevet 27. mars 2021 #5141 Skrevet 27. mars 2021 (endret) Flettfrid skrev (På 27.3.2021 den 12.30): Endret 28. mars 2021 av Heidi67
Hallepalle2 Skrevet 27. mars 2021 #5142 Skrevet 27. mars 2021 Heidi67 skrev (1 time siden): Der kom du ja😂Jeg kan det meste om jeg vil,ha det klart for deg!Disser,Raad😂😂😂 Du kan ikke skrive unnskyld, du kan ikke kommareglene (det skal være mellomrom etter komma) og du kjefter på andre for det samme som du selv gjør. Hvorfor vil du ikke skrive riktig? 11
Gjest Heidi67 Skrevet 27. mars 2021 #5143 Skrevet 27. mars 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (På 27.3.2021 den 15.17): Endret 28. mars 2021 av Heidi67
gmail Skrevet 27. mars 2021 #5144 Skrevet 27. mars 2021 Etter å ha sett IG postet fra IR så håper jeg at hun ikke nevner et ord heretter om hvor grusomt hun har det i denne tiden eller hvor teite alle andre er. Jeg blir matt. 23
spirå12 Skrevet 28. mars 2021 #5145 Skrevet 28. mars 2021 gmail skrev (22 timer siden): Etter å ha sett IG postet fra IR så håper jeg at hun ikke nevner et ord heretter om hvor grusomt hun har det i denne tiden eller hvor teite alle andre er. Jeg blir matt. Jeg og... Det blir for dumt og all denne sutringen og klagingen hennes er rett og slett provoserende. 9
Gjest Trude4 Skrevet 29. mars 2021 #5146 Skrevet 29. mars 2021 Holistic skrev (På 25.3.2021 den 8.55): Hva med å bare ikke skrive stygt til folk på nett? Hvis denne 23 år gamle jenta gjorde det, så er det vel fortjent å få den repostet. Selv med mange følgere. Bare dropp å legge igjen stygge kommentarer, så slipper man det 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Gjest Trude4 Skrevet 29. mars 2021 #5147 Skrevet 29. mars 2021 Hallepalle2 skrev (På 27.3.2021 den 15.17): Du kan ikke skrive unnskyld, du kan ikke kommareglene (det skal være mellomrom etter komma) og du kjefter på andre for det samme som du selv gjør. Hvorfor vil du ikke skrive riktig? Unødvendig å angripe andre slik som dette. Eg har og skrivefeil og fått min dose med dritt her på KG. Gir ikke akkurat Kg så gått rykte
GhostHug Skrevet 29. mars 2021 #5148 Skrevet 29. mars 2021 Trude4 skrev (4 timer siden): Eg har og skrivefeil gått Det er lov å prøve da Vi andre leser over innleggene før vi trykker send. 10
Elisiaflisa Skrevet 30. mars 2021 #5150 Skrevet 30. mars 2021 (endret) Gleder meg til å se henne i 10 dager alene på karantenehotellet ✌ og såklart blir kontoen privat i samme slengen 🤣🤣 Endret 30. mars 2021 av Elisiaflisa 15
Bærblå Skrevet 30. mars 2021 #5151 Skrevet 30. mars 2021 Det som er problemet her er at jeg egentlig ikke bryr meg om at hun drar. Men er den reisingen frem og tilbake som er veldig feil. Om hun drar så får hun bli der i minst 6 mnd. 17
Justlooking Skrevet 30. mars 2021 #5152 Skrevet 30. mars 2021 Bærblå skrev (25 minutter siden): Det som er problemet her er at jeg egentlig ikke bryr meg om at hun drar. Men er den reisingen frem og tilbake som er veldig feil. Om hun drar så får hun bli der i minst 6 mnd. Det er bedre å dra for en lengre periode enn veldig ofte slik hun har holdt på et år. Hun blir sikkert værende borte til karantenehotell opphører. Ellers så har jeg hørt man kan akseptere en bot på 20.000 og slippe hotellet? Hun har jo fint råd til det om dette stemmer. 8
spirå12 Skrevet 30. mars 2021 #5153 Skrevet 30. mars 2021 Cocogirl skrev (3 timer siden): 🤬 Uff... hun er så skremmende egoistisk og selvopptatt. Håper jammen hun forblir utav landet for en lang, lang stund. Denne fartingen frem og tilbake er virkelig provoserende ! 14
Flettfrid Skrevet 30. mars 2021 #5154 Skrevet 30. mars 2021 spirå12 skrev (54 minutter siden): Uff... hun er så skremmende egoistisk og selvopptatt. Håper jammen hun forblir utav landet for en lang, lang stund. Denne fartingen frem og tilbake er virkelig provoserende ! Syns ikke det er noe værre at hun reiser til kjæresten for en periode, å holder seg i ro der. Enn alle de som har reist til syden/GC for påsken. Syns jeg leste i går at det var kommet rundt 800 normenn til GC i helga. 6
spirå12 Skrevet 30. mars 2021 #5155 Skrevet 30. mars 2021 Flettfrid skrev (3 timer siden): Syns ikke det er noe værre at hun reiser til kjæresten for en periode, å holder seg i ro der. Enn alle de som har reist til syden/GC for påsken. Syns jeg leste i går at det var kommet rundt 800 normenn til GC i helga. Det er alldeles forferdelig at folk fremdeles velger å reise slik situasjonen er. Alle som reiser og/eller bryter reglene er med på å forlenge og forlenge denne pandemien som vi alle er drittlei av. Det er usolidarisk og egoistisk oppførsel. At frk Raad velger å dele det med ca 300000 følgere gjør det, i mine øyne, enda verre ! 17
Flettfrid Skrevet 30. mars 2021 #5156 Skrevet 30. mars 2021 (endret) spirå12 skrev (19 minutter siden): Det er alldeles forferdelig at folk fremdeles velger å reise slik situasjonen er. Alle som reiser og/eller bryter reglene er med på å forlenge og forlenge denne pandemien som vi alle er drittlei av. Det er usolidarisk og egoistisk oppførsel. At frk Raad velger å dele det med ca 300000 følgere gjør det, i mine øyne, enda verre ! Dette med reise er vel ikke en regel,men en anbefaling. Så sånn sett gjør verken hun eller noen andre som velger å reise noe galt. Jeg personlig hadde blitt mer skeptisk av å omgås en person som kom rett fra Oslo nå, enn en person som kom fra f.eks GC og hadde blitt testet før avreise og ved ankomst. -- Enda værre hadde det vært i manges øyne om hun skjulte det og prøvde å lure følgerene. Hadde uansett blitt galt i noens øyne. Endret 30. mars 2021 av Flettfrid 4
EtLiteTroll Skrevet 31. mars 2021 #5157 Skrevet 31. mars 2021 Flettfrid skrev (2 timer siden): Enda værre hadde det vært i manges øyne om hun skjulte det og prøvde å lure følgerene. Hadde uansett blitt galt i noens øyne. Om hun ikke poster på SoMe at hun er i utlandet, betyr det ikke hun lurer følgerne. Hun har rett på privatliv, hun trenger ikke å dele alt. Selv synes jeg synes hun burde latt være å dele. Når hun kommer hjem igjen blir det ny klagestorm fra henne hvor fælt dette er. Hun har reist mer enn noen andre under denne pandemien, så å høre henne syte og klage er faktisk litt proveserende. Folk har det kjipt nok fra før, hvorfor skal hun som reiser klage? Hun kunne gjort noe produktivt i stedet. Jeg aldri sett et mer egosentrisk menneske. For meg virker hun fullstendig tom for forståelse og empati. 20
Gjest CecilieX Skrevet 31. mars 2021 #5158 Skrevet 31. mars 2021 Flettfrid skrev (7 timer siden): Dette med reise er vel ikke en regel,men en anbefaling. Så sånn sett gjør verken hun eller noen andre som velger å reise noe galt. Jeg personlig hadde blitt mer skeptisk av å omgås en person som kom rett fra Oslo nå, enn en person som kom fra f.eks GC og hadde blitt testet før avreise og ved ankomst. -- Enda værre hadde det vært i manges øyne om hun skjulte det og prøvde å lure følgerene. Hadde uansett blitt galt i noens øyne. Hvorfor tror du regjeringen og helsemyndighetene gir oss anbefalinger? Og hva tror du skjer hvis alle lar være å følge dem?
MarianneE Skrevet 31. mars 2021 #5159 Skrevet 31. mars 2021 Må være fint for influencere og gjøre stort sett som de vil. Jeg hadde håpet å kunne reise og besøke foreldrene mine i påska men skjønner at det må bli seinere. Min fae bor i samme by som meg, mamma i nabobyen så vi ville ikke en gang måtte langt avgårde. God tur Isabell, datteren min gleder seg forresten til hun kan få overnattingsbesøk av kusina si for akkurat nå har vi foreldre måtte si nei til slikt. 29
spirå12 Skrevet 31. mars 2021 #5160 Skrevet 31. mars 2021 MarianneE skrev (33 minutter siden): Må være fint for influencere og gjøre stort sett som de vil. Jeg hadde håpet å kunne reise og besøke foreldrene mine i påska men skjønner at det må bli seinere. Min fae bor i samme by som meg, mamma i nabobyen så vi ville ikke en gang måtte langt avgårde. God tur Isabell, datteren min gleder seg forresten til hun kan få overnattingsbesøk av kusina si for akkurat nå har vi foreldre måtte si nei til slikt. Jeg har foreldre som har tilbrakt mye tid i varmere strøk hver vinter, men selvfølgelig ikke de to siste vintrene. For dem er det en selvfølge å ikke reise når myndighetene oppfordrer oss til å være solidariske og bidra i samfunnsdugnaden. Vi må heller ikke glemme at Isabell faktisk jobber som PÅVIRKER ! Hva ønsker hun å påvirke oss til i disse tider ? Gi f... i myndighetene sine anbefalinger ? Være egoistiske ? Reise mer ? 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå