Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 time siden, Xstrella skrev:

Nytter ikke late som bling bling verden er perfect når det lyser noe annet. Overbeviser ikke meg uansett hvor mye penger hun flasher. 

Så du mener hun er sliten og ensom da? Jeg har ikke det inntrykket. Det virker som hun både har mannlige «venner» og kvinnelige venner. Uansett hva noen sier, så får en mere frihet med mer penger og gjør mere hva en vil. Hun kunne ikke tatt den turen til Dubai uten penger, og hun virket langt fra ensom og sliten der vertfall..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Lovelulu skrev:

Så du mener hun er sliten og ensom da? Jeg har ikke det inntrykket. Det virker som hun både har mannlige «venner» og kvinnelige venner. Uansett hva noen sier, så får en mere frihet med mer penger og gjør mere hva en vil. Hun kunne ikke tatt den turen til Dubai uten penger, og hun virket langt fra ensom og sliten der vertfall..

Hun kan f eks ha fått turen sponset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Solivagant skrev:

Det finnes gode melkeerstatninger man kan bruke, uten at jeg vet hva som er i milkshaken hennes. 

Dette var på en restaurant hvor hun hadde helt lik milkshake som 2 andre. Selvfølgelig kan det være melkeerstatning i hennes, jeg bare tviler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Honey Dew skrev:

Hun kan f eks ha fått turen sponset

Joda, men hun har nok mer enn nok penger til å betale den selv. Og hadde hun fått den sponset er jo det fordi hun er toppblogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2018 den 11.30, PinkLady97 skrev:

Er det også jeg som reagerer på at Isabel alltid sletter kommentarer med saklig konstruktiv kritikk mot henne? Men lar alltid de styggeste usaklige kommentarene stå? Jeg regner med det kan være fordi kritikken hun får vet hun er sann, og derfor vil hun ikke drite seg enda mer ut og iallefall ikke for hennes trofaste fans.... Get rekt😂

Jeg har gitt henne noen kritiske kommentarer på bloggen (ikke dritt eller hetsing) men de ble ikke godkjent. Hun lar kun rosende kommentarer og usaklige kommentarer få stå...

Litt imponert at hun holder seg enda høyt på listen. Bloggen er jo veldig kjedelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Darkrose skrev:

Jeg har gitt henne noen kritiske kommentarer på bloggen (ikke dritt eller hetsing) men de ble ikke godkjent. Hun lar kun rosende kommentarer og usaklige kommentarer få stå...

Litt imponert at hun holder seg enda høyt på listen. Bloggen er jo veldig kjedelig.

Hun vil styre alt som bloggere flest. Jeg nevnte pent en gang at jeg håpet hun snart fikk kjøpt seg bolig som flere av de andre bloggerne. Det var på den tiden annijor og KU kjøpte leilighet og SE hus. Ble ikke godkjent.

Bloggen er utrolig kjedelig med shopping og selvfokusering på høyt nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Justlooking skrev:

Hun vil styre alt som bloggere flest. Jeg nevnte pent en gang at jeg håpet hun snart fikk kjøpt seg bolig som flere av de andre bloggerne. Det var på den tiden annijor og KU kjøpte leilighet og SE hus. Ble ikke godkjent.

Bloggen er utrolig kjedelig med shopping og selvfokusering på høyt nivå.

Hmm, siden hun har så mye penger, så er det litt rart hun ikke vil kjøpe leilighet. Jeg synes eie gir en mer trygghet enn å bare leie. Hun har sagt hun tjener rundt 20 000 til 30 000 i månden, så hun har nok råd tii en grei og fin leilighet. Håper uansett hun sparer en del. Det vil komme godt med i fremtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Darkrose skrev:

Hmm, siden hun har så mye penger, så er det litt rart hun ikke vil kjøpe leilighet. Jeg synes eie gir en mer trygghet enn å bare leie. Hun har sagt hun tjener rundt 20 000 til 30 000 i månden, så hun har nok råd tii en grei og fin leilighet. Håper uansett hun sparer en del. Det vil komme godt med i fremtiden

Det utseende hun fronter koster nok mer enn det pr mnd. Alt hun fyller på må vedlikeholdes. Får nok mye sponset og, men slike damer er dyre i drift. Hus blir nok nedprioritert. Ingen bloggere som får sponset hus altså 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Darkrose skrev:

Hmm, siden hun har så mye penger, så er det litt rart hun ikke vil kjøpe leilighet. Jeg synes eie gir en mer trygghet enn å bare leie. Hun har sagt hun tjener rundt 20 000 til 30 000 i månden, så hun har nok råd tii en grei og fin leilighet. Håper uansett hun sparer en del. Det vil komme godt med i fremtiden

200 000 -300 000 sier hun at hun har hatt i gode måneder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 17.36, Anonym2467 skrev:

Trodde Isabel hadde fått melkeallergi(?) jeg? Men ser hun sitter og drikker en svær milkshake. Håper ikke vi har en ny SE in the making 🤒

Man kan få tabletter som man spiser rundt måltidet slik at man kan spise/drikke melkeprodukter. Vet ikke om dette er tilfellet, men det finnes hvertfall!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 20.01, Darkrose skrev:

Hmm, siden hun har så mye penger, så er det litt rart hun ikke vil kjøpe leilighet. Jeg synes eie gir en mer trygghet enn å bare leie. Hun har sagt hun tjener rundt 20 000 til 30 000 i månden, så hun har nok råd tii en grei og fin leilighet. Håper uansett hun sparer en del. Det vil komme godt med i fremtiden

200 000 - 300 000/mnd ;).

Så hun burde absolutt ha kjøpt noe allerede foråsidetsånn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
19 timer siden, Moi04 skrev:

Man kan få tabletter som man spiser rundt måltidet slik at man kan spise/drikke melkeprodukter. Vet ikke om dette er tilfellet, men det finnes hvertfall!

 Men dette gjelder vel for intoleranse, ikke allergi ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Picketfence skrev:

 Men dette gjelder vel for intoleranse, ikke allergi ? 

Det har du helt rett i, her har jeg blanda  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå et plutselig IG gjort privat igjen. At hun gidder å hoppe frem og tilbake på den måten... Jeg kommer ihvertfall ikke til å følge! Det er jo i prinsippet det samme bildet som legges ut igjen og igjen og igjen... Frøkna på tå, minimalt med klær, rompe eller pupp og mer sminke enn hele Dynastiet-besetningen tilsammen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå postet hun et sort bilde hvor det kun sto «Shirog» på snapstory. Gikk inn på bloggen og der er det tittel «Shirog» og et portrettbilde i sorthvitt av henne uten sminke, uten noe mer. 

Tipper dette har med «den store hemmeligheten» hun har gledet seg til å dele med leserne, og fikk vibber om at hun skal utgi en bok.. sikkert nok en bloggerbok om oppveksten og veien dit der hun i dag. 

 

Edit: så først etterpå at hun hadde postet en video på Instagram hvor hun sitter å leser fra en bok. Kort oppsummert: hun forteller om at hun hørte moren ble slått. 

Så ja, hun kommer nok ut med en bok om oppveksten. 

Endret av Piruette
Mer info
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Piruette skrev:

Nå postet hun et sort bilde hvor det kun sto «Shirog» på snapstory. Gikk inn på bloggen og der er det tittel «Shirog» og et portrettbilde i sorthvitt av henne uten sminke, uten noe mer. 

Tipper dette har med «den store hemmeligheten» hun har gledet seg til å dele med leserne, og fikk vibber om at hun skal utgi en bok.. sikkert nok en bloggerbok om oppveksten og veien dit der hun i dag. 

 

Edit: så først etterpå at hun hadde postet en video på Instagram hvor hun sitter å leser fra en bok. Kort oppsummert: hun forteller om at hun hørte moren ble slått. 

Så ja, hun kommer nok ut med en bok om oppveksten. 

Finnes det en blogger som ikke har gitt ut bok? Føler "alle" gir ut bøker, men tar kanskje feil

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aurora** skrev:

Finnes det en blogger som ikke har gitt ut bok? Føler "alle" gir ut bøker, men tar kanskje feil

Nei du tar absolutt ikke feil. SE kommer med sin bok nr 2, Annijor har gitt ut, Anna Rasmussen, pilotfrue, nå Isabelle, og ikke må vi glemme «text on the beach» av Henrik. 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...