Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Tvefru skrev:
 

Hvorfor er det kleint, når det er sant? Man er jo forfatter når man har skrevet bok.

Det er kleint fordi hun akkurat har gitt den ut, dvs den kan forhåndsbestilles nå, den er ikke engang gitt ut ennå. Blir som at man skal skryte på seg å være kjendis FØR den ENE episoden man har vært med i PH på har blitt sendt på TV... Og som andre her sier, hun har brukt ghostwriter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym2467 skrev:
 

Det er kleint fordi hun akkurat har gitt den ut, dvs den kan forhåndsbestilles nå, den er ikke engang gitt ut ennå. Blir som at man skal skryte på seg å være kjendis FØR den ENE episoden man har vært med i PH på har blitt sendt på TV... Og som andre her sier, hun har brukt ghostwriter.

Njah ... Det er Isabel som forteller og en annen som har skrevet det ned. Da er det vel Isabel som er «forfatteren»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Tvefru skrev:
 

Hvorfor er det kleint, når det er sant? Man er jo forfatter når man har skrevet bok.

Nja. Jeg er ikke profesjonell fotballspiller selv om jeg har sparket en ball.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Berga skrev:
 

Njah ... Det er Isabel som forteller og en annen som har skrevet det ned. Da er det vel Isabel som er «forfatteren»? 

Så dersom jeg synger en sang på en idol audition er jeg en artist? Du misset uansett hovedpoenget mitt som jeg skrev først, det er nemlig det jeg synes er mest kleint...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym2467 skrev:
 

Så dersom jeg synger en sang på en idol audition er jeg en artist? Du misset uansett hovedpoenget mitt som jeg skrev først, det er nemlig det jeg synes er mest kleint...

Neida, jeg leste innlegget og har ingen problemer med å forstå hva du ville frem til. Jeg valgte dog å ikke kommentere dette. Men: Du la dessverre ikke merke til at jeg satte ordet forfatter i hermetegn, noe som var viktig i mitt svar til deg. Forfatter er ikke en beskyttet tittel, det er heller ikke artist, så jada, du kan kalle deg artist så snart du framfører en sang for publikum. 

😎🎩

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Berga skrev:
 

Neida, jeg leste innlegget og har ingen problemer med å forstå hva du ville frem til. Jeg valgte dog å ikke kommentere dette. Men: Du la dessverre ikke merke til at jeg satte ordet forfatter i hermetegn, noe som var viktig i mitt svar til deg. Forfatter er ikke en beskyttet tittel, det er heller ikke artist, så jada, du kan kalle deg artist så snart du framfører en sang for publikum. 

😎🎩

 

Ja det kunne jeg gjort, men det ville vært kleint. På samme måte som at det er kleint at Isabel kaller seg forfatter. Hun må for all del få lov til å gjøre det, men JEG synes det er kleint. Nå ble det så mye av ordet kleint at det ble kleint.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym2467 skrev:
 

Det er kleint fordi hun akkurat har gitt den ut, dvs den kan forhåndsbestilles nå, den er ikke engang gitt ut ennå. Blir som at man skal skryte på seg å være kjendis FØR den ENE episoden man har vært med i PH på har blitt sendt på TV... Og som andre her sier, hun har brukt ghostwriter.

Jenta er vel stolt over å skal gi ut bok da vel? La nå henne ha forfatter i insta bioen sin om hun vil det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tvefru skrev:
 

Det er navnet hennes det står på forsida av boka, vel? Kverulanter...

Det står "Fortalt til Kjersti Kvam" på forsiden, det er altså Kvam som har skrevet boka. Isabel har fortalt henne historien sin, så Isabel er strengt tatt ingen forfatter.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Breakeven skrev:
 

Jenta er vel stolt over å skal gi ut bok da vel? La nå henne ha forfatter i insta bioen sin om hun vil det. 

Har jeg nektet henne det? 😂 Jeg sier at jeg synes det er kleint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym2467 skrev:
 

Ja det kunne jeg gjort, men det ville vært kleint. På samme måte som at det er kleint at Isabel kaller seg forfatter. Hun må for all del få lov til å gjøre det, men JEG synes det er kleint. Nå ble det så mye av ordet kleint at det ble kleint.. 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cassio skrev:
 

Det står "Fortalt til Kjersti Kvam" på forsiden, det er altså Kvam som har skrevet boka. Isabel har fortalt henne historien sin, så Isabel er strengt tatt ingen forfatter.

Hvis Isabel ikke er forfatteren og den som bare skriver ned fortellingen definitivt ikke er forfatteren, hvem er det da som er forfatteren? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym2467 skrev:
 

Har jeg nektet henne det? 😂 Jeg sier at jeg synes det er kleint. 

Så kleint er det vel ikke, hun skal gi ut bok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
9 minutter siden, Anonym2467 skrev:
 

Har jeg nektet henne det? 😂 Jeg sier at jeg synes det er kleint. 

Ser ikke at det er kleint! Det kan være en flott historie, som kan hjelpe, inspirere! Hun kaller seg forfatter? Helt ærlig?? Er det DET du legger deg opp i? Nei vet du.... det må da finnes andre ting å henge seg opp i enn i akkurat dette. Forøvrig sånn «jeg ler meg ihjel smiley» er bare nedverdigende for motparter du diskuterer med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Breakeven skrev:
 

Så kleint er det vel ikke, hun skal gi ut bok. 

Hva med å akseptere at andre har en annen mening enn det du har? Jeg har både sunget og opptredd forran et stort publikum, men jeg kaller meg ikke artist og skuespiller av den grunn, fordi JEG hadde syntes det var kleint, og det er MIN mening.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Laduena87 skrev:
 

Ser ikke at det er kleint! Det kan være en flott historie, som kan hjelpe, inspirere! Hun kaller seg forfatter? Helt ærlig?? Er det DET du legger deg opp i? Nei vet du.... det må da finnes andre ting å henge seg opp i enn i akkurat dette. Forøvrig sånn «jeg ler meg ihjel smiley» er bare nedverdigende for motparter du diskuterer med! 

Har aldri sagt noe negativt om verken boken eller at hun skal gi ut bok heller, jeg bare synes det er kleint at hun allerede velger å kalle seg forfatter. Jeg synes det er morsomt fordi det er på lik linje med feks PH deltakere som ikke har blitt vist på TV enda men fortsatt har satt «TV personlighet» i bioen sin. Jeg må få synes det er morsomt selv om ikke du synes det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Laduena87
Akkurat nå, Anonym2467 skrev:
 

Har aldri sagt noe negativt om verken boken eller at hun skal gi ut bok heller, jeg bare synes det er kleint at hun allerede velger å kalle seg forfatter. Jeg synes det er morsomt fordi det er på lik linje med feks PH deltakere som ikke har blitt vist på TV enda men fortsatt har satt «TV personlighet» i bioen sin. Jeg må få synes det er morsomt selv om ikke du synes det.

Selvfølgelig skal du få synes det er morsomt! Du om det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Laduena87 skrev:
 

Selvfølgelig skal du få synes det er morsomt! Du om det.....

Du sier jeg er nedverdigende mot den jeg diskuterte med ved å skrive en «😂» smiley, men det er helt ok at du skriver «du om det......»? Dobbeltmoralsk spør du meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
10 minutter siden, Anonym2467 skrev:
 

Du sier jeg er nedverdigende mot den jeg diskuterte med ved å skrive en «😂» smiley, men det er helt ok at du skriver «du om det......»? Dobbeltmoralsk spør du meg.

Du om det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
24 minutter siden, Anonym2467 skrev:
 

Hva med å akseptere at andre har en annen mening enn det du har? Jeg har både sunget og opptredd forran et stort publikum, men jeg kaller meg ikke artist og skuespiller av den grunn, fordi JEG hadde syntes det var kleint, og det er MIN mening.

Er vel kanskje forskjell ( bare for å ta et eksempel) hvilken publikum man har../ hadde ikke akkurat kalt meg artist fordi jeg sang i kor eller foran avslutning på ungdomsskolen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...